Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasper patří mně! 2

Rosalie!!!


Jasper patří mně! 2Maria vypráví o tom, co se stalo, když Jasper odešel za Peterem a Charlotte. Může se někdo takový, jako je ona, napravit?

Odpověď na častou otázku: Co to vlastně Maria řekla španělsky?

Maria říkala něco ve smyslu: „Buď opatrný, vojáku!"

PS: Neukamenujte mě, sama španělsky neumím, vše je zásluha Google překladače.


„He preocupado por ti," řekla a vrhla se mu kolem krku. On ji však odstrčil.

„Nech toho, Mario! Jsem ti vděčný, že jsi mě zachránila, ale stejně jsi mi to byla dlužna. Klidně můžeš mluvit anglicky!" odbyl ji.

„Ale Jazzi, já se změnila!" křičela zoufale.

„Mario, proč bych ti po tom všem měl věřit?" vrčel.

„Jazzi, ty ses taky změnil! Tak co je na tom neuvěřitelného?" Všechny ostatní by její psí oči přesvědčily, ale Jasper ji znal až moc dobře.

„Neříkej mi tak. Já sám bych se nezměnil, změnila mě moje Alice..."

Maria mlčky pozorovala maličkou upírku, která se vedle Jaspera v mžiku objevila. Když viděla jejich zamilované pohledy, ucítila v srdci obrovskou bolest. To by si ani ve snu nepředstavila, čekala žárlivost. Cit, kvůli kterému ztratila Jazze. Naprázdno vyslovila: „Ale proč?"

Jasper její slova zachytil.

„Ty se mě ptáš proč? Byl jsem jenom tvou loutkou, dokonce ses mě chtěla zbavit!" Sklopila hlavu.

„Já se za to omlouvám." Jasper byl překvapen. Ona se omluvila! Poprvé za dobu, co ji zná, se za něco omluvila. Stejně jí nechtěl věřit, ale zasáhla ho vlna upřímnosti. Že by se opravdu změnila?

„Mluv, jak jsi se sem dostala," zeptal se už mírnějším tónem. Zbytek rodiny přišel blíž, byli zvědaví, co jim Maria poví.

„Několik dní před tím, než jsi odešel, začala moje myšlenka nabírat konkrétní tvary. Myšlenka, jak tě zabít. Byl jsi pro mě konkurence, ale bylo jasné, že myslíš na to samé. Šlo o to, kdo z koho. Potom jsi odešel a všechno se začalo hroutit. Zprávy o tvém odchodu se rychle šířily. Zbytky z klanů, které jsme předtím porazili, se spojily a připravovaly pomstu. Nic se tam nezměnilo, vendety kam se podíváš. Prozradili se, ale příliš brzy a mně se podařilo utéct. Tady na severu jsem si utřídila myšlenky a rozhodla jsem se, že se ti musím omluvit. Nevěděla jsem, kde žiješ dokud... Před pár dny jsem v okolí Seattlu ucítila obrovské množství upírů, které jsem potom i viděla. Byla to armáda, samí novorození. Bylo ihned jasné, že ten, kdo je stvořil, válčení nerozumí. Zaprvé, nebyli vycvičení a zadruhé, všechno byly děti. Když je někde jedna armáda, musí být i druhá. Nedokázala jsem si to rozumně vysvětlit a tak jsem předpokládala, že někdo (možná ty) chce ovládnout sever."

„To mi vážně lichotíš," zavrčel Jasper naštvaně. Maria si ho nevšímala a pokračovala dál.

„Včera jsem zamířila na sever a znovu jsem cítila pach té armády. Dali se do pohybu. Byla jsem zvědavá po kom jdou. Mířili lesem do Forks. Čím blíž Forks jsem byla, tím víc jsem si byla jistá, že ten pach, kterého si ti novorození nevšimli, patří někomu, koho znám. Nechala jsem sledování armády a vydala se po tom známém pachu, který mě dovedl sem. Konečně jsem tě našla..."

„Hej, Jazzi! Myslím, že máme větší problém než tvoji bývalou! Volterra nám bude chtít nakopat prdel!" křikl Emmett.

„Tak tos přehnal!" zavrčel Jasper a shodil svého bratra na zem. Emmett se jen smál.

„Ale nevztekej se, Alice to stejně ví!"

„Emmette!" křičela Rosalie. „Nech ho být!"

„Bohužel má Emmett v jedné věci pravdu," odvětil nevesele Carlisle. „Volturiovým se to líbit nebude..."

