Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It´s a Boy Girl Thing!? 9. kapitola

3


It´s a Boy Girl Thing!? 9. kapitolaSlyšela jsem, že tahle kapča je prý něco!!!

Upozornění: u této kapitolky nepít a nejíst!!!

Další díleček bude z dílny naší nové spoluautorky Mellanie. Tak se tam ptejte po dalším dílku!

Jinak příjemné čtenivo Vám přeje viz níže uvedená osoba! =D

9. kapitola

„Tak zpusťte. Co se děje, hlavně proč jak se to dá zase dát všechno zpět?“ ptala jsem se a hledala v jejich očích známky toho, že vědí jak z téhle šlamastiky ven, ale nic takového jsem tam bohužel nenašla.


 

Pohled Belly:

V jejich tváři byla značná nervozita. Nebylo by to tím, že nevědí co říct, ale tím, že neví jak to říct. Byla jsem již značně nervózní, musela uběhnout již hodina, od toho co sem přišli avšak, když jsem se podívala na budík, zjistila jsem, že to byli pouze dvě minuty.


„Můžete mi říct, co se děje?“ zeptala jsem se již poměrně nakvašeným hlasem.

„S Edwardem jste měli nehodu a podle starodávného proroctví jste si vyměnili těla,“ začal velmi opatrně vysvětlovat Carlisle.

„To vím, dá se to nějak vrátit?“ koukala jsem na ně s prosícíma očima.

„Bohužel nevíme jak! Já jsem sice s tímto proroctvím spojena, ale vím jen to, co je napsáno na lístku, který patří k mé minulosti!“ oznámila mi smutně jeho sestra Alice.

„To se mi jenom zdá! To není skutečnost! No tak, Bello! Sakra, prober se!“ křičela jsem a Alice s Carlislem se na mě dívali, jako na blázna.

„Né! Je to realita, tohle se dneska stalo. Musíme vám pomoct! Bohužel jediný, kdo tuto moc má je tady Alice,“ promluvil Carlisle.

„Tak to je skvělý!“ vypískla jsem hystericky.

„Ale, já nevím, jak vás dostat zpátky!“ zařvala tentokrát na mě. Její hlas měl uklidňující účinky.

„A kurňa, tak to je zlý!“

„To ano, teď musím za tvým tělem, ve kterém je Edward.“ A vypařila se, jak pára nad hrncem.

,Tak to bude, ještě zajímavéʼ pomyslela jsem si.


Pohled Edwarda:

Kolem mě byla jenom tma, která mě nechtěla pustit ze svých spárů. Probudila mě, až ostrá bolest v místech, kde bych měl mít žaludek. Okamžitě jsem vstal z postele a běžel do koupelny. Moje první kroky vedly rovnou k záchodové míse.


Po dlouhé době jsem zvracel. Nevěděl jsem, že upír může zvracet, ale jakmile jsem se podíval do zrcadla, vše bylo jasné.

„Ááááá…“ zakřičel jsem na celý dům. Až nyní jsem si uvědomil, že nejsem ve svém vlastním domě.


Podíval jsem se na sebe v zrcadle, viděl jsem obličej i poslovu Belly. Osahal jsem se po celém těle a opravdu to bylo její tělo. Došlo mi, že moje tělo musí mít Bella. Okamžitě jsem se rozhodl, že musím Bellu a s ní i své tělo najít.


Ucítil jsem mokro v oblasti rozkroku a došlo mi, že jsem se pomočil. Vše bylo pro mě nové. Svlékl jsem si růžovou noční košilku a zalezl si do sprchy. Pustil jsem vodu tak, jak jsem byl zvyklý, bohužel jsem si neuvědomil, že mám Belly tělo a tak mi byla zima. Musel jsem si dát teplou vodu.


Umyl jsem si vlasy pánským šampónem a taky gelem (nejspíše Charlieho). Vylezl jsem ze sprchy a omotal si kolem beder ručník. Když v tom někdo zazvonil. Neuvědomil jsem si, že jsem stále, a již asi na vždy budu v těle Belly a běžel otevřít. Bohužel to byl Mike Newton a ten jak mě uviděl, po mě vystartoval. Měl jsem co dělat, abych ho od sebe odstrčil a vypakoval z mého, vlastně z jejího domu.


