Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je diabol alebo anjel? Kapitola 9. Budúcnosť

bhnhn


Je diabol alebo anjel? Kapitola 9. BudúcnosťJe diabol alebo anjel? Príbeh Belly a Edwarda. Skutočne sú k sebe stvorený? Alebo sú ako oheň a voda. Kto je tam anjel? A kto je tam diabol? Kapitola 9.

Kapitola 9. Budúcnosť?

 

„Nie!“ kričala z plného hrdla.
„Nie, ja tomu nerozumiem,“ kričala, po tvári jej tiekli slzy. Rozhodila bezmocne rukou. Vietor sa oprel do jej tela a ona sa roztriasla. V tú ranu bol u nej. Chcel ju objať, ale nemohol. Chcel ju zohriať ,ale nemohol. Preklínal svoj osud. V tvári zmučený výraz. Prstom zľahka nabral jednu jej slzu.

„Bella...“ vravel a slza na prste sa leskla v splne mesiaca. Pozrela sa naňho s nádejou. Položila mu ruku na rameno a nakláňala sa bližšie.
„Nie!“ vyšlo z neho a uskočil. V tvári zmučený výraz a nebol sám. Bella sa už triasla po celom tele, zo zimy, z rozhorčenia, z beznádeje.
„Nie?“ opýtala sa ticho, no on to aj tak počul.

Zavial vietor a nad hlavou jej zašumeli listy. Znovu sa zatriasla. Rukami sa objala, chvíľu tam len tak stála. No potom z ničoho nič, narovnala ramena a vykročila v pred. K chlapcovi s bronzovými vlasmi, ktorému neposlušne viali, v tom studenom vetre. Tiež sa triasol. V tvári zmučený výraz, ale na tvári žiadne slzy. Úpenlivo sledoval to dievča.

Krok za krokom. Krok za krokom mu bola bližšie. Aj keď nepotreboval zhlboka sa nadýchol. Bella stála u neho. Skúmala jeho tvár. Už sa netriasla. Nesmelo sa usmiala. Tiež sa zhlboka nadýchla. Stáli tam, takto obaja, pri splne mesiaca a ani jeden z nich nedýchal. Dievča stálo rozhodne a chlapec sa triasol.

Navzájom sa hypnotizovali očami. Zlaté a hnedé. Hnedé a zlaté. Zdvihla ruku, no zostala visieť medzi nimi. Ona vyhráva? Ruka sa pohla. Pomaly a neiste smerovala k jeho hrudi. Položila ju jemne nad jeho srdce, srdce, ktoré nebilo.
Vydýchli.
Naraz.
Obaja.
Dievča preglglo. Zafúkal studený vietor, no ani jeden z nich sa nepohol. Na čas, kratší než sekunda, privrela svoje čokoládové oči. Chlapec sa prerývane nadýchol. Pery sa jej pohli, zatriasli, ale nevyšiel z nich žiaden zvuk, ktorý by mohol on počuť.

Nebadane zatriasla hlavou. Postavila sa na špičky a hľadela mu z takej blízkosti do očí... z takej blízkosti, ako nikdy. Oči... Zlaté a hnedé, ruka položená na jeho srdci, pery... pery, tak krásne... tak blízko. Dotkli sa nosmi. Zavreli oči, nadýchli sa. Pery tak blízko, navzájom sa cítili, no nedotýkali. Obom im utekal zrýchlene dych. Pootvorili na raz svoje ústa.

„Nie!“ zakričal chlapec a už stál pár metrov od nej.
„Nie...“ vravelo dievča, skôr pre seba. Ruka stále vo vzduchu, ako sa držala jeho srdca. Zafúkal vietor. Zatriasla sa. Padla na kolená, rukami silno objala svoju hruď.
„Bella...?“ pýtal sa chlapec a hlas presýtený starosťou.
„Bella...“ A ruka napriahnutá smerom k nej.
Knísala sa sem a tam. Prehltla, zdvihla tvár hore.
„Nie?“ pýtala a triasla sa.
„Nie...“ Zmučene odpovedal a hlas sa mu chvel.
„Prečo?“ chcela vedieť.
Mlčal a prsty sa mu zabalili do päste.


„Prečo nemôžeme byť spolu?“ Nevzdávala sa.
„Bella...“
„Prečo?“
„Bella...“
„Tak prečo?!" kričala a slzy jej tiekli prúdom.


„Pretože, keď som s tebou...“ Zhlboka sa nadýchol, „keď som s tebou, neviem... čo robím,“ priznal sa, zmučená tvár. Zavrel oči.
Postavila sa. Opäť mu položila ruku na hruď.


„Bella...“ ticho zastonal, no ona nato kašlala. Postavila sa opäť na špičky.
„To ani ja...“ šepkala, „ale jedno viem iste, chcem byť s tebou.“
„Nie...“ tiež šepkal.
„Nie?“
„Bella, ja nie som anjel, mám v sebe krvilačného démona...“
Uchechtla sa.

„Myslela som, že jediný démon vo Forks, som ja.“
Zakrútil hlavou.
„Nebolo, už dosť bojov?“
„Bella... ja...“ Druhou rukou sa jemne dotkla jeho tváre.
„Na jednom sme sa predsa už dávno zhodli...“ Očarujúco sa usmiala a slzy ako malé diamanty sa nádherne leskli. „Ty si anjel a ja diabol,“ šepkala, no on ju aj tak počul, blížila sa k jeho perám a...




„Alice!“ Ozval sa hlas od dverí. Malé dievča s čiernymi vlasmi sebou trhlo. Pár krát rýchlo zažmurkalo.
„Alice, čo to bolo?“
„Edward, ehm...“ No skôr, než stihla niečo pohotovo zaklamať, oči sa jej opäť rozostrili.




„Tak si sa vrátil,“ povedal hlboký ženský hlas, ktorý sa odrážal v mokrých stenách.
„Vrátil.“ Krátko súhlasil a napriek hustej tme, videla, ako sa mu v rukách leskla zbraň.
„Opäť?“
„Opäť...“

 


 

Tak, ako vždy, dúfam, že sa Vám kapitola aspoň trošku páčila. Ak chcete, zanechajte komentár. S pozdravom Vaša Tralala.

 

predchádzajúca kapitola ‹- moje zhrnutie -› ďalšia kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je diabol alebo anjel? Kapitola 9. Budúcnosť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!