Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hajzel - 4. kapitola


Hajzel - 4. kapitolaAko dopadne rande s Mikeom? Pekné čítanie. Lolalita

4. kapitola

Bella:

S dievčatami sme išli po obede na sľúbené nákupy. Keď Edward videl, ako s nimi nastupujem do auta, bol ako na ihlách. Nahnevane zostal stáť pri svojom Volve a zatínal päste. Alice sa na ňom dobre bavila. Padlo mi vhod, že si kúpim niečo nové. Chcela som na rande s Mikeom vyzerať čo najlepšie.

Celé poobedie som sa dobre bavila. Cítila som sa skvele. Teda až na pár nepríjemností. Predsa len, nemôžem si dovoliť tak drahé veci, ako slečny Cullenové, ale Alice mala v každom butiku vernostné zľavy, tak sa to dalo uniesť.

Domov som prišla s novými džínsami a priliehavým topom od nejakého vraj známeho návrhára. Musela som si to ešte v ich prítomnosti vyskúšať. Deň mi zbehol tak rýchlo, že som si ani neuvedomila, že je večer a vrátil sa môj otec.

Rose a Alice sedeli v obývačke a ja som im robila módnu prehliadku: najväčších prehreškov módy, ako to nazvala Alice. Charlie zostal stáť pri dverách so zdvihnutým obočím. Mala som na nohách jeho staré tenisky a kabát, ktorý som na sebe nemala už roky. Alice sa do módnej prehliadky tiež zapojila ako modelka a mala na nohách žlté gumáky a béžový vyťahaný sveter. Keď Rose zbadala vyvalený pohľad môjho otca, smiala sa ako pominutá. Zložila som si ruky za chrbát a previnilo sa usmiala.

„Len tu trocha blbneme,“ šepla som na vysvetlenie. Charlie sa uvoľnene zasmial. Okamžite som mu obe predstavila.

„Toto je Alice a toto Rose Cullenové,“ šepla som a ukázala najprv na jednu a potom na druhú.

„Teší ma, dámy,“ šepol môj otec zdvorilo. Šiel sa najesť a my sme sa skvele bavili na jeho reakcii. Keď dievčatá odišli, Charlie sa na mňa milo usmial.

„Som rád, že máš nové kamarátky,“ šepol a na dobrú noc ma pobozkal do vlasov.

Škola ubehla bez komplikácií. Vonku bolo slnečno a Cullenovci opäť chýbali. Otec ich iste vzal kempovať, ako vždy, keď bolo pekne. Deň teda prebehol skvele. Nemusela som sa báť toho idiota. Mike sa na mňa celý čas nadšene usmieval.

Večer som si obliekla nové nohavice a top a čakala na Mikea. Charliemu sa veľmi nepáčilo, že mám rande s chalanom, ktorého nepozná. Oveľa radšej by ma pustil s Edwardom a mne sa pri tej predstave dvíhal žalúdok. Stále o ňom básnil. Niekedy som mala chuť vykričať mu, čo je to za idiota. Už som začala nervózne vyzerať z okna, keď mi zazvonil mobil. Pozrela som na display a s natešeným hlasom zodvihla.

„Ahoj, Alice,“ šepla som.

„Ahoj,“ odpovedal mi melodický mužský hlas. Zachvela som sa.

„Čo chceš, Edward!“ vyprskla som nahnevane. Na druhej strane bolo počuť pridusený smiech.

„Ja len, aby si zbytočne nečakala. Rande sa ruší. Aj Mike pochopil, že za to nestojíš,“ povedal ironicky. Vyvalila som oči.

„Čo si mu povedal?“ skríkla som do mobilu, ale na druhej strane už bolo ticho. Zložil. Rozzúrene som schmatla prvú vec, ktorú som mala po ruke a šmarila ju o zem. Bolo mi jasné, že mu natáral sprostosti. Vytočila som Mikove číslo a čakala. Po pár zazvoneniach ma zrušil. Oči mi rýchlo zaliali slzy. V živote som sa tak nenaplakala. Stiahla som zo seba to priliehavé oblečenie a navliekla sa do županu. Vtedy mi na dvere zaklopal Charlie. Pomaly som otvorila. Pozrel sa do mojej tváre.

