Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasper patří mně! 3

náhrdelník La Push


Jasper patří mně! 3Maria se rozhodla o Jaspera bojovat. Kdo nejvíce odnese její přítomnost?

V představách je možné všechno, fantazie nezná hranic... Proč to tady nemůže být pravda? Jeho bratr a to jeho čtení myšlenek je sice užitečné, ale není lehké s tím žít...
Blonďatého upíra z jeho myšlenek vytrhl zvonečkový hlásek.

„Jazzi? Můžeš mi něco slíbit? Že mi nebudeš lhát i kdybys..."
„Alice, jak tě mohlo něco takového napadnout? Vždyť já ji tu nechci!"

Když to vyslovil, překvapila ho vlna smutku a bolesti, kterou následovalo hlasité prásknutí dveřmi. Maria všechno slyšela.

„Do háje! To jsem neměl říkat, ona uteče!" zhrozil se.
„Neuteče, vrátí se... Vidím to," řekla Alice neurčitým tónem. Neměla tu novou nezvanou nájemnici ráda, ale zároveň jí byla vděčná. Co kdyby nepřišla včas?

Maria práskla dveřmi a rozběhla se do lesa. Já ji tu nechci, já ji tu nechci... Ta slova ji ranila, ale ona se nedokázala vzdát svého snu. Ta maličká potvůrka jí nezničí život! Všechno je ale zbytečné, pokud si s Jasperem nebude moci promluvit. Musí je nějak šokovat. Musí něco udělat! V mysli jí blikal obrázek Jazze, jejího Jazze. Nedokázala si to přivlastnění odpustit. Ty zlaté oči! Už věděla, že je to způsobeno tím, že nepijí lidskou krev. Ona je v lese! Nějaké zvíře tu musí být! Ačkoliv to byl šílený nápad, rozhodla se ho uskutečnit. Hlavou jí blesklo varování, které dostala. Nevzdaluj se příliš od domu a jestli ucítíš nepříjemný zápach, vrať se! Neznala sice pravý důvod, ale označení vlci, které občas zaslechla, jí dalo pádný důvod to raději nezjišťovat. Na chvíli zastavila a zaposlouchala se do zvuků v okolí. Když se znovu rozběhla, stočila trasu na jihovýchod. Na malé mýtině se páslo menší stádo srn. Snažila se moc nevnímat jejich zápach a vrhla se po nejbližší kořisti. Po prvních dvou doušcích zahodila srnu do křoví a snažila se tu krev vyplivnout. Chutnalo to odporně. Nedokázala si vysvětlit, proč to dělají, proč neloví lidi. Dokázala si ale vysvětlit, z jakého důvodu se lidské krve vzdal Jasper. On udělá pro tu maličkou upírku cokoli. Zabolelo ji u srdce a zároveň ji to rozčílilo. Jak je možné, že má ta Alice takové štěstí? Čím si to zasloužila?
Pomalým krokem se vydala k domu. Posměšný hlásek v její hlavě se nevybíravě smál. Jasper se pro Alice změnil, ale dokáže se ona změnit pro Jaspera? Ano, dokáže! Musí!
Po několika kilometrech uslyšela zavřeštění jako od přerostlé kočky. Na pravé straně mýtiny, která byla nedaleko, právě puma skolila menšího jelínka. Své kořisti si ale moc neužila, z houští vyběhl medvěd. Puma zavřeštěla a zmizela v lese.
Maria se chopila své šance. Ano, zkusí to znovu. Medvěd byl příliš zaneprázdněný hodováním na ukradené kořisti, než aby si všiml nebezpečí. Maria zaútočila... Druhý pokus dopadl lépe než předešlý. Medvědí krev nebyla dobrá, ale Maria se přemohla. Kdyby tohle bylo to jediné, co by musela udělat, aby Jazze získala...  Bohužel, překážek je více... Třeba ta mrňavá! křičel neodbytný hlásek v její hlavě...

Když se vracela do domu v lese, uvědomila si, jak je jí vše cizí. Byla jako Pocahontas v novém světě. Znala ty vynálezy, které v Cullenovic domě byly, věděla alespoň přibližně k čemu slouží, ale nikdy je nepoužívala. Zkrátka neměla proč. Nyní pro ni bylo zajímavé zkoušet si hru na lidi, která je pro Cullenovi denním chlebem. Když viděla, co lidé dokázali vymyslet, jak moc se lidé za dvěstě let změnili, cítila, že i ona, odsouzená k věčnosti, se může změnit. Začala věřit vlastním slovům. Opravdu se změnila, nejen z válečnice na nomádku, změnila se z bezcitné stvůry na citlivou osobu. Stačí to jen dokázat...

 

V lesním domě si maličká upírka právě také něco uvědomila. Když byl Edward s Bellou, mohla přemýšlet. V televizi běžela bezduchá telenovela a ačkoli byli oči upírky zabodnuté do obrazovky, bylo jasné, že děj nevnímá. Ztrácela se ve vzpomínkách na docela šťastnou minulost. Když se v jejích vizích poprvé objevil Jazz, když ho v zašlém baru ve Philadelphii našla, když je Cullenovi vzali k sobě... Byly to nejkrásnější chvíle jejího života a teď sem nákráčí nějaká cizí nána a všechno zkazí.
Najednou zaslechla něco, co ji donutilo zadívat se na obrazovku pořádně.

„José, co se s tebou děje? Od té doby, co přišla ta Juana, se kterou jsi chodil na střední, se se mnou vůbec nebavíš!"
„Juanito, je to tak, já ji miluji!"

Alice naštvaně chytila ovladač a přepla program.

„Leelo," řekl Fry, „tohle je moje holka z dvacátého století!"

Povzdechla si, tak tohle jí opravdu sebevědomí nepřidá...

 

Jasper byl s Emmettem na lovu. Sám by nešel, ale Alice ho k tomu víceméně dokopala. Nedivil se jí, od té doby co přišla Maria, její přítomnost nese nejhůř právě Alice. Seděl na větvi a pozoroval, jak se Emmett rve s přerostlým medvědem. Normálně by se smál, protože se Emmett choval jak malé dítě a občas to vypadolo, jako když si malý kluk hraje s plyšovým medvídkem. Teď neměl na smích ani pomyšlení. Pomalu si totiž dokázal připustit, že to, co z Marie vyzařuje, je opravdu láska. Pokud by to tak bylo, byl připravený Mariu upřímně litovat. On je s Alice a to se nemůže změnit! Nebo snad ano?

 


 

Hned na začátku bych se chtěla omluvit, že nestíhám dodávat kapitolky dostatečně rychle. Může za to instituce zvaná škola, která způsobuje akutní nedostatek nápadů. Myslím si, ale že další kapitola nebude mít takové zpoždění. Moc vám děkuju za komentáře!

Tuhle kapitolku věnuji TwoFaceLady, jejíž komentář mě pomohl tuhle kapitolu dopsat.


2. kapitola ◄◄ 3. kapitola ►► 4. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasper patří mně! 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!