Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledání minulosti - 3. kapitola

Carlisle a Esme tapeta by Alice


Hledání minulosti - 3. kapitolaV minulém díle se Bella dozvěděla o vrahovi svého otce. Dnes nás čeká pohled Belly i Jacoba na tuto situaci. Na konci kapitoly dojde k menšímu zvratu - ohledně jejich vztahu - posunou se trochu dál...

„Byl to upír,“ řekl Jake.

Opět jsem vykulila oči. Tak nejen, že můj přítel je vlkodlak, ale ještě se dozvím, že mého otce zabil upír? To už na mě bylo moc. Zhroutila jsem se bezvládně na zem...

 

 

Pohled Belly:

 

Cítila jsem, jak mě opouští všechny síly. Pak jsem viděla už jen tmu. Nevím, jak dlouho jsem byla v bezvědomí, ale když jsem se probrala, tak jsem viděla, že ležím u Jacoba v pokoji. Pootočila jsem hlavu a viděla jsem, že leží skrčený v křesle a spí. Asi tu byl celou dobu se mnou. Pocítila jsem k němu neskutečnou lásku a byla jsem moc ráda, že se odhodlal vyjevit mi pravdu. A že mi pomohl přemluvit Billyho, aby mi řekl, co se stalo s mým otcem. Tím jsem se v myšlenkách dostala k tomu, co jsem se dozvěděla. Mého otce zabil upír. Bylo to tak neuvěřitelné. A neuvěřila bych tomu, nebýt toho, že mi Jake řekl, co doopravdy je. Pomalu jsem se s tím začala smiřovat. Můj otec zemřel kvůli nadpřirozené bytosti. Věděla jsem, že nemám žádné schopnosti, jako třeba Jake, ale rozhodla jsem se najít otcova vraha. Ten, co ho zabil, bude pykat. I kdyby to mělo být to poslední, co udělám.

Jemně jsem do Jakea šťouchla.

„Lásko, vstávej,“ zašeptala jsem. Viděla jsem, jak se pohnul, a pomalu otevíral oči. Usmála jsem se na něj, přitáhla si ho blíž k sobě a políbila ho.

 

 

Pohled Jacoba:

 

Sotva jsem ji stihl zachytit, když padala. Její tělo bezvládně dopadlo do mého náručí. Pevně jsem ji chytil a nesl nahoru do mého pokoje. Věděl jsem, že omdlela. Položil jsem ji na postel, přikryl ji a sedl si do křesla. Přemýšlel jsem nad tím, co se stane, až se probudí. Možná mě už nebude chtít nikdy vidět. To bych nepřežil. Tak strašně jsem ji miloval, že by mi to snad nemohla udělat – odejít ode mne. Díval jsem se na její spící tvář. Byla tak nádherná. A byla celá moje. S tou myšlenkou jsem usnul. Probudil mě její hlas.

„Lásko, vstávej,“ šeptala mi do ucha. Otevřel jsem oči a viděl jsem, jak se na mě směje. Věděl jsem, že mě stále miluje. Je to dobré. Spolu to všechno nějak překonáme. Přitáhla si mě k sobě a políbila mě. Bože, jak já ji miluju!

 

 

Pomalu jsme se vydali dolů do přízemí. Chtěli jsme se nasnídat a promluvit si o věcech, které se odehrály. Jak jsme zjistili, byli jsme v domě sami. Šla jsem do kuchyně a začala připravovat snídani. Jake si sedl na židli a pozoroval mě. Viděla jsem tu lásku v jeho očích. Opravdu mě velmi miloval. Nechápu, jak jsem mohla kdy uvažovat o tom, že by mi ublížil. Jakmile jsem dokončila přípravu snídaně, posadila jsem se k němu.

„Jacobe, budeš mi muset pomoct. Chci najít vraha svého otce,“ řekla jsem nekompromisně.

No jo, mělo mi to být jasné, že se jen tak lehce nevzdá, pomyslel si Jacob.

