Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gigolo od vedle 8. Kapitola

bella narozeniny


Gigolo od vedle 8. KapitolaMyšlenky Edwarda se ubírají nežadoucím směrem? Jaké to jsou?! Jak se vybarví Emmett?! To si přečtete v 8. Kapitolce Gigolla. Nezapomínejte na komenty, kritiku a smajlíky!;) Další kapitolka bude nejspíš po 30 komentáři, ale nevíme jistě, protože další kapitolka se bude teprve psát. Nějak nemůžeme najít s Aničkou čas. Doufámě, že se Vám bude líbit! Vaše albatrosR a Anička14vampire.P.S: Pokud máte naši povídku opravdu rádi byly bychom rády za hlásky v anketě "Nejlepší povídka v dubnu" děkujeme!:)

8. Kapitola

 

Edwardův pohled



„Co chceš, Emmette?“ zeptal jsem se ho.

„Nic jen jsem se přišel podívat, jestli mi neošaháváš sestru. Víš, ty jsi na to sexu fakt závislej, měl by ses léčit,“ odpověděl mi pobaveně Emmett a zase odešel.

„Tak co se jí teda stalo, Alice?“ ptal jsem se Alice nedočkavě.

„Byla znásilněná.“

„C... co... cože,“ povedlo se mi ze sebe dostat. Nevěděl jsem, že by měli upíři problémy se sluchem, ale já jsem tomu nemohl věřit. Jakej grázl by to mohl takový hezký holce udělat! Alice vedle mě pořád seděla, ale najednou odešla. Chtěl jsem se jí zeptat, proč odchází, ale odpovědí mi byl můj zvonící mobil. Volala mi Grace. Moje dlouholetá přítelkyně. Docela často jsme spolu i spali, ale ona byla profesionálka, takže s ní byl sex nejlepší.

V tuhle chvíli jsem ale na sex neměl vůbec chuť. Pořád mi vrtalo hlavou to s Bellou, a co sem ji vlastně provedl ten večer, kdy mě viděla poprvé. Teď už mi její reakce nepřišla přehnaná, ale naopak docela hrdinská, že měla vůbec vůli se vzepřít. Nechápu, jak jí to mohly ty kamarádky udělat. v jejich myšlenkách jsem ale nezaregistroval nic, co by snad mohlo něco takového naznačit. Takže podle mě o tom vůbec nevěděly.

Je pravda, že kdyby se něco takového stalo mě, to je sice hodně nepravděpodobné, ale říkám kdyby, asi bych se z toho zhroutil stejně jako ona. Ženský to mají horší než chlapi, protože ženský nejsou takový perverzáci jako my a jestli jo. Svoje choutky se pokouší skrývat. Nebo jsem tady od toho já. Jestli toho kluka někde snad jenom okem zahlídnu. Bude moje další posilňovací večeře. Zaregistroval jsem, že mobil pořád bliká a tak jsem to teda vzal.

„Ahoj, Grace," pozdravil jsem jí.

„Edwarde, ahoj. Nechceš za mnou dneska přijít? Užijeme si. Měla jsem tu dva mladý kluky, který nestáli za nic,“ prosila mě.

„No já nevím. Nemám moc náladu.“

„Ale no tak, Edwarde, udělám ti to tak, jak to máš rád,“ chtěla ještě pokračovat, ale já jsem jí utnul, bylo mi jasné, že Emmett poslouchá.

„No tak dobře, Grace, tak já teda přijdu. Tak za tři hodiny u tebe?“ ptal jsem se jí.

„Dobře, tak já se budu těšit," rozloučila se se mnou a zavěsila. Grace byla dobrá, ale dneska jsem na to opravdu neměl náladu. Měl jsem plnou hlavu Belly a toho co se jí stalo. Vzal jsem mobil a dal ho zpátky do kapsy. Pořád jsem seděl na schodech, tak jsem se zvednul a odešel do domu.

„Kampak, kampak, bratříčku?" zahulákal na mě Emmett, když už sem si myslel, že zdrhnu. Otočil jsem se za jeho hlasem a bez zájmu sem se na něj podíval.

„Co zase?!“ vyjel jsem na něj.

„No jen tak náhodou jsem slyšel tvůj rozhovor a Esme nebude ráda, když odjedeš bez rozloučení," utnul jsem ho.

„A tím chceš jako říct co?"

„No, víš taky bych si rád užil s někým jiným než s Rose, jako neříkám, že by nebyla výkonná to ona je, ale už mě to nudí. Co třeba takhle nějakou nezkušenou holčinu, která by se nechala opečovávat?" dořekl a spiklenecky se na mě podíval. Neměl jsem náladu o tom přemýšlet a navíc sem chtěl vypadnou bez zbytečný estrády, kterou by mi ztropila Esme. Hodil jsem po něm číslo Leslie, znechuceně se na něj zatvářil a mizel rychle k autu.