Okamžitě jsem vběhl zpátky do jejího pokoje se obléknout. Moje kroky mířily k šatní skříni. Chtěl jsem si obléci spodní prádlo. Nevěděl jsem, jak se obléká podprsenka. Zápasil jsem s ní. Měl jsem sice praxi v jejím rozepínání a zapínání na dívkách, ovšem obléci si jí na svém těle, to bylo pro mě něco úplně cizího. Nejdříve jsem to zkoušel zapnout na různých, částí těla, dokud jsem na jedné krabičce, nenašel přibližný návod k použití. Pak jsem si jí konečně mohl zapnout. Bohužel obrázek byl tak špatně nakreslený, že mi nijak nepomohl a nakonec po usilovném hodinovém zapínání jsem jí konečně zapnul.


Jakmile jsem měl podprsenku zapnutou, nastal problém ohledně spodního prádla na dolejšek. Na ostro jsem opravdu nechtěl jít. Z jejího prádelníku jsem vyštrachal nějaké nitky, které kolem sebe měli jenom průsvitnou krajku. Myslel jsem si, ale nebyl jsem si jistý, že se tomu říkají tanga.


Když jsem měl na sobě to proklaté ženské prádlo, kouknul jsem se do její obrovské skříně. Bohužel jsem tam našel jen samé dámské šaty. Rozhodl jsem se, že tohle mučení již opravdu nebudu podstupovat a tak jsem raději šel na průzkum Charlieho šatníku.


Prošel jsem celé hořejší patro, než jsem konečně objevil ložnici Charlieho. Ihned jsem se vrhl na jeho šatník. Zde jsem si vybral tričko a volnější kalhoty. K tomu by se slušeli botasky, ale všechny boty, co tady měl, mi byly krapátko větší. Rozhodl jsem se znova podívat do šatníku Belly. Naštěstí úplně v zadu měla botasky, lépe řečeno Conresky. Byli sice růžovo-černé, ale i tak bylo lepší něco, než nic.


Jen co jsem si zavázal boty někdo klepa. Díky tomu, že nemám svoje tělo, jsem nemohl zjistit, kdo to byl. Hned co jsem otevřel, jsem zjistil, že je to moje ex sestřička Alice.

„Ahoj, Edwarde!“ oslovila mě výše jmenovaná.

„J-jak to víš?“ optal jsem se jí zmateně.

„No, tak pamatuješ na to proroctví, které patří k mé minulosti?“ Jen jsem na souhlas přikývl.

„Tak se splnilo!“ řekla mi naprosto bez okolků. Jen jsem na ní koukal, jako kdyby spadla ze stromu.

„Tak tohle je mazec! Kdo je ten šťastnej?“ optal jsem se jen tak zběžně.

„Bella!“

„Tak to je v pohodě, už jsem si myslel, že to na mě není poznat!“ řekl jsem sarkasticky.

„No tak potřebuji, abys se mnou jel domů!“ vysvětlila mi hned.

„Tak jo, jen najdu klíče a můžeme jet!“

„Tak já počkám v autě!“ houkla na mě.


Klíče jsem naštěstí našel okamžitě, horší to bylo se zámkem. Nemohl jsem ho vůbec zamknout, až po nějakých 5 minutách. Nemohl jsem zjistit jak, ale prostě jsem měl o něco větší sílu než člověk. Komu by se to mohlo poštěstit a promáčknout kliku u domovních dveří? Člověk by to stěží dokázal a upír by jí rozbil na prach.


Pohled nikoho:

Zatím, co mladá žena s černými vlasy vezla domů svého bratra v těle jeho tajné lásky. Nevěděla ovšem, co se děje doma. Ona dívka si zalezla do koupelny s holicím strojkem. Nemohla vystát ty dlouhé chlupaté nohy a také ty odporné chlupy na hrudi. Všechno během chvilky oholila úplně dohola. Onen mladík, kterému toto tělo patřilo, neměl nejmenší tušení, co se chystá ta osoba v jeho těle udělat.


A aby toho nebylo málo od jeho sestry, Alice, si ve skříni půjčila vyzývavé šatičky v modré barvě. Také si zde půjčila červený lak na nehty. Nejdříve mu udělala na jeho těle krásné výrazné červené drápky na nohou a poté i na rukou. Ale to by nesměla být ona dívka, která nevěděla, co má dělat v mužském těle. Tak šla navštívit i ostatní pokoje. Z jednoho si půjčila gumičky do vlasů a Emmett jí podporoval v jejím plánu a tak jí půjčil svá pánská tanga.


Ona krásná Bella si toto všechno na sebe oblékla. Emmett jí pro jistotu k tomu všemu pořídil ve městě krásné modré lodičky. Jakmile svým lepším sluchem zaslechla přijíždějící auto, ihned sešla z jeho pokoje dolů.


Jakmile byla na posledním schodě, událo se několik věcí najednou….


8. kapitola
« Azeret & Chobotnicka & Mellanie » 10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It´s a Boy Girl Thing!? 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!