Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 3. kapitola


Hajzel - 3. kapitolaDopracovali sme sa k tretej kapitole. Stále z pohľadu Belly. Ešte sa rozbiehame. Ďakujem za krásne komentáre a teším sa na ďalšie. Pekné čítanie. Lolalita

3. kapitola

Bella:

„Tak to si vyhoď z hlavy. S vami dvoma to mohlo byť fajn, ale keďže si ju odplašila, tak sa uspokojím aj s tebou. Tvoje kvality už poznám,“ zavrčal mi do ucha.

„Edward, to bolí,“ sykla som. Snažila som sa mu vykrútiť, ale nešlo to. Začínala som sa ho vážne báť. Bol nahnevaný a oči mu zvláštne sčerneli. To jeho vrčanie mi znelo v ušiach.

„Neboj sa, nebude to bolieť,“ šepol naliehavo a vysadil ma na umývadlo.

„Prečo to robíš. Ja ťa nechcem. Si odporný,“ povedala som rázne. Nechcela som na sebe dať vedieť strach, lebo mi bolo jasné, že práve to sa mu páči. Trocha ho to zaskočilo a odtiahol sa. Usmial sa.

„Koho chceš oklamať? Viem, že ma chceš,“ premeral si ma pohľadom a zastavil na mojej opuchnutej tvári. Ne boľavú peru mi priložil svoje ľadové prsty. Musela som privrieť oči, lebo ma v sekunde opustila bolesť a horúca pulzácia v ústach. Jeho zreničky sa ešte viac rozšírili a ústa sa roztiahli do toho typického úškľabku.

„Chceš mať odo mňa pokoj?“ šepol. Len som prikývla. „Daj mi čo chcem a dám ti pokoj,“ zašomral.

„Vyspala som sa s tebou. Dostal si ma. Čo chceš viac?“ Do môjho hlasu sa postupne predierala panika.

„Ty si pri tom vlastne ani nebola a to ma štve. Chcem si ťa užiť a chcem, aby si si užila ty mňa. Jedna noc so mnou a budeš prosiť, aby som sa s tebou ešte vyspal.“ Zodvihla som obočie.

„Si mi odporný. Keď si teraz predstavím, ako si sa ma dotýkal, chce sa mi zvracať. Nič horšie som nezažila.“ Dala som do tých slov všetku nechuť, ktorú som cítila. Očividne ho to naštvalo, lebo zovretie zosilnil.

„Viem, že som dobrý. Každá ma chce,“ zavrčal.

„Edward, nejde o tvoj výkon, ale o teba samého. Si úlisný a podlý. Nemôžem sa na teba ani dívať. Si hajzel,“ šepla som a pripravila sa na jeho hnev. Určite sa mu ľahko nevzdám. Dokedy bude všetkých terorizovať. Musí sa mu niekto postaviť. Na moje prekvapenie povolil zovretie a odstúpil.

„Ty chudera. Ak by som ťa nepretiahol, tak si do smrti panna. Nezdá sa, že by sa o teba chlapi priamo bili. Ak by s tebou niekto šiel na rande, tak jedine z ľútosti. Máš doma zrkadlo? Ešte aj upratovačka sa oblieka lepšie. Chcel som zvýšiť tvoju cenu. Všetci by si povedali, že ak si dobrá pre Cullena, musíš byť hviezda. Mohol by som ti pomôcť a povedať, že si bola skvelá, ale vybrala si si. Nie som žiaden násilník, ale toto ti spočítam.“ Hovoril melodicky a rytmicky, akoby hovoril naučený text. Na nič som nečakala. Vybehla som z dverí a namierila si to rovno k autu. Naštartovala som a rýchlo vyrazila domov. To bolo jediné miesto, kde som sa cítila bezpečne.

Doma som hodila tašku na zem a s plačom som sa rozbehla do svojej izby. Hodila som sa na posteľ. Slzy mi zaliali oči a ja som sa ľútostivo rozvzlykala. Ani ma nenapadlo, že sa ma môžu slová toho ignoranta tak dotknúť. Je to hlupák a pokrytec, tak prečo ma to bolí? Tackavo som sa postavila a prešla pred zrkadlo do kúpeľne. Chvíľu som sa dívala na svoj odraz. Prešla som si rukou po tvári. Sledovala som svoju pokožku a línie tváre. Možno má pravdu. Som hrozná.

