Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gigolo od vedle 7. Kapitola

Interview magazine


Gigolo od vedle 7. KapitolaJe tady konečně nová kapitolka Gigola od vedle! Co se stalo s Bellou? To se dozvíte jestli si přečtete Gigola! Jako vždy prosíme o kritiku, smajlíky, komentíky atd. Vaše albatrosR a Anička14vampire!!! Další kapitolka bude po 30 komentíku. Užijte si čtení!

7. Kapitola

Pohled Belly

Měla jsem oslavu mých osmnáctých narozenin. Byla jsem tam s mými dvěma kamarádkami. Jedna se jmenovala Jessica a druhá Angela. Já osobně jsem měla radši Angelu, ale Jessica zase uměla připravit skvělou párty. Ona chtěla připravit velkou oslavu, ale já jsem protestovala a nakonec jsem si vymohla oslavu, kde budeme jenom my tři.

Už byl večer a byla tma, když mi holky řekly, že pro mě mají překvapení. Ptala jsem se jich jaké, ale oni mi to nechtěly říct. Jenom mě posadily na sedačku a oči mi zavázaly páskou. Chvíli jsem čekala a slyšela jsem, jak se otvírají dveře. Slyšela jsem hlasy, ale neslyšela jsem, co říkají. Tak jsem musela čekat v nevědomosti.

Za chvíli ke mně někdo přišel. Já jsem toho člověka vůbec neslyšela, tak jsem se lekla. Vůbec nic neřekl, jen mě líbal a já jsem se nechala, protože to opravdu uměl. Byl to podle vůně a obličeje muž. Když se mě snažil svléknout, už mi to nějak nehrálo, tak jsem ho odstrčila. Byla jsem strašně vystrašená, moje staré vzpomínky mnou zmítaly, jako chmýří poletující v silném větru. Začala jsem se celá červenat od vzteku a rychle vyskočila na nohy. Naráz s tím jsem si sundala pásku přes oči.

Nějak ej chlap stál v obýváku a díval se na mě tmavě zlatýma očima. Vypadal strašidelně. Byl na mě hluboce soustředěný, skoro jakoby se snažil ze mě něco vyčíst. Pohnul se směrem ke mně. To mě vyprovokovalo ještě víc a moje hysterie dosáhla vrcholu ve chvíli, kdy udělal další krok.

„Co to sakra děláš?“ Bez rozmýšlení jsem po něm vystartovala a mlátila ho pěstmi. On se ale na mě jen podíval a vypadal docela naštvaně. Hodil se mnou o pohovku. Hysterie začínala pomalu, ale jistě přecházet v zoufalost. Byl tak silný a já proti němu tak slabá. Neubráním se mu, pomyslela jsem si. Skoro mi spadla slza, ale nevzdávala jsem to. Moje mysl šrotovala na záložní systém. Vymýšlela jsem, čím ho zastrašit.

„Nech mě, nebo zavolám policii a řeknu jim, že jsi mě znásilnil!“ Najednou jeho sevření povolilo a já se mohla svobodně vykroutit z jeho paží. Postavila jsem se a dívala se, jak odchází. Bouchly dveře, až jsem se z toho klepala. Já se svezla po stěně na zem a schoulila se do klubíčka. Začala jsem brečet, protože jsem si vzpomněla na to, co se mi stalo před lety. Nic okolo sebe jsem nevnímala, pořád jsem byla myšlenkami u toho hrozného dne.

Najednou mě z ničeho nic začaly hladit po zádech něčí ruce. Trhla jsem sebou a chtěla jsem je setřást, ale když jsem se podívala, kdo to je, nechala jsem je. Byla to Jessica s Angelou.

„Co se stalo, Bello? Ublížil ti?“ ptala se mě starostlivě Angela. Nemohla jsem vůbec mluvit, měla jsem úplně stažené hrdlo, tak jsem jen zakroutila hlavou.

„Tak co se tedy stalo?“ dožadovala se odpovědi Jessica. Trochu jsem se uklidnila, a pak začala.

„Už je to rok. Bylo to na moje sedmnácté narozeniny. Byl to strašlivý zážitek. Byla jsem na párty v klubu a tam jsem se seznámila s nějakým klukem. Byl na mě moc milý. Povídali jsme si spolu celý večer, tancovali jsme a on mě zval na drinky. Tenkrát jsem to brala tak, že je zdvořilý, ale on mě chtěl opít. Bohužel se mu to povedlo.

Zeptal se mě, jestli nechci odvést domů, a já husa mu na to kývla. Řekla jsem mu, kde bydlím a on jel. Jenomže ta cesta nevedla k nám domů, ale úplně někam jinam. K němu domů. Chtěla jsem se ho zeptat, kde jsme, ale on mě začal tvrdě líbat. Snažila jsem se ho odstrčit, ale on byl moc silný. Vzpouzela jsem se mu a chtěla křičet, ale on mě vždycky umlčel. Kousala jsem ho a škrábala, ale to ho těšilo, tak jsem přestala a nechala ho, ať si dělá, co chce. On ze mě strhal oblečení a tvrdě do mě vnikl. Neměl se mnou žádné slitování. Bála jsem se a moc, ale nic se s tím nedalo dělat, prostě si mě vzal.

