Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Emmettovy prázdniny - 18. kapitola

Stephenie Meyer


Emmettovy prázdniny - 18. kapitolaA jsme u konce Emmettových prázdnin. A nemyslete si, že se holky nepostaraly, aby měly minimálně do příštího dne co dělat xD. Na závěr bychom chtěly poděkovat všem, kdo tento výtvor četly a nejvíce těm, kdo nám tu zanechaly komentík či více. Díky Vám všem. Vevi a Baryk.

„Alice! Nerada to říkám, ale budeme potřebovat jít nakoupit!“ rozkřikla se Baryk a cítila, jak ji Vevi propaluje očima.

„Super, tak jedeme?“ optala se Alice hned a štrádovala si to k autu.

Obě za ní vyrazily a nasedly do připraveného Volva. Když vyjely směr Port Angeles, Alice se jich jenom zeptala.

„To tam jedeme jenom kvůli jednomu kufru? Tak na to zapomeňte!“ A přišlápla na plyn.

„Ne, chceme dva, pro každou jeden,“ odpověděla jí se smíchem Vevi.

Cestou všichni mlčely, teda až na Alice, která jim vykládala, co všechno si ještě odvezou.

Jakmile dojely, v první řadě si šly koupit kufry.

„Tak a teď razíme na pořádné nákupy,“ pronesla Alice.

„Alice, jdi sama a máš povoleno nám vybrat cokoliv chceš, kromě spodního a vyzývavého oblečení,“ vyřkla Baryk a s tím Alice odešla.

„Svoboda a neskutečně velká,“ zasmála se Vevi.

„Pojď,“ zatáhla ji za ruku Baryk a vedla ji do hračkářství.

„Co tam?“ zajímala se Vevi.

„Vlci dostali dárek, proč ne Cullenovi?“ optala se Baryk.

Nakonec koupily Carlisleovi doktorský kufřík pro malé děti. Esmé malou a barevnou kuchyňku Hello Kitty. Jasperovi kuličkovou pistoli. Alice barbie a spoustu oblečků k tomu. Emmettovi medvědici v červeném vánočním oblečku, aby nebyl Pusík sám. Rosalie šminky pro holky, aby se naučila vše zmalovat. Včetně sebe. A Edwardovi hrací piánko pro mimina.

A navíc ještě vybraly Eternity s chytrým úmyslem.

To holkám zcela stačilo, takže se vydaly k autu čekat na Alice. Ale ta je překvapila a u auta už stála.

„A jdete nakupovat se mnou!“ přímo jim rozkázala a ne nebrala jako odpověď.

„Alice, ty věci se musí vejít do těch kufrů, takže jedeme do vilky,“ ozvala se Vevi.

„A navíc nám za hodinu letí letadlo,“ přidala se Baryk, i když tak trochu lhala.

Alice se tedy nakonec nechala přesvědčit, lépe řečeno, nic jiného jí nezbylo a tak společně jely do vilky.

Když dojely do vilky, holky se zdekovaly do pokoje. Nejprve si sbalily zbytek věcí a poté zabalily dárky pro Cullenovy. Napsaly na lístek vzkaz a odešly dolů.

„Carlisle, mohly bychom do půl hodiny odletět?“ optala se ho Baryk.

„Jistě, jste sbalené?“ optal se nazpátek.

„Jistě,“ napodobila jeho hlas Vevi.

„Tak za pět minut dole?“ zeptal se zase a holky odešly do pokoje.

„Já si beru Carlislea a Jaspera s Alice. Ty Esmé, Edwarda a Rose s Emmettem. Sejdeme se u Emmetta s Rosalie,“ určila Baryk.

Obě se vydaly po svém. Baryk zašla ke Carlisleovi do pracovny a vtrhla k Jasperovi a Alice do pokoje. Výhodou bylo, že všichni byli před vilkou a čekali na ně. Vevi šla tedy, kam měla, a vydala se k Emmettovi. Tam mu dárek položila na postel a společně si odešly pro kufry.

Balíček s Eternity nechaly ve svém pokoji i s lístkem.

Vydaly se dolů a naskládaly kufry do mercedesu.

„Tak čau,“ řekla jim Baryk a otočila se k autu.

Přitom ji ale Emmett zastavil tím, že ji chytil kolem pasu a nehodlal ji bez rozloučení pustit.

„Nemyslíš si, že jen tak odjedete, že ne?“ optal se jí pro jistotu.

„Nejspíš jo, co jiného máme dělat?“ vedla si s ním rozvor pouze Baryk.

„Třeba se rozloučit,“ odpálkoval ji Emmett.

„Tak čau, ty Shreku,“ rozloučila se s ním tedy.

„Cože jsem?“ ptal se jakože navztekaně.

„Zlobr,“ doplnila rozhovor těch dvou Vevi.

Bohužel to Emmetta nenaštvalo, jen se usmál a ve svém objetí je málem dusil. Podobně to probíhalo i s ostatními, jen s rozdílem, že oni je nedusili.

Společně s holkami se na letiště vydal pouze Carlisle.

Tam se s ním ještě jednou rozloučily a letěly domů.

 

Pohled Emmetta

Holky se s námi rozloučily a s Carlislem odjely. Už teď se mi po nich stýskalo, tak nějak jsem si na ně totiž zvykl. I na ty jejich kraviny.

Po odjezdu jsme se každý vydali po svém. Já jsem šel s Rosalie do pokoje.

Ihned nám zrak padl na dva zabalené dárky, které tu holky zřejmě nechaly. Oba nás zajímalo, co tam bude.

Po rozbalení jsme se mohli buď naštvat, nebo se nad tím jen usmát. Když jsem uslyšel smích ostatních, uvědomil jsem si, že nám tu zanechaly dárky na rozloučenou.

„Já dostal kuličkovku,“ radoval se Jasper jako malý. No jo, Alice mu ji nikdy nechtěla koupit.

Všichni měli z těch blbinek radost, že si nevšimli, že se Carlisle vrátil z letiště.

„Co se děje?“ nechápal.

„Všichni jsme dostali dárek na rozloučenou. Svůj máš v pracovně,“ odpověděla mu Esmé.

Carlisle se na chvilku vytratil, ale za chvíli byl zpátky i s dětským doktorským kufříkem. Celá rodina se začala smát.

„Je to od nich milé,“ pronesla Esmé a vydala se uklidit jejich pokoj.

„Děti, Carlisle!“ zavolala najednou a my se vydali za hlasem maminky.

„To je prý společný dárek a byl k tomu vzkaz.“

Všichni se podívali na papírek na kterém stálo:

Až to postavíte, peníze jsou naše. Příjemnou zábavu.

Zaraženě jsme na to koukali a Alice papírek otočila.

Prosím.

Tomu jsme se zase všichni zasmáli.

 

17. kapitola <<< 18. kapitola - Konec



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettovy prázdniny - 18. kapitola:

 1
4. Ceola
26.02.2012 [13:39]

Super povídka...já se u ní tak nasmála...nechceš s touto povídkou pokračovat? Je strašně skvělá :))) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. olča
02.01.2012 [21:10]

tak to bylo jednim slovem SUPERRR Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2011 [11:19]

FranzySuper moc se mi to líbilo dík za super prožitek při čtení této povídky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2011 [13:21]

N1I1K1O1Lty dárky byly moc Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!