Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Good bye! - 6.

natáčení


Good bye! - 6.Pamatujete si mě ještě?
Edward je bláznivě zakoukaný, náš host je překvapený, Alice zuří vzteky a chce svého bratra zabít aneb Typický den u Cullenů.
Vím, že to opět není dlouhý, ale jsem ráda za to. V lednu to se mnou bude ještě horší, tak se omlouvám a přeji příjemné čtení. Pajam

Z minulé kapitoly:

Jsem Isabella,“ promluvil ten rozkošný kvítek.

Jak jsem řekla, jsem Alice, tohle je Rose, Emmett, Jasper a ten trefenej je Edward,“ představila nás. „Nechceš jít dovnitř?“ navrhla.

Kvíteček se na nás zkoumavě podívala. Byl jsem si jist, že na mně utkvěla pohledem mnohem déle! A pak ona... Ona kývla!!!

 


6. kapitola

Společně jsme se nahrnuli dovnitř. Já ještě chvíli zůstal, abych galantně podržel Kvítečku dveře.

Isabella... Chtělo to rozhodně nějakou zdrobnělinu... Bellinka! Spokojeně jsem se usmál a následoval její božská záda. To rouhání!

Posedali jsme si na sedačku a nastalo to trapné ticho. Já očima zíral na Kvíteček – rozhodně to zní líp -, zatímco ona těkala stále pohledem z jednoho na druhého.

Z ničeho nic jsem na své noze pocítil takový divný tlak. Sklopil jsem zrak a uviděl modrý jehlový podpatek mé mladší sestry; stále se křečovitě usmívala, ale v myšlenkách na mě řvala, aby mě prý „probudila“. Pche... Já jsem vzhůru už skoro sto let!

Chopil jsem se tedy nezávazné konverzace. „Ehm...“ odkašlal jsem si a Kvíteček se tak na mě podívala. „Jsi nádherná,“ vyprskl jsem první věc, která se v mé hlavě objevila.

Nejprve se na mě překvapeně podívala – stejně jako mí sourozenci – a pak se roztomile usmála.

„Děkuji.“ Ukázala na obdiv její krásné ostré zoubky. „Nerada jsem vás tady takhle překvapila. Byla jsem jen poblíž a ucítila váš pach. Byla jsem jen zvědavá, nevěděla jsem, že si mě hned všimnete,“ vysvětlovala zbrkle a její krásné a plné rtíky se jemně otíraly o sebe. Skvost!

„To je v pořádku. Zaslechli jsme jen nějaký šum, tak jsme se vyšli podívat, co se děje.“ Ačkoliv jsem jí chtěl darovat své srdce na stříbrném tácku, naše schopnosti jsem jí musel zatajit. Co kdyby byla nějaký špeh? Páni, to by bylo tak vzrušující!

Poté opět zavládlo na chvíli ticho.

„Takže ty lovíš lidi,“ konstatoval Emmett. Všem to bylo jasné, ale on chtěl nějak zapříst rozhovor.

„Ano, ale jsem vybíravá.“ Kvíteček sršela úsměvy.

„Jak to?“ zeptal se opět  ten nezdvořák.

„Mám ráda pouze mladé muže kolem dvacátého roku. Jsou nejchutnější.“ Smyslně si olízla zoubky.

„A sedmnáct?“ vyhrkl jsem s pohledem na její jazyk. Alice se vedle chytala za hlavu a v myšlenkách se ubezpečovala, že nejsem její pravý bratr, jsem jen a pouze adoptovaný.

Ale Kvíteček se usmála. Opět skvost! „Sedmnáct se mi zdá málo, ještě to není nijak vyzrálý,“ vysvětlila. Chtěl jsem hned namítnout, že já jsem vyzrálý až až, ale mlčel jsem, neboť jsem si uvědomil, že já jsem úplně z jiné doby, kdy sedmnáct už bylo něco.

„Chtěla bys tu přenocovat? Máme tu několik pokojů a jsem si jistá, že náš stvořitel s družkou by tě taky rádi poznali,“ promluvila Alice. Já jsem se na ni vděčně usmál, zatímco Rose ji provrtávala pohledem.

„Já tudy jen procházím,“ vymlouvala se.

„Máš někam namířeno?“ zeptal se Emmett. I jeho uchvátila představa, že by tu byla přes noc. Potlačil jsem vrčení a dál obdivoval kousek její kůže, který prosvítal z díry na kalhotech.

„Jo... vlastně ne, chtěla jsem se jít podívat na jih,“ vyžblekotala.

„Tak je to jasné, nic ti neuteče, zůstaneš tu,“ rozhodl jsem.

„Když já mám toulavý bouty. Nikde dlouho nevydržím,“ stála si na svém, každopádně proti zamilovanému šílenci – jak mě oslovoval Jasper v myšlenkách – neměla sebemenší šanci.

„A to nás tak rychle opustíš? To je nezdvořilé!“ zkoušel jsem to jinak. Zřejmě už nebyla nejmladší, protože to na ni zabralo, chtěla se chovat slušně.

„Ale jen pár hodin,“ pronesla konečně. Ale byl jsem si jist, že až pozná mé kouzlo, neodejde.

V ten moment se do řeči opět pustila Alice, měla plno dotazů na její dosavadní život, nadšeně jsem poslouchal, ale než se zmohla na odpověď, má sestra - ta trefená husa - už pokračovala dál.

Asi po půl hodině se ke klebetání přidala i Rose a já si, stejně jako mí bratři, připadal nějak nadbytečný. Nechtělo se mi odejít, ale když mě Jasper popadl za límec a táhnul za sebou, opustil jsem mou celoživotní lásku.

„Jsem zamilovaný,“ pronesl jsem v lese, spíše jsem to jen vydechl. Seděl jsem na zemi, díval se někam do vršků stomů a nevědomky z kusu kůry vykousával srdce. Podle Emmetta jsem vypadal jako veverka ujíždějící na marihuaně.

„To jsme poznali,“ odfrkl si Jasper a opřel se o nedaleký strom.

„Je úžasná! Viděli jste ji? Ta červená očka a ty stejně zbarvený rtíky?“ áchal jsem nepřítomně.

„Já jsem ti před třiceti lety říkal, že mu máme najít ženskou,“ křenil se Emmett.

Já jsem je ale neposlouchal, byl jsem ve svém světě. Momentálně jsem v duchu stál s Bellinkou před oltářem a špulil pusu k novomanželskému polibku.


Vím, že je to moc troufalý, ale myslíte, že bych si zasloužila nějaký písmenkový komenář?

Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Good bye! - 6.:

 1
2. Afrodita_Alice_Cullen
11.06.2011 [19:05]

super nic jinýho to ani neni.Edward je skvělej já měla snad 300 MILIONŮ výbuchů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.05.2011 [15:21]

arabekMyslím, že si písmenkový komentář zasloužíš. Bylo to super. Edward je trošku takovej pakůň. Má teda sny. Moc hezký :D Super ... škoda jenom, že neplác nic horšího :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!