Zo zamyslenia ma vytrhol zvonček pri dverách. Opatrne som zbehla dole schodmi a prekvapením som vyvalila oči. Stála tam Alice a s ňou aj Rose. Bola som šokovaná. Rose sa v škole tvárila, že neexistujem. Opatrne som otvorila dvere.

„Ahoj, Bella. Chcela som mať istotu, že si v poriadku,“ šepla s úľavou Alice.

„Áno, som.“ Prekvapene som strieľala pohľadom z jednej na druhú. Trvalo mi niekoľko sekúnd, kým som si uvedomila ako trápne tu stojíme.

„Poďte ďalej,“ šepla som a otvorila dvere do korán. Obe sa na seba pozreli a vošli. Posadili sa v obývačke.

„Dáte si niečo? Malinovku, čaj, kávu?“ Rose sa usmiala.

„Môžem poprosiť vodu?“

„Iste,“ šepla som a utekala do kuchyne. Začala som vyťahovať jeden pohár za druhým a nervózne si ich prezerala, aby na tom, ktorý jej dám, nebola žiadna chybička. Po chvíli som sa spamätala. Správam sa trápne. Upokojila som dych a vošla s pohárom vody do obývačky. Podala som jej ho a ona sa znova usmiala.

„Fakt som sa o teba bála. Doniesla som ti úlohu z poslednej hodiny a chceli sme sa ťa so sestrou opýtať, či nechceš ísť do mesta na nákupy,“ povedala Alice s úsmevom. Táto ponuka ma prekvapila. Chvíľu som uvažovala.

„Rada by som, ale dnes sa na to necítim,“ šepla som s rozpačitým úsmevom.

„Zajtra?“ opýtala sa Alice okamžite a napäto čakala, čo poviem. Nechcela som ju sklamať, tak som sa usmiala.

„Dobre. Zajtra po škole môžeme ísť,“ šepla som. Obe sa ako na povel postavili. Na dverách sa ku mne Alice otočila.

„Z Edwarda si nič nerob. Budem ho od teba držať ďalej. Je to pako,“ povedala s úsmevom. Začervenala som sa a sklopila pohľad.

„To by bolo fajn,“ šepla som.

„Nechápem, prečo je na teba tak vysadený,“ povedala Rose zamyslene.

„Čomu nechápeš? Ona ho odmieta a pre neho je to ako magnet. Nepoznáš ho? Celý svet mu leží pri nohách,“ povedala Alice nahnevane. Rose si smutne vzdychla.

„Nebol taký. Potreboval by príučku.“ Obe sa na seba znova pozreli. Mala som pocit, že si rozumejú aj bez slov.

„Edwardovi by nepomohlo nič na svete,“ povzdychla som si. Alice sa nervózne ošila.

„Vieš, ja som sa vlastne chcela spýtať... No, vieš, je mi to trápne, lebo je to len tvoja vec, ale dnes som z neho mala pocit, že ste... No, mala som pocit, že...“ hapkala Alice.

„Spala som s ním,“ odpovedala som mrzuto na nevyslovenú otázku. Rose vyvalila oči.

„Angela mala oslavu a ja som sa opila. Veľa si nepamätám. Odvtedy mi nedá pokoj. Je mi trápne, ale stalo sa to a už je neskoro hovoriť, že ma to mrzí. O to viac, je mi z neho zle. Zneužil ma,“ povedala som so sklonenou hlavou. Príšerne som sa hanbila, ale radšej im poviem ako to bolo, než by si mali vypočuť Edwardovu verziu. V Aliciných očiach bolo zhrozenie.

„Hajzel jeden,“ zasyčala.

„Sľubujeme, že ho od teba budeme držať ďalej,“ povedala Rose zvláštnym tónom.

Alice bola skvelá od prvého dňa, ako som nastúpila na školu. Stále tvrdila, že vie, že budeme priateľky. Pripadalo mi to smiešne, ale mala som ju rada.

Rose mi pripadala ako ľadová kráľovná, ale dnes ma prekvapila. Správala sa milo. Pripadala som si pri nich ako škaredé kačiatko medzi labuťami. Niečo mi hovorilo, že im nemám veriť. Bol to zvláštny inštinkt, ktorý ma odrádzal aj od Edwarda a vlastne od všetkých Cullenovcov. Mali v sebe niečo lákavé, no zároveň nebezpečné. Tieto dve však boli milé.

Alice mi pri odchode ešte zamávala.

 

Na druhý deň som prišla do školy znova skôr. Rýchlo som utekala do učebne. Chcela som si preopakovať minulotýždňovú látku. Po chvíli vbehol do učebne aj Mike. Sadol si za mňa.