„Zatím máme ještě čas. Pokud se neroznesou žádné zprávy." Edward se zle podíval na Mariu a pokračoval. „Nemusí to zjistit hned."

„To bych nikdy neudělala!" vykřikla vztekle, ale hluboko uvnitř ji ta slova ranila.

Pomalu se začala ztrácet ve svých myšlenkách. Její mrtvé srdce tyhle rány bolely. Proč jí nevěří, vždyť Jazze zachránila. Proč ji tak nenávidí? Vždyť ona Jaspera miluje! Proč to nevidí? Začala té maličké upírce závidět. Záviděla jí Jasperovu lásku. Ten pohled na její štěstí jí trhal srdce na kousky, ale zároveň byla šťastná z Jasperova štěstí. Začala se ztrácet ve svých citech. Najednou bylo vše tak složité... Když žila na jihu, byl to jen boj o území, o krev a o přežití. Když utekla, bylo to jen skrývání se před sluncem, lov a volnost. Ale teď... Jak mu má říct, že ho miluje? Jak ho má získat pro sebe? Má na to vůbec nárok? Nakonec se rozhodla, že o Jaspera bude bojovat. Pokusí se ho získat zpět. Tím snad nic nezkazí...

Jasper se taky v té chvíli zabýval svými myšlenkami. Může jí věřit? Co tu chce? Snad jasně vidí, že má Alice! V hlavě mu začal hlodat červíček pochybnosti - třeba se vážně změnila. Je to v jejím případě možné? Může jí věřit, že je nezradí? Vždyť by šla proti sobě! Ale ona nemá co ztratit... Bylo by dobré mít ji pod dohledem. Na druhou stranu by se jí nejradši zbavil co nejrychleji. Chtěl, aby odešla...
Z jeho rozjímání ho vyrušila Alice, která ho objala. Přestal se trápit. Má ji a to je pro něj hlavní.

Potom se vrátila Esmé a začalo velké ujišťování, že jsou všichni v pořádku a vysvětlování, co tu dělá ta cizí upírka. Když se jí ptali, proč nepřišla dřív, dostalo se jim odpovědi, že když odnesla Bellu, vlci se chtěli taky zapojit, ale ona je přemlouvala, ať no nedělají. Byla přesvědčivá, vyjednávala do té doby než boj skončil. Prý se tu za chvíli objeví Embry s Jaredem, aby měli informace pro smečku.

„Pořád nám nevěří..." povzdechla si Esmé nakonec.

Edwardovi neunikl obsah Jasperových myšlenek. Taky by měl Mariu nejraději na očích.

„Myslím, že bychom to mohli vyřešit u nás," navrhl nenápadně, ale většina Cullenů pochopila jeho skutečný záměr. Chtěl, aby to vypadalo, že jsou pohostinní. Tak můžou Mariu hlídat.

Marii se jeho návrh líbil. Tušila, že jde o nějaký podraz, ale nevadilo jí být všemi hlídaná hlavně, že bude Jazz nablízku. Rozhodla se, že se ho jen tak nevzdá.

Alice cítila, že se něco stane, ale Mariiny plány nedostaly žádné obrysy, tudíž se musela spokojit jen se špatným pocitem z nové nájemnice. I kdyby jí ta Mexičanka udělala cokoli, Jazze se nevzdá. Nikdy jí ho nenechá. Ačkoli mu bezmezně věřila, zlý hlásek jí pištěl v uších: „Co kdyby s ní chtěl odejít? Co bys s tím udělala?". Nepodlehla tomu volání. Ona není a nebude žádná husička! Jasper zůstane její!

Cullenovi a Maria se po krátkém běhu lesem zastavili před svým domem. Maria byla ohromená, jak moc se její Jasper změnil. Nedokázala si odpustit to přivlastnění. Její hlavou bleskla další otázka... Co mají znamenat ty zlaté oči?

 


 

Tuhle kapitolku bych chtěla věnovat každému, kdo napsal komentář ke kapitole minulé. Moc mě totiž překvapilo, jaký měla ohlas. Zároveň jsem se chtěla omluvit všem, kterým minulá kapitola (cituji) málem způsobila infarkt.


 

 

 

 

1. kapitola ◄◄ 2. kapitola ►► 3. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasper patří mně! 2:

 1
1. kockodlak37
21.11.2011 [19:48]

je to super a máš pravdu ta předešlá kapitola mi vážně spůsobyla málem infarkt!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!