Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I Love You, forever! - Prológ

aro


I Love You, forever! - PrológRomantická poviedka, no z trochu iného súdka. Aspoň podľa mňa. Bella je poloupírka a rozhodla sa odísť od svojho otca, upíra Ara. Len toľko vám poviem a ďalej si to už musíte prečítať v prológu. Je veľmi krátky a preto čoskoro pridám aj 1. kapitolu, len tu musia byť aspoň tri komentáre. Prajem príjemné čítanie. PS: Znesiem aj kritiku. :)

Prológ

Môjmu otcovi, Arovi Volturri.

Drahý otec!

S ťažkým srdcom Vám píšem tento list. Nezaslúžite si vysvetlenie, prečo som odišla, ale predsa len Vám to píšem. Musíte to vedieť. Pretože chcem, aby ste na mňa mysleli každý deň Vašej prekliatej večnosti. Vždy, keď budete prechádzať okolo mojich komnát a vždy, keď budete hľadieť na svoju ženu Sulpiciu a na moju mamu. Chcem aby ste si na mňa spomenuli. Na všetko, čo ste mi spravili.

Takže, pred tromi dňami ste si ma osobne pozvali do hlavnej sály. S naradovaním som k Vám išla. Hovorila som si v duchu, aká je to pocta, že ste ma tam pozvali len tak. Pretože vždy som tam bola len vtedy, keď priniesli jedlo. Ale teraz... Och. Nedokázala som nájsť slová, aby som vyjadrila svoje nadšenie.

Ale hneď, ako som vkročila a uvidela som vo Vašich rukách všetky svoje denníky, na tvári mi zamrzol úsmev. Bola som šokovaná. Moja matka stála vedľa Vás a ruku si pridŕžala na líci. S ospravedlnením hľadela na mňa. Pochopila som.

Zbili ste ju, keď ste jej prikázali, aby Vám doniesla moje denníky, a ona odmietla. Tie knižočky, ktoré ste držali v rukách boli moje tajomstvá! Moje! Vtedy som hlúpo dúfala v to, že ste ich nečítali. Ale dúfala som márne. Čítali ste ich. Videla som Vám to na tvári. Krčila sa Vám od hnevu. A po chvíľke ticha ste mi povedali, že je vám zo mňa zle.

Ha-ha. Musím Vám povedať, že mne je zle z Vás. A nie len kvôli tomu, čo ste mi povedali, ale hlavne kvôli tomu, čo ste mi potom urobili. Nechápala som, keď ku mne pristúpili dvaja strážcovia a ja som musela pokľaknúť. Na tvárach svojich strýkov som videla sklamanie, ale aj ľútosť. Ešte stále som nechápala.

Potom však pristúpila Jane a Alec. Vaše dve pravé ruky. Stále som veľmi nechápala. No potom... Jane na mňa použila svoju moc! To ste od nej chceli? Chceli ste ma takto potrestať? Asi áno, keď ste mi po nekonečných hodinách krutej bolesti povedali, že to čo som robila, že som si písala denníky, považujete za ľudskú slabosť. Že nestrpíte, aby som to robila aj ja.

Vaše slová som vtedy veľmi nevnímala. Bola som v otupení bolesti a musím Vám povedať, že ešte stále tú krutú bolesť cítim. Ale už nie tak veľmi. No musím sa Vám aj poďakovať. Naozaj Vám ďakujem, že ste mi konečne otvorili oči a ukázali mi, aký viete byť krutý. Len preto odchádzam. Len preto som sa rozhodla navždy Vás opustiť.

Ale ďakujem Vám ešte za jednu vec. Vďaka tomu, čo mi spravila Jane a vlastne aj Alec, som sa naučila znášať bolesť. A vytvorila sa vo mne túžba po pomste. S úsmevom na perách Vám preto oznamujem, že aj keď odchádzam a možno o mne dlho nebudete počuť a ani ma vidieť, ja sa vrátim! To prisahám. Ani ja sama neviem, kedy to presne bude, ale raz sa to stane. A potom budete ľutovať, že ste sa ku mne takto správali.

S nenávisťou Vaša dcéra,

Isabella Marie Volturri.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I Love You, forever! - Prológ:

 1
3. marcela
16.09.2013 [15:53]

Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
08.08.2012 [18:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
04.06.2011 [23:15]

paráda Aro asi musel byť vážne zlý chlapec ... no som zvedavá čo bude dalej ... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!