Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperovo tajemství - 3. kapitola

1.Ranya-NewMoon


Jasperovo tajemství - 3. kapitolaPřináším Vám další kapitolu a moc doufám, že tu najdu hodně komentářů.
Jaká bude Jasperova reakce na to, že má dceru? A co ostatní? Budou moc zaražení tou zprávou nebo se nějak projeví? A co stará známá Esmeina mateřkost a starostlivost? A co teprve Carlisleova zvědavost?
Doufám, že se kapitolka bude líbit a zanecháte hodně komentářů. Za to Vám můžu slíbit, že dříve jak po Velikonocích další kapitola nepřibude. *smích* Omlouvám se, ale budu daleko od žijící civilizace a internetu.

Jasper mě jako na povel pustil. Koukal na mě s rozšířenými zorničkami.

„Dceru?“ zaskučela ta hnědovláska.

Najednou mě Jasper chytil a přirazil na gauč. Držel mě za ramena.

„To myslíš vážně?“ zavrčel. Měla jsem toho dost, co jsem si myslela? Že mi to uvěří? Kruci! Ovšem tohle moje povaha nedovolovala.

„Ne, asi si z tebe dělám srandu!“ zařvala jsem na něj, za což jsem si vysloužila facku. To má být jako nový druh výchovy?

Odstrčila jsem ho od sebe. Dobře jsem si uvědomovala tu bolest v hlavě, ale po pravdě jsem na ni teď kašlala.

Zavrčela jsem na něj a postavila se do obraného postoje. On udělal to samé. Všichni na nás koukali, ale nikdo nic neudělal. Jen čekali, co bude.

„Sama víš, že nemáš šanci. Proč jsi sem přišla?“ zavrčel.

„Protože jsem chtěla poznat toho parchanta, který opustil mou matku,“ zavrčela jsem nazpátek a pořád zůstávala v obrané pozici.

On se, ale narovnal. Koukal na mě s bolestí v očích a vypadal, že mi uvěřil?

„Já jí nechtěl opustit, já ji - “

„Miloval?“ dokončila jsem zhnuseně. „Tak to těžko, protože to by jsi ji neopustil.“

„Já jí miloval!“ zakřičel na mě. „Ty,“ ukázal na mě, „to nemůžeš pochopit! Nevíš, co to je láska.“

„Máš pravdu, nevím! A ty zase nevíš, jaké to je, když musíš žít s tím, že jsi zabil vlastní matku. Jsem zrůda, která zabila svou matku. Nevíš, jaké to je, nikam nepatřit. Nevíš nic…“

Teď už jsem vzlykala. Svezla jsem se na zem a jen plakala. Na víc jsem se nezmohla.

Tolik jsem si přála někam patřit. Mít někoho, kdo by mě měl rád takovou, jaká jsem. Se vším, co jsem provedla.

Vzpomněla jsem si na to, jak jsem běhala za tetičkou Hope, aby mi přečetla pohádku a pak jsem ji jí četla sama. Tolik jsem si přála, abych mohla takhle běhat za svou maminkou nebo tatínkem. Za Jasperem...

Tolikrát jsem si to představovala, když jsem byla malá, jak běžím za maminkou a tatínkem. Oba seděli na pohovce a usmívali se na mě. Drželi se za ruce a vypadali… šťastně. A já skočila mezi ně. Maminka se začal smát. Já na ni koukla. Byla tak krásná, když se smála.

Ovšem tohle jsem nikdy nezažila. Měla jsem jen tetičku, která mě měla ráda. Ale netajila se tím, že mi dává za vinu smrt maminky. Já to věděla taky, zabila jsem ji. A nikdy si to neodpustila ani neodpustím.

Chtěla jsem - chci umřít.

Z ničeho nic se mi na rameni objevila něčí ruka. Ucukla jsem a posunula se dál od toho upíra.

„Neboj se,“ promluvil skoro až otcovským hlasem. „Jsem Carlisle, neboj se,“ zopakoval. „My ti neublížíme. Omlouvám se za Jaspera, ale je to pro nás všechny velká novinka. Nikdy jsem nevěděl, že upíři mohou mít děti. Takže tvoje matka byla člověk?“ zeptal se mile.

To mi vehnalo další slzy do očí. Vždycky jsem chtěla, aby mě měl táta rád a byl na mě milý. Koukla jsem se mu do očí. Přes slzy jsem ho viděla rozmazaně, ovšem ta starost v obličeji vidět byla. Přikývla jsem.

„Takže jsi něco jako poloupír?“ Znovu jsem přikývla.

„Carlisle, koukni, jak se klepe,“ promluvila ta hnědovláska. „Měla by si odpočinout.“ 

Přiblížila se ke mně. A já se o další kus posunula dozadu.

„Mě se nemusíš bát, zlatíčko,“ promluvila jako matka. Další slzy mi se mi vrhly po tváři. 

„Nemáš hlad, Isabello?“

Zavrtěla jsem hlavou. Najednou promluvila ta blondýna.

„Co s ní uděláme?“ vyprskla.

„Rose,“ řekl potichu ten hromotluk a chytil jí kolem ramen.

„Jíš vůbec lidské jídlo?“ zeptal se Jasper. Snad poprvé bez nenávisti v hlase.

„A - ano,“ zaskuhrala jsem. Vůbec to neznělo jako můj hlas.

Ta hnědovlasá upírka ke mně přišla a rukou naznačila, co chce udělat. Chytila mě pomalu zlehka za ruku a vytáhla na nohy.

„Určitě nemáš hlad, maličká?“

„Ne,“ řekla jsem, ovšem můj žaludek měl zjevně jiný názor. Usmála se.

„Pojď, vezmu tě do kuchyně,“ řekla a už mě vedla pryč z obývacího pokoje. A já ji za to vlastně byla i trochu vděčná.

V kuchyni mě posadila na jednu ze sedmi židlí u velkého oválného stolu. Najednou se otevřeli dveře, až jsem nadskočila. Otočila jsem se. Ve dveřích stál Carlisle a mířil ke mně.

Sedl si na židli vedle mě.

„Můžu ti položit pár otázek?“ zeptal se s jiskřičkami v očích. Přikývla jsem.

„Děkuji, takže...“

„Carlislei,“ napomenula ho hnědovláska, „nech ji, ať se nejdřív nají,“ pokáralo ho. A přišla ke mně s talířem, ve kterém byla nádherně vonící polívka.

„Tady máš, zlatíčko. Doufám, že tě to trochu nasytí a zahřeje,“ usmála se.

„Děkuji,“ řekla jsem. S těží přemáhající další vzlyky, které se chtěly zmocnit mého těla.

<<< X >>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperovo tajemství - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!