„Učila si sa?“ opýtal sa náhle. Prikývla som a ďalej si čítala. Nervózne sa ošil a mne došlo, že chcel len nadviazať konverzáciu. Zodvihla som pohľad a usmiala sa. Aj on sa okamžite uvoľnene usmial.

„Bella, vieš, zajtra mám lístky do kina na jednu skvelú komédiu,“ šepol. Hľadela som uprene na neho. Došlo mi, že ma chce najskôr pozvať von, a tak som povzbudivo prikývla. Mike sa mi celkom páčil a na moje včerajšie potupené ego to bolo ako náplasť.

„Šla by si so mnou?“ opýtal sa kŕčovito. Vtedy sa zas otvorili dvere a do miestnosti vplávalo niekoľko študentov a medzi nimi aj Alice, ktorá si s úsmevom sadla ku mne. Pozdravili sme sa. Mike bol stále natočený k nám, lebo čakal odpoveď. Chcela som už odpovedať, keď sa od dverí ozval smiech. Bol to Edward a dobre sa bavil s dvoma spolužiačkami. Znechutene som sa otriasla.

„Tak pôjdeš?“ opýtal sa Mike znova. Edward spozornel a strelil po mne pohľadom. Rýchlo som pozrela na Mika. Alice sa nehanebne zapojila do rozhovoru.

„Kam idete?“ opýtala sa pohotovo. Mike sa rozpačito usmial.

„Na rande,“ povedala som automaticky. Mike sa rozžiaril.

„Vyzdvihnem ťa o šiestej u teba. Potom by sme mohli ísť na kávu,“ dodal.

„Vedľa kina je skvelá reštaurácia. Mali by ste ísť na večeru. Varia tam senzačne,“ povedala Alice. Mala som pocit, že sú s Mikeom dohodnutí.

„Tak, po kine, večera?“ opýtal sa. Prikývla som a otočila sa dopredu. Stretla som sa s Edwardovým pohľadom. Nahnevane sa díval na mňa a potom na Alice. Alice zodvihla ruku a urobila krátke, veľmi vulgárne gesto so vztýčeným prostredníkom. Edward zavrčal a otočil sa. Obe sme vybuchli do smiechu.

 

2. kapitola – 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 3. kapitola:

 1 2 3   Další »
30. jerrda
18.09.2011 [10:42]

jerrda:) :) Miluju Alici ! :D :) je neeej :)
a obdivuju tvůj nápad :) udělat s pana "dokonalého" hajzla :) :D

29. Kačka
11.09.2011 [11:10]

suepr!! Super!! super!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Wera
08.09.2011 [15:59]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

27. arabek
19.08.2011 [13:33]

arabekAlice je zlatíčko Emoticon Emoticon A Edward? Hajzl. Opravdu. A Mike? NO mám docela špatné tušení

18.08.2011 [21:49]

TerisekkAlice je zlatíčko. Emoticon Rose se začíná taky pomalu otevírat, ale mám z toho takový divný pocit. Emoticon Stejně jako z Mikea a toho rande. Ńějak se to pokazí. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.08.2011 [22:26]

lenuskaemmjaký odporný je ... Emoticon

24. Faire
05.08.2011 [14:42]

FaireDokonalé.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. lilibo
05.08.2011 [12:10]

liliboAlice je prostě zlato! Emoticon Jsem ráda, že Belle Cullenovic holky pomáhají. Edward mě tak štve, že to není možný. Jedu dál...! Emoticon

03.07.2011 [15:40]

dcvstwilightHej, tak to ej něco! To bych do Alice jak ji znám nikdy neřekla! Emoticon Hustě ona! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Kika57
25.06.2011 [20:43]

Kika57A já se dala do smíchu taky Emoticon Emoticon Ho slušně poslala do ... Emoticon Emoticon Emoticon Čim víc to čtu, tím víc se mi to líbí Emoticon Sice mi je Belly líto, ale... Abych pravdu řekla, tak se mi tenhle Edward docela líbí.. Emoticon a Alice s Rose?? Jsou hodný, že se jí zastávají... Ale tuším, že Edward jen tak nenechá Bellu s Mikem Emoticon Uf... Další zmatený komentář... ale z toho si nic nedělej.. Ty já píšu skoro pořád. Něco si přečtu a než si to v hlavě srovnám, tak mám komentář napsaný a to je pořád ale, sice, protože a taky... Emoticon Emoticon Povedlo se ti to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!