Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It's a Boy Girl Thing - 8. kapitola

rob4


It's a Boy Girl Thing - 8. kapitolaTakže jsem se dokopala k přepsání dalšího dílku z dílny Azeret, Chobotnicka a nový člen který se bude nejspíše podílet na dalším dílku… kdo to je? To je pro vás menší překvápko, takže pšššt!

A co se dneska dozvíte?
Nově zařazen pohled Alice.
Probuzení z pohledu Belly, která utrží pár šoků. Jak se ke všem novým věcem a zjištěním zachová? Jak bude reagovat Cullenovic rodina?
Něco se dozvíte zde a jinak v dalších dílech… přece vás musíme trošičku napnout, ale hlavně nepřetrhnout :o)

Po dalším dílku se ptejte u Azeret.

Příjemné počtení Chobotnicka

8. kapitola

Alice

Ležela jsem se svým manželem v posteli, když najednou přišly vize, které strašně rychle střídala.

Bella zápasící se zapínáním podprsenky.

Edward snažící se obléct boxerky.

Bella se zacuchaným kartáčem ve vlasech.

Edward hádající se s Jasperem o sukni.

Sledovala jsem ty záblesky a nechápala, co mají znamenat, ale najednou přišla jiná vize.

Já a Carlisle stojící nad zažloutlým listem papíru v jeho pracovně.

Najednou mi došlo, co na tom papíře stojí, a vyletěla jsem do sedu.

„Alice? Miláčku, děje se něco?“ ptal se vystrašeně Jasper.

„Ano i ne. Musím mluvit s Carlislem,“ vychrlila jsem na něj oblečená mezi dveřmi.

Během vteřiny stojím před Carlisleovou pracovnou a bez zaklepání vtrhnu dovnitř.

„Alice? Děje se něco?“ ptal se vykolejeně Carlisle.

„Víš, jak jsi našel to proroctví, které se týká mé minulosti?“ začala jsem pomalu a pozvolna.

„Samozřejmě, že si to pamatuji.“

„Tak se to stalo.“

„co se stalo?“ ptal se nechápavě.

„Proroctví se naplnilo.“

„Alice, ale to je přeci úžasné.“ Mluvil z něj nadšený vědec, ale jak bude reagovat, až se dozví vše?

„Carlisle,“ snažila jsem se uklidnit jeho nadšení.

„Alice, kdo,“ ptal se zvědavě, ale zároveň vyděšeně.

„Edward a Bella.“

„Ne, doprčic. Zrovna teď.“ Vztekající Carlisle byl pro mě novinka a já na něj hleděla s otevřenou pusou.

„Je to možné? Upír a člověk?“ ptala jsem se po vzpamatování z šoku.

„Bella není člověk,“ sdělil mi jakoby nic.

„Jak… jak to myslíš?“

„Tady přečti si to,“ podával mi nějaký papír.

Začala jsem číst ofocený dopis a jeho obsah jsem nemohla vydýchat.

„Takže ona je poloupír? Ale kde má tedy pravé rodiče?“

„Charlie mi ukázal ještě tohle,“ padával mi vytištěnou fotku.

Na fotce byla dětská červená dečka se znakem. Při podívání na znak by se mi zastavilo srdce, kdyby ještě bylo. Volturry! Ona má něco společného s královskou rodinnou?

„Carlisle za chvilku se probudí. Musíme jít do pokoje a vše jí vysvětlit.“

„Jdeme, budeme mít hodně práce,“ polemizoval Carlisle.

„Ano to budeme a nejen u nás doma. Za hodinku musíme být u Swanů,“ informovala jsem ho o dalším probuzení šípkové Růženky.

„Alice do tohohle budeme muset zasvětit celou rodinu, jinak to nezvládneme utajit,“ navrhoval.

„Jsem pro, ale Charlie Swan nesmí nic vědět. Nejlepší by bylo dostat nějakým způsobem oba pod naší střechu a mít je na očích.“

Bella

Temnota, která mě obklopovala, začala pozvolna ustupovat.

Postupně jsem začala cítit i části těla a zkusila pomalu pohnout rukama. Děsila jsem se zjištění, co všechno mám polámané.

Ruce jsou v pohodě, takže hezky pomalu jedna moha, druhá noha. Všechny končetiny fungují. A teďka jeden hluboký nádech, žádná bolest jenom šílené pálení v krku.

