Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Immortal love - 13.kap.

Marcarosprej


Immortal love - 13.kap.Všichni čtyři si úžasně užijí bowling a ještě víc se pobaví v kině. :D Ale ten návrat domů pak stojí za to.. Tohle je spíš menší oddechová povídka, ale komenty potěší.. :)

 

13. Hrací den s překvapením

Cítila jsem, jak ten kluk na nás visí pohledem. Snažila jsem se to ignorovat, ale šlo to těžko. To příjemné vzrušující teplo sílilo a úžasně mě to uvolňovalo. Koukla jsem se na Edwarda. Žádné změny, tvářil se jako vždycky. Strčila jsem si prsty do koule. Trochu pochybovačně jsem ji od sebe odhodila. Kutálela se skoro po středu dráhy. Kulila jsem oči, bylo to neuvěřitelné. Nikdy jsem bowling nehrála a koule nezapadla hned do žlabu? Koule narážela do kuželek, z desíti shodila devět. Civěla jsem na mizející kouli. Natáhla jsem se pro další a soustředěně jsem ji od sebe hodila. Tahle se už dokutálela do žlabu. Říkala jsem si, že je to příliš pohádkové, aby se mi podařilo shodit všech deset aspoň na dva pokusy. Ale i tak jsem se sebou byla celkem spokojená. Edward ke mně hned přiskočil.

„Vidíš to, devět z desíti. To je skvělé!" rozjařeně řekl a políbil mě. Rozpačitě jsem se usmála. Ani nevím jak, ale můj zrak zabloudil k tomu klukovi ze třídy. Koukal na mě a pousmál se. Mě úsměv ztuhl. Hned jsem spěchala si sednout k Emmetovi a Rosalie.

„No, jestli jsi to vážně hrála poprvé, tak to bylo fakt dobré." řekl Emmet. On mě vážně chválí? To mi vykouzlilo na tváři další úsměv.
„Díky" odvětila jsem mu.

„Nevím, je to možné." řekl Edward.

„Ne, tak to nemyslím, že by udělali." dál mluvil Edward.

Teď mi to došlo. Díval se na Emmeta a odpovídal mu na jeho myšlenky.

„Takže?" zvědavě jsem se zeptala Edwarda.

„Emmet se mě ptal, jestli jsou taky vegetariáni a jestli je možné že by na nás teď zaútočili." kývla jsem na znamení porozumění.

„Takže to tu můžem v klidu dohrát?" promluvila konečně i Rosalie.

„Myslím, že nám v tom nic a nikdo nebude bránit. Jsem teď na řadě, že?" podotkl Edward.

Hodil koulí a padl jak jinak než strike.

„Snad mi za pár desítek let půjde taky všechno tak dobře jako vám" pomyslela jsem si a odrazila od sebe štít. Edward se koutky usmál.

Hra uběhla rychle. Vyhrál, kdo jiný než Emmet s Rosalie. Jelikož to jsem byla já, kdo našemu společnému score (moje a Edwardovo) nepřidával závratně vysoké body.

"Tak, co je v plánu teď?" zeptal se Emmet Rose když jsme nasedali do auta.

"Kino, dávají nějaký horor. Krvelačná potvora nebo tak nějak." informovala nás Rosalie.

Pro změnu teď řídil Emmet. To kino našel velice snadno, jak kdyby sem chodíval od malička. Zaparkoval pár metrů od kina. Vystoupili jsme z auta, Edward mě chytil za ruku a pelášili jsme si to ke kinu. Přišli jsme dovnitř.

"Čtyřikrát na Krvelačnou potvoru, prosím." řekl Edward a neodolatelně se usmál na tu vydavačku lístků.

Podstrčila mu lístky okýnkem, Edward zaplatil a šli jsme. Rozdal nám lístky.

"Balkón? To si děláš srandu ne? Já si chci z někoho dělat srandu." smutně řekl Emmet.

Vystoupali jsme po schodech a hledali svoje sedadla. Usadili jsme se a já se rozhlédla. Všichni drželi v ruce popcorn nebo chipsy nebo colu. Super, s našimi žaludky to nemáme zapotřebí. Všimla jsem si že sedíme na dvousedadlech. Hned jsem se přitulila blíž k Edwardovi. Film začal. Úvodní titulky, nic co by mě zaujalo. Vynutila jsem si Edwardovu pozornost a vášnivě ho políbila. Vložil se do toho víc, než jsem čekala. Přitáhl si mě ještě blíž k sobě a začal prozkoumávat moje tělo.

"Dobrý film, co Rose." řekl Emmet pobaveně. Bylo to směřováno na nás, tak jsme se proti své vůli od sebe odtrhli.

"Hleď si svýho." sykla jsem na něj a vyplázla jazyk.

Tak jsme koukali teda na film. Pobíhali tam malé děti, zombie, čarodějnice a.. To jsme se všichni čtyři začali hlasitě smát. Upíři. Filmové zpracování bylo tak zábavné. Upíři měli červené zorničky, to ano, ale jinak tam žili v rakvích a na denním světle se neukázali. Jo, teď jeden upír vyšel na slunce. Začalo se z něj kouřit? Znovu jsme se všichni hlasitě zasmáli až nás z dalších řad museli okřiknout. Tak to bylo celý film. Nějaký stupidita na konto upírů a my propukli ve smích, až nás vždycky museli utišit.

"No, tohle bych si klidně zopakoval." prohlásil pobaveně Emmet. Rose se začala smát.

"To ano. Bychom mohli rovno natočit nějaký životopisný příběh, abychom všem ukázali, že rakve opravdu k životu nepotřebujeme." pobaveně řekla.

Mířili jsme pomalu k autu. Nasedli jsme a jeli jsme.

Doma je ale doma." řekl Edward a chtěl znít unaveně, ale stejně mu to nešlo. Přitulila jsem se k němu.

Dojeli jsme domů, mohlo být něco před půlnocí. Emmet zajel do garáže. Vystoupili jsme a vešli jsme do našeho baráčku. V tu ráz jsme se všichni čtyři zastavili téměř na prahu dveří. Vyjeveně jsme všichni zírali na ten nepořádek před námi. Všechno bylo téměř vzhůru nohama. Pohovka, televize, stolky, poličky, skříňky. První se vzpamatoval Edward a procházel se už po obýváku. Zhluboka se nadechoval. Přidali se k němu i Emmet s Rose. Já stále stála na místě a nechápavě jsem hleděla před sebe.

"Co.. kdo.. proč..?" nesrozumitelně ze mě padali otázky.

Edward pohlédl na Emmeta, pak na Rose a ujal se slova.

"Věděl jsem, že to není jenom tak. Ale rozházet nám barák? To si ještě vyřídím." a navztekaně kopl do prázdné krabice, co se naskytla příliš blízko. Viděla jsem pak už jenom, jak strašnou rychlostí proletěla oknem, čímž ho rozbila.

A já se konečně trochu vzpamatovala a taky jsem se zhluboka nadechla. Hned mě zamrazilo a vyděšeně jsem pohlédla na Edwarda.

 

předchozí 12.kapitola další 14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Immortal love - 13.kap.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!