Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Volturi - 13. kapitola

Šaty


Isabella Volturi - 13. kapitolaPředposlední kapitola - Bitva. Užijte si jí a piště komentáře!!!

Je to jen pár hodin, ale stýská se mi, jako bych ho neviděla minimálně deset let.

„Za chvíli přistáváme,“ řekl Demetri.

Ignorovala jsem je. Měla jsem je ráda, to ano, ale hodně se za ten měsíc hodně změnilo. Nechtěla jsem řešit nic. Od této bitvy počínaje a u Demetriho a Felixově “manželské“ krizi konče.

„No tak, Is, netvař se jako kakabus. Trochu života do toho umírání,“ řekl Felix a sám se tomu svém vtipu zasmál.

„Jsi arogantní idiot, Felixi!“ řekla jsem mrazivě, což ho přišpendlilo.



„Panebože!“ vyjekla jsem, když jsem uviděla ten zástup upírů. Byli tu všichni členové gardy a mnoho dalších upírů. Bylo vidět, že jich je hodně novorozených. Nic lepšího zjevně Ara nenapadlo, i když prý za něj myslí Caius, takže se nedivím, že to tak dopadá. Nevěřícně jsem zakroutila hlavou.

„Co to proboha je, můžeš mi říct?“ Otočila jsem se na Ara.

„Co by? Že by armáda, Isabello?“

„A s tímhle chceš vyhrát, ano?“

„Ne, to je jen kulisa. Ty tu máš hlavní roli.“

„Perfektní,“ řekla jsem sarkasticky.



„Kdy chcete vyrazit?“

„Za setmění,“ oznámili mi. Nechápu proč. Mají výborný zrak jako my, takže nač se schovávat.

Po pár hodinách jsme se tedy vypravili. Bylo nás asi čtyřicet. Věděla jsem, že je to málo, navíc když je většina novorozená, ale musela jsem to udělat. Nejenom kvůli Cullenům, ale i kvůli sobě. Ano, chci svojí svobodu to taky, ale kdyby Volturiovi prohráli, musela bych sloužit Rumunům.

Jeden z nich je hodně nadržený a měl na mě zálusk, ale mě vůbec nezajímal.

Většinu upírů, kteří měli bojovat na mojí straně jsem neznala, jelikož byli novorození a bylo jim jen pár týdnů. Ale také tady byli známé tváře, jako Jane, Alec, Josh, Demetri a Felix a ta jejich “manželská“ krize. Obzvlášť ta mě hodně deptala.

Dorazili jsme tam.

„Dobře, takže mám na vás všech svůj štít, takže by to mělo být v pořádku. Felixi, ty zůstaň poblíž, budu se muset hodně soustředit. Fajn to je vše, tak běžte,“ řekla jsem jako správný vůdce a sama jsem se snažila, co nejvíce roztáhnout svůj štít.

Všichni vyrazili.

„Sakra, Volturiovi!!!“ zvolal někdo z nich.

„Proč nepoužíváte svoje dary?“ ptal se další, ale to už na ně naši zaútočili. Nebyl to vyrovnaný boj, ano my máme Aleca, ale bohužel jeho schopnost se za poslední století kapánek změnila k horšímu. Nikdo nevěděl proč, ale už nemohl používat svůj dar na všechny, jen jako Jane na jednoho, což nám neuvěřitelně ztížil.

Všichni se začali bít. Vnímala jsem jen to, že prohráváme, to že už pomalu nemůžu udržet svůj štít. A Felixe, který vedle mě bojuje zuby nehty. Potřeboval pomoc. Zmenšila jsem štít na Ara, Caia, Marcuse, Jane, Aleca, Demetriho, Felixe, Renatu, no vlastně na celou stálou gardu, protože ta musela přežít. A na mě samozřejmě. Ostatní jsem vypustila.

Rozběhla jsem se za Felixem a skočila jsem za krk tomu upírovi, co držel Felixe pod krkem. Kopla jsem ho a rychle mu utrhla hlavu. Felix se vzpamatoval a pomohl mi. Jeho zbytky jsme tam nechali, neměli jsme čas ho zapálit, byli tam další. Felix si vzal upíra vpravo a já upírku vlevo. Byla to rychlovka, nebyla vycvičená.

Bojovala jsem dál a dál, držela jsem svůj štít na gardě a cítila jsem, jak mě víc a víc opouštějí síly.

Bojovala jsem z jedním upírem, když jsem ucítila dalšího, který se mi zakousl do krku. Zavrčela jsem bolestí. To jsem neměla dělat, protože se na mě přiřítilo dalších, ani nevím kolik, upírů.

„Bello, ne!!!“ To bylo poslední, co jsem slyšela. Smutný hlas archanděla někde blízko u mě.

Shrnutí

12. kapitola X 14. kapitola - KONEC

-----------------------------------------------------

Snad se líbila.

Čím více komentářů bude, tím dřív bude poslední kapitola.

Rock



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Volturi - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!