Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je těžké... být jiná - 23. kapitola

stmivani26


Je těžké... být jiná - 23. kapitolaDalší díl je zde, užijte si ho!

Nasedla jsem a přemýšlela kam se vydat… Voltera, to bylo první co mě napadlo. Možná bych se mohla připlést do skupinky lidí, kteří jdou na „prohlídku“. Bylo by zábavné vidět někoho z nich, jak kolem sebe prská mou krev. Ale ta návštěva by byla asi poslední, kterou bych ve svém životě zažila. Ne, kamkoli jinam, jen tam ne. I když možná, ne to nepřichází v úvahu.

 

Bylo tu nějak moc ticho a tak jsem si pustila rádio.

„V noci očekávejte kolem pěti stupňů Celsia a nyní čerstvé zprávy. V lesích okolo města

Des Moines na našlo již druhé tělo neznámého vraha a opět se v těle nenašla jediná kapka krve. Vyšetřovatelé si myslí, že jde o nějaké uctívání satana… „ Hlásal hlas v rádiu.

Prej uctívání satana! Pche… Upír je to. Lehce jsem se usmála a vydala se směrem k onomu městu, vybodala byla, že nebylo ani příliš daleko. Silně jsem dupla na plyn a jela k Des Moines. Cesta byla dlouhá, ale mi uběhla velmi rychle. A ani jsem se nadála a už jsem projela kolem cedule s nápisem Vítejte v Des Moines. Rychle jsem projela městem, bylo opravdu maličké. Na jednom parkovišti jsem zaparkovala a rychlejším krokem se vydala k lesu.

Rychle jsem prolezla několik uliček a pak se rozběhla. Neběhala jsem sice rychle jako upíři, ale přece jen to bylo rychlejší než běh člověka. A navíc to šetřilo čas. Usmála jsem se a přesně v ten moment vběhla mezi stromy.

 

Na chvilku jsem se zastavila a rukou se dotkla stromu, který stál vedle mě. A lehce se soustředila. Hledala jsem v minulosti, před chvílí tu byl. Pak jsem zahlédla jeho obličej a otevřela jsem oči. Hlasitě jsem zalapala po dechu, nevěřila jsem vlastním očím. Nadechla jsem se ještě jednou. V mém nitru se právě mísilo několik pocitů a to přesněji strach, nejistota, touha zabít, touha pomstít se.  Ještě jsem se nadechla. Ta osoba, kterou jsem viděla, neznala jsem ji přímo, ale přes to jsem ji vídala docela často.

 

Byl to on, ten, který zabil Lexie. To byl on.  Za chvilku jsem cítila, jak mé tělo zaplavovali endorfiny a adrenalin. Rychle jsem se rozběhla směrem, kam běžel i on. Byla to nezkrotná touha zabít ho a pomstít její smrt, nemohla jsem si pomoct. Běžela jsem jak nejrychleji jsem dokázala a cestou jsem se lehce zachytávala o větvě, tím jsem sledovala jeho pohyb.

Za běhu jsem si vyndala  nůž a řízla se do prstu. Musím ho nalákat k sobě, já ho nejsem schopná chytit. Nejsem tak rychlá. Cítila jsem, jak mi z ranky vytéká pramínek krve.

 

Pak jsem konečně uslyšela jeho myšlenky, byl žíznivý a blížil se ke mně. Bylo zajímavé, že na tak dlouhou vzdálenost dokážou ucítit krev.

 

Cítila jsem ten strach, ona nebyla první, kterou zabil a on doufal, že nebude poslední. Nechtěla jsem se nechat připsat na jeho seznam, chtěla jsem ho připsat na ten můj.

 

Myšlenky se blížily čím dál víc. Vyndala jsem z ranky nůž a nechala ji srůst. Tak jsem se lehce pootočila a čekala. Trvalo to jen pár vteřin a už jsem ho i uslyšela.

„Ahoj,“ řekla jsem tiše a přesně v ten moment se zjevil přímo na místě, na které jsem se koukala.

„Ani netušíš, jak jsem podstěn tvou přítomností, Drahoušku,“ řekl a přistoupil o pár kroků blíže k mé osobě.

„Pamatuješ si na Lexie?“ zeptala jsem se po chvíli.

„Ah ano… Lexie, taková milá holka. Jsi její nástupce, že?“ řekl a usmál se, tím odhalil dvě řady zářivě bílých a nebezpečně ostrých zubů. Usměv jsem mu oplatila.

„Víš co se teď stane?“ řekl a naklonil hlavu na stranu.

„Copak? Kousneš mě?“ řekla jsem posměvačně.

„Jeden z nás zemře…“ řekl ledově a přistoupil o další krok. Usměv na jeho tváři zmizel.

„A to budeš ty!“ řekli jsme oba naráz…

 

Vyhrát x Prohrát


<<
Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je těžké... být jiná - 23. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!