Pomalu jsem začala otevírat oči, nejdříve mě oslnilo ostré světlo, které mě donutilo je opět zavřít. Na druhý pokus si oči přivykly a já se mohla podívat, kde to vlastně jsem.

Po rozhlédnutí po pokoji jsem utržila pár šoků.

První, viděla jsem nějak moc ostře, až mě z toho přecházeli oči a já pořád mrkala.

Druhý, nebyla jsem v nemocničním pokoji, ale na místě, které jsem navštívila jenom jednou. Knihy, CD s velkým rozsahem muziky na poličkách, stereo, černý gauč, prosklená stěna, postel se zlatým povlečením mě plně ubezpečily, že se jedná o pokoj, pana, vlez doprdelky, ale postel už měl spravenou nebo že by koupil novou?

Další šok byl, když mi pohled sklouzl ke dveřím a v nich stále celá Cullenovic rodina. Alice s Carlislem se tvářily velice zvláštně, Jasper mě ostražitě sledoval, Esme na mě hleděla mateřsky, Emmett se usmíval a Rose neutrálně.

Najednou mi došlo, že díky Rose jsem v téhle posteli a z mého hrdla se ozvalo vrčení.

,Cože? Já vrčím?´

„Hele brácha klid jo? Nikdo nemůže za to, žes to napálil do stromu,“ začal mluvit Emmett a já nechápavě na něj zírala.

„B… brácha?“ Při vyslovení toho jediného slova jsem se zajíkla a přiložila si ruku před pusu.

,Tohle není můj hlas. Co se to stalo?´

Chtěla jsem se začít prohlížet, ale Alice mě chytla za hlavu a nedovolila mi s ní ani pohnout.

„Ne, nejdřív ti něco musím vysvětlit. Stejně jako vám,“ otočila se na rodinu.

„Při té nehodě se stalo ještě něco. Souvisí to s mojí minulostí, jak Carlisle po velikém bádání zjistil.

Možná někteří z vás znají proroctví o tom, že dva lidé, kteří se z duše nenávidí, si jednoho dne, jejich duše vymění těla.

Vím, že se z proroctví stala pohádka a z ní pak báchorka, ale opak je pravdou. To proroctví existuje a vyřkla ho moje prabába.“ Soustředěně jsem Alici poslouchala, ale nějak mi pořád unikala pointa toho všeho.

„Alice, tím chceš říct, že tohle,“ ukázal Emmett na mě, „není můj bratr, ale Bella?“

„Bohužel ano,“ přitakala.

,Není Edward, ale Bella? Co tím chtěl proboha říct?´

Nejednou jsem nebyla v posteli, ale stála v koupelně před umyvadlem a dívala se na obličej v zrcadle.

„Ne, ne, ne! Tohle nemůže být pravda,“ hořekovala jsem a při tom prsty přejížděla po obličeji.

,Skvělý, takže ta děvka co mi svedla manžela je semnou pod jednou střechou.´

,Musím jí to všechno rozumě vysvětlit.´

,Chudák holka, tolik emocí co má v sobě.´

,Bude to moc těžké, jak pro ní, tak pro Edwarda.´

,Zase záblesky, ani si s ničím neumí poradit. Budu muset pomáhat Edwardovi a Jasper Belle.´

,A já si s ní chtěl o všem promluvit. Teďka to bude jako bych měl něco s chlapem. Brr…´

„DOST! MLČTE!“ jak mohou mluvit jeden přes druhého, vždyť ani nestíhám rozeznávat, kdo z nich mluví.

„Edwardova schopnost,“ ozvala se Alice, „přestaňte okamžitě všichni na něco myslet nebo běžte pryč. Já jí musím všechno vysvětlit.“

Slyšela jsem, jak všichni odešly z pokoje až na Alici a Carlislea, ke kterým jsem se vydala a sedla si na postel.

„Tak zpusťte. Co se to děje, hlavně proč a jak se to dá zase dát všechno zpět?“ ptala jsem se a hledala v jejich očích známky toho, že vědí jak z téhle šlamastiky ven, ale nic takové jsem tam bohužel neviděla.


 


7.kapitola << Azeret & Chobotnicka >> 9.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It's a Boy Girl Thing - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!