Když skončil, vyhodil mě z auta a odjel. Naštěstí po mě hodil ještě ty zbytky oblečení, které zbyli z mého oblečení. Nějak jsem si to na sebe oblékla a v bundě, která byla v pořádku, jsem měla mobil, tak jsem zavolala rodičům a ty si pro mě přijeli,“ ukončila jsem vypravování a začala zase vzlykat, nemohla jsem dál. Jessica s Angelou mě objaly a utěšovaly mě.

Byla jsem už dost opilá, takže byla možnost, že až se vyspím z kocoviny, nebudu si nic pamatovat.

***

Šla jsem na večeři se svojí matkou. Měly jsme jít do luxusní restaurace. Já je nikdy neměla ráda. Já vlastně nikdy neměla ráda nic přehnaného a drahého. Byla bych radši, kdybychom byli chudí, než samý luxus a drahé restaurace.


Šly jsme, a když nás uviděla Sarah, matčina kamarádka, hned šla za námi.

Seděla ještě s někým u stolu a prý ať si sedneme k nim. Když mi ho představila, věděla jsem, že ho odněkud znám, ale nemohla jsem si vzpomenout odkud.

Poznala jsem ho teprve potom, co mě Sarah posadila vedle něho. Ucítila jsem tu známou vůni a vzpomněla jsem si na ten večer, kdy jsem slavila svoje 18. narozeniny. Bylo jasné, že on mě poznal určitě, protože jeho výraz byl jako vytesaný z kamene. Jenom mě sjel pohledem. A myslel si asi něco jako: „Sakra. To je ta holka!“

Bylo mi nepříjemné si vedle něj sednout, ale moje "milovaná" matinka byla jiného názoru, a pokud bych si tam nesedla, asi by ho zabila svými poznámkami o tom, co dělá, jak vypadá a že je strašně sexy. No jo, tohle je celá moje matka. Pořád si myslí, jak není sexy a že já si nemůžu užívat. Popravdě řečeno o mně neví vůbec nic. V tu noc co mě málem znásilnili. Nakecala jsem jí, že jsem byla opilá a myslela si, že sama domu nedojdu. A ona jako obvykle nehledala další důvody. Vždycky nechala všechno jen tak plavat. Jako táta. Nechápu, jak s ní může vydržet. Ty její nevěry a vůbec, co dělá, a jak se chová ve společnosti nadřazeně, nezná mezí. To já taková vůbec nejsem.

Seděli jsme u večeře, která byla dobrá, ale za ty prachy by dobrá být měla. Moje matka mu kladla všemožné otázky, a když se zmínila o práci, Edward, tak ho Sarah představila, ztuhl a nakonec z něj vypadlo, že je ředitel firmy. Bylo mi jasné, že lže. Ale moje matka vyzvídala dál a on radši odešel na záchod. Dost dlouho se nevracel, tak jsem se šla na záchod podívat.

Když jsem tam vcházela, někdo do mě narazil. Edward. Chtěla jsem se mu omluvit, ale on mě začal líbat. Chtěla jsem se bránit, ale ten polibek se mi líbil, tak jsem to vzdala. Najednou se rozrazily dveře a v nich stála moje matka.

Začala neuvěřitelným způsobem šílet. Popadla mě za tričko a vyhodila ze záchoda. Na to jaká je to macanda je docela silná. Chudák Edward, teďka je tam s ní sám, ale co, on si to zaslouží. Byla jsem ale zvědavá a poslouchala přes dveře.

„Jsme tady jen ty a já, Edwarde,“ ozývalo se ze záchodů. Zdusila jsem smích, soucítila jsem s ním. Já bych už asi prchla, ale on je přeci jenom asi zvyklý na ženskou společnost, protože jinak by přece neuměl tak dobře líbat. Jéé. Podlomila se mi kolena při téhle vzpomínce, ale rychle na to mě vyrušil můj otec, který se blížil k záchodům.

„Co teď budu dělat?" hudrovala jsem si potichu. Každým krokem byl otec blíž a já cítila, jakoby mi měl mozek za chvíli explodovat.

„Tatí,“ zvolala jsem a plnou parou vpřed jsem se vydala k němu. Byl docela svalouš a tak byl ten náraz tvrdý, jak kdybych skočila z desetimetrové výšky do vody.

„Co je, Bello?“ starostlivě mi zašeptal do vlasů. Musela jsem něco vymyslet. Co jenom. Jo, tohle by mohlo zabrat.

„Teďka mi psal Peter, že už to s námi nemá význam a rozchází se se mnou. A já jsem strašně zoufalá,“ falešnýma slzama jsem mu mokřila košili.

„Já myslel, že teď nikoho nemáš, ale tenhle neřád si to teda pěkně odskáče! Kde bydlí?!" ptal se už naštvaně a díval se mi autoritativně do očí.

Řekla sem mu nějakou vymyšlenou adresu a strachovala se o toho, kdo tam bydlí, pokud je to nějaká stará bába, tak ji stejně už moc času nezbývá. Uděláme jí službu.

V tom se ale otevřely dveře a Edward vyletěl se znechuceným výrazem ze záchodu. Spěchal ke stolu a se Sarah letěli jako zběsilí ke dveřím. Po chvilce ze záchoda vylezla máma. Když ji uviděl táta, radši se na nic neptal. Zaplatil a odešli jsme, ale jediné co by mě zajímalo je, co teď dělá ten kluk asi se Sarah.


Shrnutí: AlbatrosR/ anička14Vampire

Předchozí kapitolka




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gigolo od vedle 7. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!