Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esmé Volturi - 13. kapitola

the-host


Esmé Volturi - 13. kapitolaA máme tady další. Dojde k dlouho očekávané svatbě, ale romantickou idylku vyruší nečekaný host. NC.

Doběhli jsme na krásnou, kvítím porostlou louku a já žasla nad tím kouzlem, nad tou nádherou, která se mi naskytla. Altánek, postaven uprostřed louky, byl takový skromný, ale přitom tak tématicky vhodný.

Carlisle stál u altánku v černém obleku, ruku napřaženou ke mně. My s Arem jsme zpomalili do lidského tempa a mně tu už chyběla jenom ta lidská svatební píseň. V ruce jsem držela krásnou kytici bílých lilií, které ladily k šatům stejné barvy.

Šla jsem pomalu, chtěla jsem si do paměti zarýt tento okamžik. Ulička ohraničená květy růží, naši přátelé postávající podél uličky a hlavně já a Carlisle. Dvě spřízněné duše, které se potkaly, zamilovaly a vytvořily nový, společný svět.

Vykouzlila jsem na tváři široký úsměv tak zářivý, až jsem se divila, že jsem neuviděla odlesky slunce. Už jsem byla u Carlislea a Aro se zasvětil do role faráře. Nasadil si mohutný, zlatý řetěz a postavil se před nás.

Pronesl nějaké křesťanské fráze, které jsem moc neposlouchala, já jsem totiž nikdy moc na náboženství nebyla. Proměna u mě způsobila větší realistický pud a všímala jsem si reálních věcí a nevěřila mýtům.

„Carlisle Cullene, berete si zde přítomnou Esmé?“ zeptal se hlasitě Aro a já se bála, co odpoví.

„Ano,“ odpověděl Carlisle, můj manžel, a já si myslela, že se mi podlomí kolena. On řekl ano? Bože, děkuji. Sice nevěřím na tvoji moc, ale děkuju.

„A vy Esmé, berete si zde přítomného Carlislea Cullena?“ zopakoval Aro a já si tak nějak ladila hlas, aby mně neselhal.

Už jsem otevírala ústa, když vzduch proťal výkřik. Ne můj, ale neznámé upírky, která se přiřítila na naši svatební louku.

Za ní se vyřítil upír, který byl velmi rozzuřený. V očích mu plál hněv a se zarytou tvrdostí v rukou se řítil na tu malou, ovšem podle mě silnou, upírku. Všichni jsme stáli jako opaření, dokonce i Volturiovi. Nevěděli, jak se zachovat.

Ti dva mezi sebou bojovali, výkřiky boje doléhaly až do mé hlavy. Tohle měl být náš svatební den, den plný lásky, pochopení. Tady nepatřil boj.

Nevěděla jsem, jestli mám zakročit nebo jí pomoct. Z mého přemýšlení mě vytrhlo až zavolání neznámé upírky.

„Esmé, pomoz mi,“ vykřikla a mně ztuhla neexistující krev v žilách. Podívala jsem se na to dívčí tělo, ve kterém se ale určitě skrývala již vyspělá žena. V jejích očích jsem viděla jakési poznání, prozření ze snu. Najednou jsem pocítila potřebu pomoct, potřebu vytáhnout ji z průšvihu. Cítila jsem takový mateřský pud. Nevím proč, snad ten její pohled tohle odstartoval.

Hned jsem vystartovala a osvobodila tu dívku z kovového sevření upířího bojovníka. Začal se po mně sápat a snažil se mou hlavu strhnout z krku. Tak to teda ne, chtěla jsem být mírná, ale toto ne.

Po dalším jeho útoku na mě jsem ztratila trpělivost a ukončila tak jeho život.

Bylo mi nepříjemné mít svatební šaty pošpiněné pachem a chutí smrti, ale nedalo se nic dělat. Dívka za mnou si povzdechla, nejspíš úlevou.

Já jsem naházela ostatky zlého upíra na hromadu a Alice mi podala zapalovač.

Poté jsem se otočila k dívce.

„Kdo jsi?“ zeptala jsem se a na její tváři se mihl smutek.

„Přece tvá mladší sestra, Esmé,“ řekla smutně a vrhla se mi kolem krku.


Vím, že kapitola není dlouhá, ale já se teď hlavně budu snažit přidávat pravidelně a snažit se tuto povídku dopsat. Velké díky patří KatariEsmeCullen a Bubulience. Díky holky, že komentujete.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmé Volturi - 13. kapitola:

 1
7. TereAliceCullen
07.08.2011 [23:04]

krásne, parádne so zlomom a dúfam že v dalšej kapitolke sa už zoberú.. inak som čakala iný dôvod ako prerušiť svadbu napríklad, že Felix vykríkne:"mám námietku" Emoticon

23.05.2011 [20:45]

domcamerciÚžasné. Si skvělá. Všechno je tak skvěle popsané. Emoticon Emoticon Emoticon

21.05.2011 [17:41]

SissaVampire Emoticon Emoticon Emoticon

21.05.2011 [9:16]

SabulinaOoh. No to jsem necekala... Doufam ze se vezmou=oDD Krasny dil Emoticon

3. čiči
21.05.2011 [6:20]

no teda to bylo Emoticon Emoticon

20.05.2011 [21:23]

KatariEsmeCullenBože mockrát ti děkuju...! Tahle povídka je vážně úžaná...!
Jasně Aro a farář už to vidim...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No krásná kapitola jako obvikle...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A souhlasím s Bubulienkou je to fakt Skvělí...! Ale doufám, že příště se už konečně vezmou...! Opravdu krásně píšeš...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.05.2011 [21:14]

BubulienkaAko prvé chcem povedať: Ďakujem za venovanie, ani si nevieš predstaviť, ako ma potešilo. Emoticon Emoticon Emoticon
Táto kapitola bola úžasná. Ja neviem, čo na to povedať. Aro viedol Esmé k oltáru. Páni, to musel byť úžasný pohľad. Všetko bolo tak dokonale opísané. Vedela som si predstaviť Esmé v pekných bielych šatách a kyticou a Carlislea v peknom čiernom obleku.
Celú tú atmosféru a Volturiovcov. No a ten záver úplne som až nedýchala, že čo sa stane. Aj mi ju bolo ľúto, že v deň svadby musela zabiť upíra, no na druhej strane je to jej mladšia sestra.
Celá kapitola na mňa urobila strašne dobrý a pekný dojem. Napätím som ani nedýchala, chcem rychle ďalšiu!
Ja už ani neviem, čo dodať. Skvelé, nádherné, no zaslúžiš si potlesk, za celú poviedku.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!