“Jo a ještě něco. Alice ti říkala něco o já nevím, jak se jmenovala, už to mám, byla to Bella. Co ta? Nechtěla by si užít?" když jsem zaslechl to poslední slovo, vjel do mě takový vztek, že jsem praštil do auta tak silně, až mi z něj vypadlo sklo a zračila se na něm velká prohloubenina.

„Co si to řekl Emmette?" ptal jsem se výhružně a vrčel na něj. On v předklonu dělal tu samou věc.


„Ale neříkej mi, že bys mi ji nenechal. Zrovna ty, kterej může mít každou, toho nadělá kvůli nějaký cuchtli."


"Tak to už přeháníš, Emmette. Od tý dáš ruce pryč, nebo ti je utrhnu! To ti přísahám!"


„Ale, ale kdopak se nám to tady zakoukal. Hmm?“ poškleboval se Emmett. Už jsem ho měl na ráně a chystal se po něm skočit, ale uslyšel jsem zvídavé myšlenky Esme a rychle se vydal k autu.


„Tohle si ještě vyřídíme!" zakřičel jsem na něj naposled. A v tu samou chvíli dupnul na plyn. Rozjel jsem se domů, abych se ještě nějak připravil na návštěvu u Grace. Vždycky, když jsem k ní šel, tak jsem se strašně těšil, jak si zase užiju. Ale dneska, jsem neměl náladu, pořád jsem myslel na Bellu. Chtěl jsem jí znova vidět a omluvit se jí. Nevěděl jsem ale, jak ji najít. Radši jsem to nechal plavat, mohla by si myslet, že jí chci nějak obtěžovat, nebo tak.


Jel jsem domů, abych se připravil na Grace. Ona byla úžasná a v sexu nejlepší, nikdy jsem nezažil lepší sex. Dojel jsem domů a vystoupil jsem. Doma jsem šel do koupelny a dal si sprchu, bylo to osvěžující. Pak jsem se oblékl a zase se vydal na cestu.

Vyšel jsem na ulici. Slunce už zacházelo a já mohl bezproblémově doběhnout ke svému autu. Nasedl jsem, šlápnul na pedál a rozjel sem se směrem ke Grace. Po cestě jsem si rozmýšlel, jestli má vůbec cenu za ní jezdit. Přece jenom je to profesionálka tak ji nechci zklamat. Po asi hodinové cestě sem konečně dorazil na místo.

Žila si asi tak stejně slušně jako já, ale na rozdíl ode mě, ona musela něco jíst a taky kupovat různý hygienický přípravky. Dalo by se tedy říct, že jsem nejbohatší gigolo ve městě. Taky aby ne, když nepotřebuju žádný lidský serepetičky. Vydal jsem se ke dveřím.


Hned jak jsem zazvonil, se otevřely dveře a v nich stála Grace. Měla na sobě korzet a k tomu podvazky, vypadala neuvěřitelně sexy. Jindy mě vzrušila úplně neuvěřitelně, ale teď to nestálo za nic.

„Edwarde, tak moc jsem se na tebe těšila,“ řekla vzrušeným hlasem. Vtáhla mě dovnitř a zavřela za mnou dveře. Šel jsem s ní, ale nejradši bych utekl. Abych jí nezklamal, začal jsem jí velmi náruživě líbat. Ona se hned zapojila a já jsem ji přitiskl na zeď.


Měla podobnou vůni jako Bella a to ve mě vyvolalo silné emoce. Čím víc jsem myslel na Bellu, šlo mi to líp a líp. Hodil jsem si Grace přes rameno a běžel s ní nahoru po schodech do ložnice. Tam jsem ji hodil na postel. A znova zavřel oči a představoval si Bellu. Na jednu stranu se mi to líbilo představovat si Bellu jako holku, se kterou se vyspím, ale naopak jsem byl docela znepokojený. Tohle se mi ještě nestalo. A Emmett má pravdu. Asi jsem se do ní trochu zakoukal, ale to časem vyprší. Při dalším polibku jsem na ní myslel znova.


„Sakra," oddechnul jsem si protivně a odtáhl se od Grace, která očividně nechápala co se to se mnou děje.

„Copak je, zlatíčko? Není ti dneska dobře?" ptala se mě mateřským hlasem plným soucitu. Kouknul jsem se na ní a zjistil, že toho koho chci je Bella a ne ona.


„Promiň, Grace. Jestli nechceš platit, nemusíš, já si musím něco hodně důležitého vyřídit," propaloval jsem se ji do nitra a zjišťoval, co si myslí. Jenom nějaké zmatené myšlenky. S touhle rychlostí bych se nikam nedostal. Zvedl jsem se a upírskou rychlostí vyběhl z domu.


 

Shrnutí : AlbatrosR/ Anička14Vampire

Předchozí kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gigolo od vedle 8. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!