Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella 14. Díl - Lefre a Jane

BrefBree


Isabella 14. Díl - Lefre a JaneTenhle díl, jsem věnovala zase Lefremu a Jane. Lee je přes měsíc zavřený ve Volteře... Jak se zachová? Pojede do Jacksonvillu za Bellou nebo zůstane s Jane? Doufám, že se tenhle díl bude líbit a zanecháte mi tu komentář. Postačí i smailik.


 

 

„OH, promiň. Jistě, že půjdeme.” Položila jsem Ness na zem, chytila ji za ruku a kráčely si to obě po boku Edwarda.


Voltera

 

Ve Volteře jsem byl příliš dlouho. Potřeboval jsem na vzduch. Zavřený přes měsíc ve svých komnatách je na mě moc. Jane to přehání. Klepání na dveře mě vyrušilo z mého přemýšlení.

„Dále,“ pronesl jsem s jistým odporem k návštěvě.

„Lefre to jsem já Jane.“

„Pojď dál,“ vstal a šel jsem k oknu, přes které nebylo vidět ven.

„Lee, potřebuju s tebou mluvit…“

„Tak povídej,“ sedla si na jedinou židli, která byla v místnosti.

„Lefre, co se děje? Jsi tu zavřený přes měsíc.“

„Co, bych měl dělat? Bella mě nechce! A já nemám kam jít, co chceš slyšet?“ řekl jsem nepříjemným hlasem. A bylo vidět, že jí to ranilo.

„A co já? Já jsem vosk…? Proč to semnou nezkusíš. Zamilovat se můžeš a nemusíš. V tvém případě jde spíš o ledové srdce.“

„Co prosím?“

„Přesně tak! Moc nekoukej, víš jak to myslím,“ vyvalil jsem oči a napjal se do neuvěřitelné křeče. Která vedla k tomu, že jsem, Jane vzal za krk a přitiskl ji ke zdi.

„Lee, co to děláš?“ řekla vyděšená mým jednáním.

„Tohle chceš?“

„Jak tohle chci? Já chci tebe!“

„Jane tohle nejde!“položil jsem ji na zem a odstoupil.

„Proč? Bellu, už nikdy nedostaneš. Zkazil sis to! A to sám…“ křičela na mě, a kdyby mohla tak jí slzy stékají po tváři.

„Musím za ní!“

„To nesmíš! Víš, co ti vzkázala…“

„Vím. Je mi to jedno. Když nemůžu být sní, nechci žít vůbec,“ dořekl jsem a začal házet věci do kufru, který jsem vytáhl ze skříně.

„Ne!“ zakřičela na mě.

„Jane, vypadni!“

„Nikam nejdu… A ty taky ne.“

„Ale jdeš,“ vzal jsem ji za ruku a vystrčil ze dveří.

Zavřel za ní dveře a vrhnul se na balení kufru. Moc jsem toho nepotřeboval, takže balení mi nezabralo moc času. Teď mi jen zbývalo projít kolem Jane, a zmizet. Do kufru jsem strčil poslední kousky oblečení a zavřel ho. Rozhlédl jsem se kolem sebe, vzal bágl a šel ke dveřím. Jakmile jsem otevřel, vrhla se na mě Jane.

„Lefre tohle sakra nesmíš!“ Řvala na mě hystericky.

„Tohle není tvoje starost!“ Odsekl jsem jí a pokračoval v cestě.

„Lefreeeee,“ křičela za mnou. Ale nevnímal jsem jí. Věděl jsem, že jdu na jistou smrt, která přijde z rukou Belly. Ale tohle mi za to stálo.

„Lefre, kam jdeš?“ Promluvil na mě Aro.

„Jedu za Bellou. I ty s tím máš problém?“

„Ne nemám, ale doufal jsem, že tu zůstaneš na svatbu, kterou mám se Serenou,“ řekl skleslým hlasem.

„Promiň, Aro ale já… já… já musím!“

„Lefre, jsi si jistý tím, co chceš udělat? Jane ti řeka co Bella vzkázala.“

„Ano vím. To riziko jsem schopný podstoupit!“ tím jsem ukončil debatu a doslova vyběhl ven z hradu, který byl mým útočištěm, přes měsíc.

Venku jsem měl své auto, které jsem si koupil. Moje Porsche… Krásně černé, ale hlavně nadupané. Bylo mi líto ho nekoupit, ale teď mi pomůže dostat se za tou jedinou mého života. Naházel jsem na zadní sedačky svoje věci a nasedl za volant. Ještě jednou jsem se rozhlédl a strčil klíček do zapalování. Pomalu, ale zároveň rychle jsem nastartoval a vyjel z Volterry. Už jsem tady nechtěl, být ani o minutu déle. Cesta netrvala moc dlouho, protože jsem jel jak blázen. Ručička na tachometru se nikdy nedotkla pod 140km\h. Cestou jsem musel jet i letadlem. Na letišti v Settlu jsem si půjčil stejný auťák. A po více než 16 hodinách, jsem konečně míjel ceduli s nápisem „Vítejte v Jacksonvillu“ už jsem tu zase. Ale tentokrát to nebude nic příjemného!

 

13. Díl = 15. Díl



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella 14. Díl - Lefre a Jane:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!