Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledání minulosti - 1. kapitola

ruka


Hledání minulosti - 1. kapitolaIsabella žije pouze s matkou. Kdo je její otec? Co se mu stalo? Proč o tom její matka nechce mluvit?
Přeji příjemné počtení. Doufám, že se vám bude moje nové povídka líbit.

Bylo jí čerstvých osmnáct let. Byla zamilovaná jako nikdy. Bláznivě zamilovaná. On to cítil stejně. Byla to velká láska, která měla ale jednoho dne skončit. V tu chvíli to ale ani jeden z nich netušil. Plánovali svatbu. Plánovali rodinu. Časem. Ani jeden z nich netušil, že dítě už je na cestě. Byli tak šťastní, tak zamilovaní. Blázni. Nevěděli, že zanedlouho je osud rozdělí. Renée a Charlie Swanovi. Tak krásně to znělo.

 

 

Bylo po svatbě. Bydleli v malém, ale útulném domě. Užívali si nově nabytou rodinnou pohodu. Odpočívali u televize, když najednou uslyšeli šramot. Někdo se blížil. Nebo spíš něco? Charlie hladil pomalu vystupující těhotenské bříško a přel se s Renée o jméně.

„Bude to Renée, po tobě,“ snažil se jí vnutit.

„Ne, Renée ne. Líbí se mi Isabella,“ říkala.

„Dobře, bude to Isabella. Bella,“ souhlasil.

Šramot sílil. Renée byla nervózní. Charlie se zvedl. Šel se podívat, kdo to je. Blížil se ke vstupním dveřím, když se najednou rozrazily. Stál v nich muž. Vysoký, s ledově bílou kůží. Oči měl celé černé. Oba se vyděsili. Charlie sáhl po zbrani. Cizinec byl rychlejší. Jedním krokem se dostal za Charlieho. Na krku ucítil ostré tesáky. Poté spatřil už jen vyděšený pohled své ženy. Pak už jen tmu.

Věděl, že je mrtev. Přál si pomoci své ženě a jejich nenarozenému dítěti, ale nemohl. Už pro ně nemohl nic udělat. Doufal, že se Renée i s dítětem zachrání.

 

 

Jmenuji se Isabella Swanová. Nedávno jsem oslavila své osmnácté narozeniny. Žiji se svou matkou v malém bytě, v menším městě jménem Port Angeles. Dříve jsme bydleli jinde – ve Forks – ale to znám jen z vyprávění. Mám jen matku, otec zemřel ještě dřív, než jsem se narodila. Nevím, co se mu stalo – matka o tom nechce mluvit. Já si ale myslím, že je na čase, abych se něco dozvěděla i o zbytku své rodiny. Pravdu přede mnou nemůže ukrývat věčně. Pokud mi to nechce říct ona, přijdu na to, co se stalo, sama. Jediné pojítko s minulostí, které mám, je můj přítel Jacob. Máma mi říkala, že se známe už od dětství. Můj táta a jeho táta byli nejlepšími kamarádi. Ale ani on o mé minulosti nic neví, protože si to, stejně jako já, nepamatuje. Zkoušeli jsme přemluvit Jakeova otce, Billyho, aby nám něco prozradil, ale nepochodili jsme. Billy věděl, že si máma nepřeje, abych o tom něco věděla. Její přání proto respektoval. Doufala jsem ale, že teď by mi konečně něco říct mohl. Jsem už starší a ráda bych věděla pravdu. Snad se mi podaří najít někoho z naší minulosti, kdo by mi osvětlil, co se tehdy událo.

Jacoba jsem velice milovala. Byli jsme zamilovaní blázni a věděla jsem, že se mě chystá požádat o ruku. Věděla jsem, že budu souhlasit. Tak moc jsem ho milovala. Akorát mě mrzelo, že přede mnou pořád něco tajil. Často mizel, jen tak, bez vysvětlení, nikdy mu nebyla zima a nikdy nebyl nemocný. Doufala jsem, že mi konečně osvětlí, co se s ním poslední dobou děje.

Byl večer. Jacob se zase někam ztratil a nechal mě tu samotnou. Měli jsme jít na večeři. Byla jsem naštvaná. Tak moc jsem se těšila. Práskla jsem za sebou dveřmi a vydala se do svého pokoje. Osprchovala jsem se, oblékla si pyžamo a s knihou si zalezla do postele.

