Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gigolo od vedle 4. Kapitola

miluju jee xD


Gigolo od vedle 4. KapitolaJe tady další kapitolka Vašeho Gigola! Jak se Edward vypořádá s vášnivou Španělkou?! To se dozvíte ve 4. Kapitolce Gigola od vedle. Čtěte a dočtěte! HAVE FUN! Nezapomínejte na komenty, smajlíky a kritiku!!! 5. Kapitola bude, až kometáře dosáhnou 20!!!:)

4. kapitola

Její tělo se potopilo, já se otočil a odcházel jsem k autu, které jsem měl zaparkované kousek od řeky. Rostlo tu pár stromů a tráva, která už rozhodně nebyla zelená, spíš už našedlá. Nikdo sem nechodil jen tak relaxovat, ale spíš vyhazovat věci. Připomínalo to tady smetiště. Došel jsem k mému ukradenému autu, nasedl do něj a rozjel se k domovu.

Vzpomněl jsem si, že jsem svoje auto nechal u Sandry a budu si ho muset vyzvednout. Ale Sandra počká. Dneska mám ještě něco na práci a budu rád, když budu večer alespoň na chvilku volný. Po cestě jsem se koukal z okna, jak se střídají vyprahlé nížiny se zelenými pahorkatinami, a do hlavy se mi začínala dostávat myšlenka, že bych byl mnohem radši, kdybych zabil Bellinou matku a ne tu smrdutou šlapku, která stejně chutnala jak sto let stará krev. Víno sice časem zraje, ale krev naopak hnije. Máte to samý jako s vajíčkama. Žluklý vajíčko taky nechutná nejlíp. Teda ne, že bych to věděl, ale z myšlenek kolemjdoucích si umím docela živě představit, co je to za hnus.

Crrr. Ozvalo se z mojí kapsy a vytrhlo mě z přemýšlení nad žluklými vajíčky. Skoro mě to rozesmálo. Na telefonu blikaly dva hovory, jeden byl od Mercedes, mojí dlouholeté a schopné zákaznice, a ten druhý od Emmetta. Ani na vteřinu jsem nezaváhal a zmáčkl tlačítko pro příjem Mercedes.

„Ahoj, tady Edward,“ ohlásil jsem se do telefonu.

„Ahoj Edwarde, tady Mercedes. Neudělal by sis na mě dneska čas? Je mi nějak smutno,“ řekla sv ůdným hlasem. Nedalo se jí odmítnout. Jí jsem neodmítnul nikdy, vlastně nikoho jsem nikdy neodmítnul, ale jí obzvlášť ne. Na sex byla dobrá a byla to Španělka, takže také velmi vášnivá.

„Jasně že přijdu, tak v kolik? Kolem dvanácté? Dáme si spolu něco dobrého,“ sváděl jsem jí.

„Dobře, budu se těšit,“ rozloučila se a zavěsila. Už jsem se těšil. Zase si užiju. Do hovoru od Emmetta se mi moc nechtělo, ale nakonec jsem to vzal.

„Zdar brácha! To je taky doba, než ty to vezmeš. Teď sem si povídal s Alicií a máš teda docela dobrej plán na večer, podle toho co jsem slyšel.“

„Co chceš, Emmette? Na nějaký kecy dneska nemam náladu. Prostě se vyžvýkni, já ti odpovím, zavěsím a oba půjdeme vlastní cestou. Co ty na to?“ bezdůvodně naštvaným hlasem jsem schválně zdůraznil poslední slovo.

„Nějakej napruženej a já myslel, že dostatek sexu máš. Někde jsem četl, že bez dostatečně častého sexu trpíme migrénami, nespavostí a jsme prý nervózní a to na tebe sedí. Podle mě je to u tebe ale naopak. Ty toho sexu máš až moc. Počkej. Ne, na to jsem žádnou studii nečetl, ale abych se dostal k věci, jak si říkal a každý mohl jít svou "cestou". Esme se ptá, jestli zítra večer prý nepřijedeš. Stýská se jí a pořád doma něco ničí. Ne, dělám si srandu, jenom maluje nesmyslný obrazy, které by jindy nenamalovala. Třeba včera nakreslila Carlisleho s parohama. Carlisle se toho samozřejmě chytl a prý proč z něj dělá paroháče. Esme na to jenom, že prej je to přeci lepší na papíře než doopravdy. Nějak podvádět tě snad musím. To sem se dobrý dvě hodiny válel na zemi v křečích. Tak přijedeš teda?“

Moc se mi tam nechtělo, protože Emm a Jazz budou mít zase nějaký řeči, ale Esme jsem navštívit musel.

„Dobře, tak já přijdu. Doufám, že nebudu něco mít, já ti kdyžtak zavolám.“

„Edwarde, přijdeš. Nebo tě sem vlastnoručně dotáhnu!“ rozčiloval se.

„No jo, tak já teda přijdu. Ahoj,“ rozloučil jsem se s ním a zavěsil.

Podíval jsem se na hodinky a bylo jedenáct. Rozhodl jsem se, že si ještě zajedu domů se převléknout, a pak pojedu k Mercedes.

