Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Je diabol alebo anjel? - 4. Bella ty si zlé, zlé dievča

Good thing


Je diabol alebo anjel? - 4. Bella ty si zlé, zlé dievčaJe diabol alebo anjel? Príbeh Belly a Edwarda. Skutočne sú k sebe stvorený? Alebo sú ako oheň a voda. Kto je tam anjel? A kto je tam diabol? ******************************************************************************************************** Kapitola 4. Bella ty si zlé, zlé dievča... Bella a Jacob sú spolu a potme. Jacob sa k Belle nakloní a bude jej šepkať. Čo sa bude diať???

Kapitola 4. Bella ty si zlé, zlé dievča...

„Tak, už bežte spať. Čo nevidíte, že som zranený?“
„Dobre, tati, brú noc.“ Otočila som sa k odchodu a Jacob ma nasledoval.
„A Jacob?“ ozval sa ešte otec.
„Áno?“
„Mám zbraň,“ zamrmlal výhražne otec.

„A ja zas viem chodiť,“ povedal Jacob, ale tak aby ho nepočul. Obaja sme sa zasmiali.

Keď sme vyšli hore Jacob sa ozval: „Tak Bells, toto bude naša prvá noc...“ hovoril to zvláštnym hlasom, „ čo strávime spolu...“


Vypleštila som oči a rukou sa pridržala zábradlia.
„Č-č-č čo?“ koktala som jedna radosť. Usadil sa mu spokojný úškrn na tvári a z vesela pokračoval ďalej, „pod jednou strechou ako priatelia.“ Idiot. Prepaľovala som ho jedným z mojich najlepších vražedných pohľadov.


„Bella, Bella...“ vravel zhrozene a krútil neveriacky hlavou.

„Načo ty zas nemyslíš? Veď sa poznáme len pár hodín.“
„Radšej nechci vedieť, načo teraz myslím,“ zasyčala som. Bolesť, veľká bolesť, smer Jacob.

Pristúpil ku mne a ja som o krok zacúvala. A sakra... stena. Oprel sa rukou o stenu, tesne vedľa mojej hlavy. Sakra... Naklonil sa bližšie. Sakra... Boli sme tvarou v tvar a oddeľovalo nás nepatrné množstvo vzduchu. Nedýchala som. Nedýchal. Pozerala som, on sa pozeral. Sakra, sakra... Čakala som a on... uškrnul sa.


„Takže, takéto sú dievčatá z veľkomesta?“ vravel s tým drzým úsmevom. Vydýchla som.
„Nevďačné, zlé, zlé, zlé a lačné,“ šepkal a položil aj druhú ruku vedľa mňa. Sálalo z neho teplo. Stena ma na chrbte chladila.

„Využiť bez jediného ďakujem,“ vravel a ja neviem prečo, ale mala som zimomriavky po celom tele.

„Využiť a potom vyhodiť bez jediného chabého ďakujem,“ šeptal. Prečo šeptal?

„Vyhodiť a pritom... hm...“ Na chvíľku privrel oči, nasal vzduch nosom, „hm... a pritom, pritom sa pozerať tak, ako sa pozeráš a...“ vravel a v očiach sa mu iskrilo.

„Pozerať sa a chcieť viac. Nevďačná, zlá a lačná bez jediného...“

„Ďakujem...“ vypadlo zo mňa, keď som videla, ako sa tá nemerateľná vzdialenosť medzi nami zmenšuje. Nedokázala som robiť nič, myslieť, dýchať, proste nič, len čakať. Toto som nečakala. Toto som ešte nezažila. Nechápala som a on sa približoval.

„Jacob... “ povedala som, ale znelo to skoro ako ston. Chcela som povedať hocičo rozumné, čo by prerušilo to napäté ticho. Hlas ma zradil, to, ako som povedala to obyčajne neobyčajné Jacob, ma umlčalo. Nemohla som... S očami dokorán a už veľmi rýchlo zdvíhajúcou sa hruďou, som hľadela Jacovi do očí a čakala, čo sa bude diať.

„Bella...“ šeptal, ale tiež to znelo ako ston. Sakra...

„Bella,“ zopakoval. Hypnotizujúco sa na mňa pozeral. Tie oči, tie pery... tak blízko, tak...

„Bella, chcela by si...“ opýtal sa a hlas už mal chrapľavý.

„Chcela by si... “ Chcela??? Nastalo ticho, len moje srdce nám vyhrávalo rýchlo a hlučne, až som sa divila, že tu Charlie nestojí s puškou v ruke.
„Chcela... hm...“ A opäť nasal vzduch nosom. „Myslím, že by si chcela...“
On horel a stena bola tak strašne studená a ja som sa ocitla medzi nimi. Sakra, čo mám robiť?? Na perách sa mu pohrával, ten jeho tajomný úsmev.

„Hm... áno... Myslím, že by si veľmi chcela...“






predcházajúca kapitola <- moje zhrnutie -> ďalšia kapitola




Páčilo? Ak áno, tak zanechajte svoje pocity. Ak nie, tak zanechajte svoje pocity, viete aj ja si rada počítam.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je diabol alebo anjel? - 4. Bella ty si zlé, zlé dievča:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!