„Zrušil to?“ opýtal sa smutne. Mala som na Edwarda takú zlosť a tak som vyprskla.

„Nie, on nie. Edward mu niečo naklamal a on nepríde,“ zasyčala som. Charlieho reakcia ma totálne šokovala. Začal sa smiať.

„Ty sa tomu Edwardovi musíš vážne páčiť, keď robí takéto veci,“ povedal pobavene a šiel k schodom. Prudko som buchla dverami.

Keby len môj otec vedel, napadlo mi.

Sadla som si na posteľ a preklínala toho bastarda. Jediným šťastím bolo, že som na druhý deň nemusela do školy, lebo by si ma určite Edward doberal a nechcem si ani len predstaviť, čo natáral Mikeovi. Na druhý deň po obede som sa znova pekne obliekla a sadla do auta. Síce som si pripadala trápne, ale nechcela som, aby si Mike o mne myslel niečo zlého.

Priviezla som sa pred ich dom a zazvonila. Otvorila Mikeova mama a ja som sa zdvorilo pozdravila. Pozvala ma dnu a zavolala na svojho syna. Zbehol dole a prekvapene si ma premeral. Nedala som mu šancu nič povedať a spustila som.

„Mike, neviem, čo ti Cullen natáral, ale všetko je klamstvo. On ma chce najskôr utýrať,“ povedala som náhle. Mike sa oprel o zábradlie.

„Bella, on mi len povedal, že spolu chodíte a že ste sa pohádali. Vraj sa mu tak chceš pomstiť. Potom samozrejme dodal, že ak s tebou pôjdem von, tak si ma podá,“ šepol Mike a ja som vyvalila oči.

„Mike, Edward je ignorant a ver, že by som radšej chodila s orangutanom, než s ním. Samozrejme, že ak sa ti vyhrážal, tak bude lepšie, keď ho nebudeš...“

„Bella, ja sa Cullena nebojím,“ skočil mi do reči. „Len som nechcel byť náhrada. Ak však tvrdíš, že spolu nechodíte, tak sa ti za včerajšok ospravedlňujem. Môžem to dnes napraviť?“ opýtal sa s úsmevom.

„Iste,“ šepla som. Mike si ma premeral.

„Si krásna, Bella,“ povedal uvoľnene a vyprevadil ma k autu.

„Tak večer?“ opýtala som sa nadšene. Prikývol a ja som šla spokojne domov. Večer sa celý kolotoč príprav na rande zopakoval. Mike po mňa prišiel a čakal s Charliem v obývačke. On ho zatiaľ detailne spovedal. Pred tým, než som zbehla dole, som sa ešte skontrolovala v zrkadle.

Kino dopadlo výborne a potom sme šli na večeru. Skvele som sa bavila. Mike bol milý a pozorný. Keď ma priviezol domov, nastala tá trápna chvíľa všetkých prvých rande. Chvíľu sme sa ešte rozprávali, a potom sa rozlúčili. Mike sa ku mne jemne nahol a ja som sa automaticky postavila na špičky. Jeho ruky obopli môj pás a jemne sa dotkol mojich pier. Nedokázala som si ani predstaviť tak nežný bozk. Doslova sa mi zatočila hlava. Obaja sme sa potom rozpačito usmiali a zapadla som do domu. Priam som hore schodmi vyletela.

Na druhý deň sme si ešte s Mikom zavolali a dohodli sa, že sa ráno počkáme pred školou. V živote som sa tam viac netešila. Znova som sa pekne obliekla a dokonca sa aj primaľovala. Mike ma čakal pri svojom aute. Zaparkovala som tri miesta od neho. V spätnom zrkadle som si všimla aj autá Cullenovcov. Ignorovala som hlavne to strieborné a rozbehla sa k svojmu priateľovi.