Cesta mi trvala už jen chvilku, kterou jsem strávil přemýšlením o všem možném. Domů jsem dojel kolem půl dvanácté, takže jsem už moc času neměl. Oblékl jsem si čistou košili, vyšel ven k autu a vydal se k Mercedes. Cesta netrvala zas tak dlouho, jak sem předpokládal a já jsem vždycky na minutu přesný, čekal jsem, až odbije na kostelní věži za mnou přesně půlnoc. Hned, jak začala odbíjet, zaklepal jsem. Neuběhla ani vteřina a Mercedes už otvírala dveře. Podle mě už byla připravená u dveří, ale co já vím, sex bude tak, jako tak.

Otevřela. Lehký vánek zavál a odvál její košilku. Pod ní jsem zahlédl něco, jako krajkované černé spodní prádlo s podvazky. Prsa měla přírodní trojky a pořádně pevný. Rád jsem si s nimi hrál. Bohužel mi v tom zrovna teď bránila ta krásná skoro průhledná podprsenka. Usmála se tím svým nejsvůdnějším pohledem, jakým dokázala. Její myšlenky se ubíraly stejným směrem, jako ty moje. Nikdy nebývám takhle nadrženej, ale tahle myšlenka mě dostala. Miluju, když mi ho hulí a ten její studenej piercing…

Moje myšlenky se ubíraly jediným směrem. Musím jí mít, teď hned. Pořád jsme stáli mezi dveřmi. Vrhnul jsem se na ní, jednou nohou zabouchl dveře a přimáčknul jí ke zdi. Líbal jsem jí a ona se mi boky otřela o klín a já jí chtěl ještě daleko víc. Strhnul jsem z ní košilku a líbal jí na prsou. Ona zaklonila hlavu a zavzdychala. Strhl jsem ze sebe košili a kalhoty. Zvedl jsem jí a ona mi omotala nohy okolo pasu. Pořád jsme stáli u zdi, tak jsem jí odnesl do její ložnice. Měla velkou postel, která už toho zažila hodně. Jedním pohybem jsem z ní strhl spodní prádlo a ona mi sundala boxerky. Vzal jsem pouta, která ležela vedle postele, byla to její libůstka a připoutal jsem jí k posteli.

Nechal sem ji tam a seběhl dolů pro nějaké rekvizity, které by se mohly hodit. V ledničce jsem našel šlehačku a čokoládovou polevu na zmrzlinu. Honem jsem s tím spěchal nahoru. Ležela tam přesně ve stejné poloze, v jaký jsem odešel pryč. Hned jak uviděla, co držím v ruce, mrkla na mě a dožadovala se svýma připoutanýma rukama pozornosti.

„Pojď sem ty můj zlobivej kluku,“ vydechla a slastně zavzdychala. Nohama si mě snažila přisunout blíž, ale já se nenechal, opatrně jsem ji položil nohy zpátky a vrátil se pro moje pomůcky k nočnímu stolku.

„Ne tak rychle, Merci. Nejdřív si na tobě pochutnám a potom teprve tě nechám, abys měla něco ty ze mě,“ zašeptal jsem ji do ucha. A ona se otřásla vzrušením. Sednul jsem si na ní obkročmo a vzal do ruky čokoládu. Pomalu jsem jí polil a než nějaká kapka stačila stéct na tu sametovou postel, slíznul jsem jí. Sice mi ta čokoláda nechutnala, ale po těch letech jsem si už zvyknul. Když měla čokoládu po celém břiše a prsou, vzal jsem šlehačku a nastříkal jsem jí na prsa, bříško, do pupíku a trochu i do rozkroku. Ona se otřásala vzrušením a vzdychala při každém mém doteku.

Velice pomalu jsem jí čokoládu i šlehačku slízával ze všech částí těla. Jako poslední jsem si nechal rozkrok. Dráždil jsem jí jazykem a ona vzdychala. Když už skoro měla orgasmus, přestal jsem. Podíval jsem se na ní a ona se tvářila, jako by mě chtěla zabít pohledem.

Zvedl jsem se a natáhl ruce k jejím poutům. Odemkl je a čekal, co udělá. Opravdu nečekanou reakcí bylo to, že po mě hned skočila a svalila mě na záda tak, že jsem byl její hřebec a ona moje jezdkyně. Líbala mě hrubě a vášnivě a přitom kroužila svým pevným zadečkem do všech směrů. Když už jsem málem dosáhl orgasmu, vycítila to a přestala. Byl jsem tak naštvanej. Třísknul jsem s ní o postel a tvrdě jsem do ní vrážel. Ruce jsem jí držel nad hlavou, aby nemohla protestovat. Nezdálo se ale, že by se jí to nelíbilo. Její červená tvář se zasekla přesně ve stejný moment jako ta moje. Slastně vykřikla. Ještě párkrát si mě přirazila k rozkroku a celá unavená mě odsunula stranou.

Zvedl jsem a rychle si posbíral svoje věci. Ve dveřích jsem se zastavil a poslal jí ještě jeden polibek. Scházel jsem ze schodů.

„Počkej!“ ozvalo se z prvního patra. „Peníze máš na stole, ale za ten tvůj dnešní výkon si vezmi peníze i za příště.“ Došel jsem ke kuchyňskému stolu. Vyndal peníze z obálky a vydal se za další mojí zákaznicí.

 


 

Shrnutí albatrosR/Anicka14vampire

1. Kapitola

2. Kapitola

3. Kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gigolo od vedle 4. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!