„Ano, udělám vše, co bude v mých silách. Miluju tě,“ odpověděl mi. Srdce mi poskočilo radostí. Pomalu jsem se k němu natáhla a opět jsem ho políbila. Trochu naléhavěji. Cítila jsem rostoucí vzrušení. Moje rty se mazlily s těmi jeho. Ucítila jsem šimraní v podbřišku. Jsme sami, v celém domě, líbám se s člověkem, kterého miluju víc než svůj život… Jake jako by mi četl myšlenky. Vzal mě do náruče a odnesl do svého pokoje. Položil mě na postel. Naše rty se stále nerozpojily. Vpíjel se těmi svými do těch mých. Jednou rukou mě hladil ve vlasech a druhá začala putovat po mém těle. Hladil mě přes tričko a určitě musel cítit, jak se mé tělo chvělo vzrušením. Věděla jsem, že ani já mu nejsem lhostejná. Vjel mi rukou pod triko. Cítila jsem jeho horkou ruku na břiše, a ta pokračovala výš a výš, až se dotkla lemu mé podprsenky. Prohnula jsem se, aby mohl rozepnout zapínání podprsenky a vysvobodit má prsa z jejího zajetí. Pomalu mi přetáhl tričko přes hlavu. Od pasu nahoru jsem před ním ležela nahá. V jeho očích se zračila lačná touha po mém těle. Nechtěla jsem zůstat pozadu, proto jsem mu tričko též sundala. Dívala jsem se na jeho tmavou a vypracovanou hruď a přejížděla prsty po každé části jeho kůže. Nemohla jsem se ho nabažit. Jeho hruď byla tak pevná a nádherná. Na chvíli mě přestal líbat, aby se mohl věnovat i jiným částem mého těla. Pomalu sjel na mou bradu, kterou začal posévat polibky. Potom sjel ještě níž, na krk. Slastně jsem zavzdychala. Cítila jsem rostoucí vzrušení. Jedním pohledem jsem zjistila, že Jacob je na tom obdobně. Po chvíli, kterou věnoval mému krku, sjel ještě níž. Pomalu se dotkl mých prsou a začal je něžně hladit. Mé bradavky na to okamžitě zareagovaly. Chtěla jsem se ho také dotýkat, ale on mi to neumožnil. Ležela jsem na zádech, notně vzrušená a viděla jsem, jak mi začíná Jacob pomalu rozepínat i kalhoty. Stáhl mi je a hladově se na mě podíval. Lehce sjel svýma rukama do mého klína. Z úst se mi vydral tichý vzdech. Jacob se tak tak ovládal. Pomalu vklouzl pod lem kalhotek a začal mě laskat rukou. Už jsem to nemohla vydržet. Překulila jsem se, jeho převrátila na záda a rychle mu stáhla kalhoty. Zpozorovala jsem, že i on je notně vzrušený. Přitáhl si mě na sebe, pusou mi začal laskat poprsí a rukama zajížděl pod kalhotky. Už to nemohl vydržet – viděla jsem to na něm. Jedním pohybem mi kalhotky rozerval. Podíval se na mě s otázkou v očích. Němě jsem přikývla. Tak moc jsem ho chtěla cítil v sobě. Prudce do mě vnikl. Mé tělo zaplavila dosud nepoznaná slast. Stačilo pár pohybů a já cítila, jak mým tělem prochází jedna vlna orgasmu za druhou. Jacob byl na tom stejně. Převalil mě na záda, provedl ještě pár prudkých pohybů a oba nás odnesl do výšin rozkoše.

„Miluji tě,“ vydechla jsem.

„I já tebe,“ zašeptal.

Schoulila jsem se mu do náruče a vychutnávala si jeho blízkost. Nevím ani jak, ale usnula jsem…

 

2. kapitola shrnutí 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledání minulosti - 3. kapitola:

 1
14.07.2011 [13:14]

WhiteTieTSD: Děkuji mockrát. Další kapitolka bude snad brzy - během víkendu.

8. TSD
12.07.2011 [13:23]

TSDÚplně boží. moc se mi to líbilo a už se těším na další povídku. Lituji Bellu že se to, ale dozvěděla až teď. Emoticon Paráda jen tak dál Emoticon

7. Belluska12
12.07.2011 [12:13]

Emoticon Emoticon

11.07.2011 [23:48]

WhiteTieJennush: Děkuji. Emoticon

marcela: Jsem ráda, že se líbí. Emoticon

Forevergril: Moni, mockrát děkuji. Víš, že mě nakopáváš ke psaní? : ) Neboj, kapitolka bude snad brzo, teď jsem v kolotoči práce a domácnosti, ale od pátku mám dovču, tak to napravím. Emoticon

mokasina: děkuji. Emoticon

elizme: jsem ráda, že se ti to líbí. Pokračování bude snad brzy. Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 10.07.2011 [16:15]

krásneee, teším sa na pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2011 [14:35]

mokasinanádhernýýýýýý

10.07.2011 [13:26]

ForevergirlKrásna, krásna a ešte raz krásna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ten vzťah medzi Bellou a Jacobom je tak nádherný. A Jake je tak starostlivý Emoticon Emoticon Emoticon
A konečne sa obaja dostali k tomu, čo chceli. Celé si to úžasne opísala, až elektrizujúco
Emoticon Emoticon Emoticon
Neskutočne sa ti táto kapitolka podarila, tlieskam ti Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A dúfam, že bude čoskoro ďalšia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
10.07.2011 [12:11]

Hezký. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2011 [11:21]

Jennush Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!