V noci mě probudil šramot. Kniha ležela pokrčená v mém klíně - to bylo ale to nejmenší, co mě v danou chvíli zajímalo. Potichu jsem z nočního stolku vzala těžítko, vylezla z postele a vydala se ke dveřím. Strach mě pomalu, ale jistě ochromoval. Klika se pohnula. Dveře se pomalu otevíraly. Svírala jsem těžítko, připravená k zásahu. Do pokoje vstoupila postava, napřáhla jsem se a ozvala se dutá rána.

„Au, sakra, Bello, co to děláš?!“ ozvalo se. Poznala jsem Jacoba.

„Jakeu, co tu proboha děláš tak pozdě? Myslela jsem, že je to nějaký zloděj nebo násilník,“ dodala jsem na vysvětlenou. Cítila jsem pach krve, proto jsem rozsvítila lampičku a uviděla jsem hlubokou tržnou ránu na Jakeově předloktí.

„Ukaž, podívám se ti na to.“

„Ne, to je dobrý, nic mi není,“ odvětil mi Jacob a snažil se ruku přede mnou skrýt. Byla jsem ale rychlejší. Chytila jsem ho za zraněnou paži a nevěřícně jsem zůstala stát.

„Jacobe, kde je ta rána, kterou jsem ještě před chvílí viděla?“ zeptala jsem se.

„Bello, budu ti asi muset něco objasnit.“

„Ano, to budeš muset. Nechápu to. Ještě před chvílí si tam měl ošklivou ránu a teď máš kůži naprosto hladkou a nezraněnou,“ řekla jsem nevěřícně.

„Isabello, jsem vlkodlak!“

 

shrnutí 2. kapitola


 

Doufám, že se vám úvod do děje líbil a budu doufat, že se tu najde pár čtenářů. Nápadům na pokračování se nebráním.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledání minulosti - 1. kapitola:

 1 2   Další »
14.07.2011 [13:13]

WhiteTieTSD: Jsem moc ráda, že se ti líbí.

15. TSD
12.07.2011 [12:43]

TSDJe to úplně boží povídka moc se těšim až si teďko přečtu další díl. jen tak dál Emoticon

03.07.2011 [19:36]

WhiteTiečiči: Děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se ti povídka líbí.

Lucie7: Děkuji.

Jennush: Děkuji mockrát. No původně to měl být jen drabble, ale pořád mi nevycházel počet slov, tak jsem to trošku rozvedla. Nechtěla jsem zdlouhavě popisovat minulost, jak to bylo a nebylo - ke všemu se dostanu v průběhu několika kapitol. Určitě se vrátím i do minulosti a více to rozvedu. Emoticon

Esther: Pokračování už je skoro na světě. Emoticon

Bella130: Děkuji, jsem ráda, že se líbí.

elizme: Děkuji. : ) Já se moc nechtěla zaobírat minulostí, ale na vše dojde později. I na tu minulost. jsem ráda, že se líbí.

13.
Smazat | Upravit | 03.07.2011 [17:40]

Pekné, ale zdalo sa mi, že je trocha rýchly dej. Páčil sa mi úvod, teším sa na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [16:56]

Bella130Začátek vypadá velice slibně. Určitě si počkám na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Esther
03.07.2011 [15:29]

Estheruž se moc těším na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [11:56]

JennushTak 1. kapitola mě moc zaujala. Jsem moc zvědavá na její minulost, vypadá to na slibnou povídku.
Ten začátek s Renée a Charliem, tak tam si mě dostala. Bylo to skvělé. Ale přiznávám se, že to na mě působilo poněkud zrychleně. Nicméně mě to zaujalo a budu trpělivě čekat na další kapitolku.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [11:17]

Lucie7skvělé

8. čiči
03.07.2011 [8:03]

pokračuj,začíná to nádherně, hlavně ta rána těžítkem je fakt dobrej nápad Emoticon

03.07.2011 [7:47]

WhiteTiemokasina: Nech se překvapit, řekla bych, že se to ještě dost zamotá. B+J si užiješ ještě dosytosti. ; )

BreeTanner: Ahoj, moc děkuji za slova chvály. Můžu ti slíbit, že B+J spolu budou ještě nějaký čas - jestli až do konce povídky, to ještě nevím. A určitě ti napíšu, až přidám další díl.

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!