Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Good bye! - 7.


Good bye! - 7.Edward se zmohl na slovo! Gratulujme mu.
Kapitola je trochu slabší, ale já doufám, že se vám bude líbit.
Příjemnou zábavu. Pajam

„Já jsem ti před třiceti lety říkal, že mu máme najít ženskou,“ křenil se Emmett.

Já jsem je ale neposlouchal, byl jsem ve svém světě. Momentálně jsem v duchu stál s Bellinkou před oltářem a špulil pusu k novomanželskému polibku.

7. kapitola



Až k večeru, když jsme slyšeli přijíždět auta našich rodičů, jsme se vrátili domů. Během dne jsme si skočili ještě na lov, takže to v nás podivně šplouchalo a běželo se nám trochu těžce.

Pevně jsem doufal, že ty prašivý baby udržely můj středobod vesmíru nejlépe u mě v... pokoji. Zasněný výraz ani po několika hodinách nechtěl zmizet z mé tváře, takže když jsme potkali Carlislea, vylekal jsem ho.

„Co se mu stalo?“ ptal se mých bratrů a ukazováčkem mířil mně na nos. Nakrklo mě to, tak jsem odpochodoval dovnitř. Za sebou jsem jen slyšel, jak mu to vysvětlují.

„Jsi tady,“ vydechl jsem s pohledem na to nejúžasnější stvoření, které se seznamovalo tas Esme. Rukou jsem musel obejmout dveře, jinak bych se dočista rozpustil.

Kvíteček se usmála. „Eh... jo, jsem,“ odsouhlasila a smála se.

„Vítám tě u nás.“ Vstoupil do místnosti Carlisle a napřahoval ruku. Proč mě tohle nenapadlo taky? Mohl jsem se jí dotknout! A beztrestně!

Dál se vedly ty stejný uvítací kecy jako předtím a já jsem se jen vzdálil do pozadí, abych nemusel mluvit, ale abych viděl, co se tam děje.

A dopadlo to senzačně! Vždycky jsem věděl, že je Esme na něco dobrá a nebylo teď ani těžký zjistit na co. Ta ženská uměla komukoliv vymýt mozek! Dokázala přemluvit mou malou královničku, aby tu zůstala přes noc.

 

***

 

Všichni se při stmívání nějak taktně a blbě vymlouvali a mizeli do pokojů, že i bláznovi by došlo, proč to dělají. Dámská polovina domu ještě představila Bellince její nový pokoj a koupelnu a nechaly ji tam, aby měla prý taky své soukromí.

Já stále seděl na židličce od klavíru a nadšeně se na ní točil stále dokola.



Vyrušil mě až jemný šum za okny. Překvapeně jsem se zastavil a otočil se, abych viděl, co to bylo. A uviděl jsem jen vzdalující se záda mé budoucí nevěsty.

Rychle jsem vystartoval za ní a cestou si neodpustil šňupat její pachovou stopu. Byla senzační! Jako čokoláda...

„Kam běžíš?!“ zakřičel jsem za ní, když jsem ji začal dohánět. Pak jsem si za to chtěl jen nafackovat, co kdyby byla vážně nějaký špión a já mohl být u jejich setkání. Nicméně se zastavila a zůstala na mě koukat.

„Co tu děláš?“ vyhrkla.

„Já se ptal první.“ Zdál jsem se sice naštvaný, ale u mě to bublalo radostí, že konečně ze sebe dokážu vydolovat normální větu.

„Nikam určitě, jen nejsem zvyklá být v domě, kde se z každého rohu ozývají vzdychy,“ odfrkla si.

„Neboj, časem si zvykneš.“ Máchnul jsem nad tím rukou. Já už to vlastně ani nevnímal.

„Nechci si zvykat,“ zašeptala a posadila se na zem. „Co tu teda děláš?“ zeptala se mě.

„Běžel jsem za tebou, byl jsem zvědavý, proč náš host tak rychle zdrhá.“ Usmál jsem se a posadil se vedle ní.

„Víš, že se teď chováš normálně? Předtím jsem si myslela, že jsi nějaký retardovaný,“ smála se a hodila po mně kamínky, který sebrala ze země.

Být možnost, abych se červenal, byl bych rudej až na... rukou. „Jo-o?“ vykoktal jsem.

„Hmm,“ souhlasila a přitom se strašně roztomile usmívala.

„S tebou je docela těžký udržet nit. Vím, že ti to asi říká spousta chlapů, ale jsi vážně hezká, a mě to mile překvapilo. Proto jsem se asi tak choval. Asi...“ snažil jsem se jí vysvětlit tak, abych z toho nakonec nevyšel jako úplný pako.

„Jsem hezká?“ zeptala se a upřela na mě svůj okouzlující pohled.

Polkl jsem. „Moc.“

Přesedla si ke mně na klín a naklonila se k mému uchu. „Jak moc?“ zašeptala a její dech mi zabil i ten poslední myslící neuron, co zbyl.

Neodpověděl jsem, místo toho jsem ji objal kolem pasu a přitiskl ji blíž ke mně.



Tu noc bych slovy nedokázal popsat. Jedno ale vím jistě. Byl jsem kretén, když jsem si nenašel žádnou ženskou. Sex je skvělej!

 

 


 

Jedno varování předem: Tato povídka nikdy nebude mít druhou řadu.

A teď bych Vás chtěla hrozně moc poprosit o maličký písmenkový komentář. Jste to pravé nakopnutí do zadku, jaké potřebuju. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Good bye! - 7.:

 1
23.05.2011 [15:24]

arabekSuper :D a ted mu uteče :D si to zaslouží pakůň jeden :D Kráááááááááááása. A ty prašivý baby :D :D :D nááááááááááááááááádhera . Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!