Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Immortal love - 14.kap.

Alice and Jasper by Lareth


Immortal love - 14.kap.Bella s Edwardem dostanou dýku do srdce (obrazně řečeno) xD Proč ji unesli? Co mají v plánu? A proč není všechno, jak se zdá? Komenty potěší x)

Byla to směs pachů. První vůni, bych rozpoznala kdekoliv a kdykoliv, tu vůni jsem zbožňovala. Nessiina vůně. Ale ten druhý pach jsem ze srdce nenáviděla. Volturi. Musela jsem zírat jako šílenec Volturiovi a Nessie, k tomu náš rozházený dům.

„Co se tu sakra dělo?!" začala jsem zuřit. Pohlédla jsem na Edwarda, taky byl zlostí bez sebe.

„Oni.. oni nám ji unesli." rozzuřeně vypadlo z Edwarda a při tom mával nějakým papírkem před sebou. Natáhla jsem se pro ten papírek.

„Máme ji"

„Ale ona není ve Forks? Má tam být!" zuřila jsem. Začala jsem neohrabaně chodit po pokoji. Hledala jsem telefon. Edward to hned pochopil a pomohl mi.

„Mám ho." zavolal na nás Emmet, který taky hledal. Hrábla jsem po něm a okamžitě vytočila Nessiino telefonní číslo. Zvonilo to dlouho, ale nikdo to nebral. Další číslo jsem volila ještě rychleji - číslo Alice. Okamžitě ho vzala.

„Je s vámi?" vypadlo z Alice.

„Ne! To ty bys měla vědět, kde je! Jak vám mohla utéct, proč jste ji lépe nehlídali?!" řvala jsem do telefonu.

„Pohádala se s Jacobem a beze slova utekla. Jake ji zřejmě musí být někde na blízku, protože mi nepadla ani jedna pořádná vize o Renesmee. Napadlo nás tedy, že jede za vámi. Takže, je s vámi?" zeptala se Alice, ale přede věděla, že ta otázka je zbytečná.¨

„Ne není! Proč jste ji nesledovali víc?! Je ještě malá! A když si pomyslím, že ji někdo unesl.." začala jsem vztekle vrčet .

„Cože?" zděsila se Alice.

„Okamžitě přijeďte!" poručila jsem a zavěsila. Zhroutila jsem se Edwardovi do náruče.

„Je tak malá, co po ní ONI můžou chtít? Řekni mi, že je v pořádku." prosila jsem alespoň o malou útěchu.

„Lásko, to říct nemůžu, ale doufám v to. Jinak to oni nepřežijou!" kdybych ho neznala, jeho tón hlasu by i naháněl strach. Zněl opravdu výhružně.

Mezitím Emmet s Rosalie seděli jak na trní. „Tak co?" řekli téměř sborově.

„Ness se pohádala s Jacobem, a proto utekla. Jenže o ní jinak nic neví." mluvila jsem sice naštavně, ale už více nešťastně.

„A Alice?" vytřeštil Emmet oči.

„Jacob asi musí být někde poblíž ní, protože říkala že nic nevidí." vysvětloval Edward.

„Tak jdeme ji hledat?" zeptala se Rosalie bezradně.

„Řekla jsem jim, Ať okamžitě přijedou, takže na ně asi budeme muset počkat." nešťastně jsem řekla.

„Oh, aha, jasně. No tak počkáme." řekl Emmet a posadil se zpátky na gauč.

Přijeli asi za hodinku a celou tu dobu jsme jen mlčeli a nořili se do svých myšlenek. Sem tam Edward odpověděl na něčí myšlenku, ale jinak vládlo hrobové ticho. To ticho přerušil až řev motoru. Tipovala jsem to na Aliciné Porsche. Vyšli jsme všichni na verandu, abychom je přivítali. Slabě pršelo, tak se všichni rozutekli pod střechu. Alice se přiřítila a skočila mi okamžitě kolem krku. Přesunuli jsme se do obýváku.

„Nessiina pachová stopa slábne, Volturiovi nejdou už ani cítit. Měli bychom se vydat co nejdřív na cestu. Tedy, nikoho nutit nebudeme. My s Bellou jsme schopni vyrazit na cestu ihned." promluvil vážně Edward a tiskl si mě k boku.¨

„Nebuď přece směšný Edwarde! Je jasné, že půjdeme s tebou." prohlásil Carlisle. Proletěla jsem místnost očima. Esme, Emmet, Rosalie, Jasper i Alice souhlasně kývli.

„Ale měli bychom popřemýšlet, proč unesli Nessie." řekl důmavě Carlisle.

„Loni v zimě nám slíbili příměří, tak nechápu, co je to tak napadlo." špitla Esme.

„Měla bych vá něco asi říct" začala Alice. V tu ráz se všechny zraky začaly upírat přímo k ní.

„Tak nám to řekni!" nervózně jsem naléhala.

„Viděla jsem Nessie, jak stojí v temné uličce. Stála před ní nějaká menší holčička, mohla mít o něco víc než Ness. To je všechno, pak mi zmizela." dořekla Allce. Vytřeštila jsem na ni oči.

„Proč jsi nám to neřekla dřív?" okamžitě se Edward zeptal místo mě.

„Ale vždyť to nic neznamená. Jen tam tak stály" řekla Alice.

„Jo to sice ano. Ale nevíš, co se dělo potom! Zapomněla jsi snad, že Ness je taky na půl upír? A jestli byla naštvaná, tak tím tuplem se mohlo něco stát." zlostnil Edward.

„Alice jen začala zírat. Tohle ji asi nenapadlo.

„A o Volturiových jsi neměla vůbec žádnou vizi?" zeptal se Edward.

„Ne, snažila jsem se na ně napojit, ale žádná vize v souvislosti s Ness nebo s námi." dořekla Alice. Chvíli jsme všichni mlčeli.

„Tak, vyrazíme?" promluvil Edward to nekonečného ticha. Všichni se začali zvedat.

„Hele, jestli máme namířeno do Itálie, což pravděpodobně máme, nebudeme náhodou potřebovat letenky?" zeptala jsem se.

Edward se ke mně ještě víc přitiskl a natáhl se po telefonu, bleskurychle vytočil číslo a už volal.

„Dobrý den, chytěl bych si zarezervovat letenky do Itálie.... ano.... pro 8 osob..... kdyby to šlo co nejdříve....  Cullen..... ano, to by bylo opravdu skvělé. Děkuji, nashle." vyřidil Edward telefonát.

„Takže nám to letí za tři hodiny" informoval nás Edward.

„Poběžíme nebo pojedeme autem?" zeptala se Alice.

„Já bych radši běžel." prohlásil Emmet a všichni souhlasně kývli.

 

předchozí 13. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Immortal love - 14.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!