Mike roztiahol ruky a ja som mu doslova skočila do náruče. Bolo to ako zo starého filmu. Jemne ma objal a nežne pobozkal. Šťastím som sa chvela ako malé dievčatko. Ruka v ruke sme šli do školy. Rozlúčili sme sa na chodbe a každý šiel svojou stranou. Nestihla som ani doraziť k učebni, keď ma doslova prepadla Alice.

„Mrzí ma, čo Edward urobil. Vzal mi mobil a...“ zarazila sa a pozrela do mojich nadšených očí. Okamžite pochopila a usmiala sa.

„Predsa ste sa stretli?“

„Áno a oficiálne spolu chodíme,“ povedala som uvoľnene. Alice si vydýchla.

„To je skvelé,“ dodala a šli sme do triedy. Edward tu našťastie nebol, no tesne pred zvonením dorazil v objatí s Jessicou. Udobrili sa. Chvíľu jej pri dverách preskúmaval krčné mandle jazykom, a potom sa pozrel na mňa. Podišiel k mojej lavici. Oprel sa oboma rukami a povýšenecky sa usmial. Alice výhražne vysunula bradu, ale než stihla niečo povedať, Edward spustil medovým hlasom:

„Upokoj sa, sestrička. Videl som Bellu s Mikeom a chcem jej poblahoželať. Hodia sa k sebe. Urobil som ti láskavosť a poučil som Mikea, čo máš v sexe rada. To je darček odo mňa. Vždy je lepšie, keď chlap vie dopredu, čo má jeho partnerka rada, alebo si mu to už povedala sama? Síce, podľa jeho výrazu si asi myslel, že si panna.“ Začal sa rehotať a ja som celá sčervenela. Prišlo mi zle.

Rýchlo som sa postavila a vybehla z triedy. Utekala som rovno na záchod a vyvrátila celé raňajky. Alice bola hneď za mnou a studenou rukou mi držala nad misou vlasy. Ostala som sedieť na zemi a nahlas som vzlykala.

„Nenávidím ho, Alice. Nenávidím ho z celého srdca,“ kričala som.

 

3. kapitola - 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hajzel - 4. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
63. Kačka
11.09.2011 [11:20]

chudák BElls Emoticon

62. Wera
08.09.2011 [16:04]

Wera Emoticon Emoticon

61. arabek
19.08.2011 [13:37]

arabekJá bych tomu Edwardovi nejradši něco udělala, a to něco by se mu nelíbilo Emoticon

18.08.2011 [22:00]

TerisekkTo je takovej neskutečnej zmetek! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.08.2011 [22:40]

lenuskaemmjáj neviem čo si o sebe mysli ten hajzel ale je priam neuveriteľňe odporný. Emoticon

58. Faire
05.08.2011 [14:58]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

57. lilibo
05.08.2011 [12:26]

liliboParchant! Parchant! Parchant! Parchant!!! Emoticon Já bych ho nejradši... Vrrr... Škoda že těmhle upírům nic neublíží, protože kdyby jo, být Bellou vezmu si do školy dvě dvoulitrový flašky se svěcenou vodou a vychrstnu mu je do ksichtu! Emoticon Emoticon

03.07.2011 [15:47]

dcvstwilightHa. No, tak to ej bomba! začínám mít asi Mikea ráda! Emoticon A Edwarda nesnášet? Emoticon No, v této povídce ano! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

55. Kika57
25.06.2011 [22:08]

Kika57A že bych ho taky nenáviděla? Emoticon Ne... asi ne... na to jsem až moc mírumilovná Emoticon Emoticon Ale je fakt, že to přehnal... To, že chce Bellu je jasný, ale že ji udělá ze života peklo... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.06.2011 [16:30]

ilinduskaTO JE KRETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉNNNNNNNNNN!!!!! KJÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ AŤ JDE NĚKAM DO P****E!!!! Emoticon Emoticon Emoticon mám chuť zabíjet... Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!