Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Emmettovy prázdniny - 13. kapitola

plakát 4


Emmettovy prázdniny - 13. kapitolaTato kapča je taková úvodní do příští šílené kapitolky, a navíc když jsou holky společně s Emmettem, tak je to zábava :D

Pohled holek

„Tak co jste se naučily?“ ozvala se Rosalie.

„Všechno možný…“ nakousla Baryk.

„I nemožný,“ dokončila Vevi a sedla si na pohovku.

„Kde je Emmett?“ optala se Baryk.

„Na lovu, ještě pořád,“ odpověděla nám Rose.

„Tak proto je tady takový klid,“ komentovala to Vevi.

V tom do pokoje vtrhl Emmett. Sakra.

„A máte po klidu!“ zařval na celou vilku, a tak jsme se po něm obě vražedně podívaly.

„Jdi budit medvědy a dej pokoj,“ podala si ho Vevi.

„Medvědi probuzeni, ještě něco?“ ohnal se po nás.

„Jo, buď vymysli něco zábavného nebo nám dej pokoj,“ řekla mu Baryk.

„Pojedeme si zahrát paintball,“ vyhrkl najednou nadšeně.

„Tak na to zapomeň! Nepotřebuju být všude barevná!“ rozčilovala se Vevi.

„Nešil, nebudeš celá barevná,“ smál se Emmett.

„Jasný, dokážu si to živě představit. My to všechno schytáme a ty nic,“ uvažovala Baryk.

„To by byla zábava,“ zasnil se Emmett a uculoval se na nás jako malý.

„Byla by, ale nebude!“ rozhodla nesmlouvavě Vevi.

„Vymysli něco jiného, nebo máš smůlu,“ souhlasila s ní Baryk.

„Dobře, tak si zahrajeme flašku,“ radostí skákal pomalu až do stropu.

„Tak na to rovnou zapomeň!“ odpověděla vážně už naštvaně Baryk.

Zato Vevi se zvedla, raději nic neříkala a uraženě odešla. Baryk se zvedla a šla za ní.

„Není to snad zábava?“ ozval se naštvaně a překvapeně Emmett.

„Jak pro koho, co, Emme?“ konečně se Vevi ozvala.

„No právě,“ souhlasil potichu a myslel si, že ho holky neuslyší.

„Právě proto máš smůlu!“ smála se mu Baryk.

Došly jsme do našeho pokoje, ale nevěděly, co budeme dělat. Nakonec na to přišla Vevi.

Pustily jsme si co nejvíce nahlas písničky a začaly jsme zpívat. Asi po pěti minutách si přišel stěžovat velice naštvaný Emmett. To jsme už nevydržely a válely se smíchy po posteli. Ovšem ihned, co odešel, jsme provokativně začaly zpívat znovu.

Nyní za námi už nikdo raději nepřišel, ale bylo velice dobře slyšet Emmetta, jak se rozčiluje. Pokračovaly jsme až do večera, poté jsme toho nechaly.

Za chvíli za námi přišla Esmé a řekla nám, že máme uvařenou večeři. Tak jsme se najedly a šly na kutě.

Docela nás to udivilo, ale po cestě do kuchyně jsme Emmetta nepotkaly, taky škoda.

Ráno se nám moc stávat nechtělo, jako obvykle, to není nic jiného. Ale vzbudili jsme se poté, co k nám do pokoje vtrhla nadšená Alice. Ovšem poté, co jsme nechtěly už pět minut vylézt, vtrhl za ní Emmett a násilím nás dvě protestující vytáhl z postele. To ten den hezky začíná.

Nasnídali jsme se a vydali se spolu s Alice, Jasperem, Esmé a Carlislem na cestu. My s Barykem jsme jeli s Carlisleovým mercedesem společně s Esmé a Carlislem. Alice s Jasperem jeli jejím žlutým porschátkem.

V lunaparku jsme strávili spoustu času. Ale kdyby nás Alice neustále někam nehonila, dávno bychom odjely. Neboť alespoň nás lidi pěkně bolely nohy. I tak to šílená Alice nechtěla vzdát a vzpouzela se i Carlisleovi s Esmé. Nakonec to vyřešila Vevi. Začala vydírat Jaspera, aby se odsud dostali.

„Pokud nám nepomůžeš, naštvu ti manželku. Můžeš si vybrat.“

Pošeptala mu Vevi do ucha. I když jí bylo jasné, že ji všichni přítomní upíři uslyší a bylo jí to jedno. Jazz se podíval na Alice, ta po něm vrhla vražedným pohledem. Stejně se nás zastal.

„Alice, pojedeme už domů,“ řekl Jasper něžně a prosebným výrazem a políbil ji, aby ji obměkčil.

„Tak dobře. Zítra jedu nakupovat,“ rozhodla se téměř okamžitě.

„Samozřejmě, že bez nás,“ začala sebe a Vevi okamžitě bránit Baryk.

Konečně po velmi dlouhé době jsme nasedli do aut a vyjeli zpět. S ní už rozhodně nikam nepojedou. Ve vilce jsme se ihned rozvalily na pohovku a bylo nám vše jedno. Asi po deseti až patnácti sekundách vletěl do obýváku Emmett a začal si z nás dělat srandu. My ho ignorovaly a po ujištění, že není Edward doma, jsme začaly plánovat sázku s Emmettem. Obě vymýšlející na to samé, i když nemluvíme.

 

12. kapitola <<< 13. kapitola >>> 14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettovy prázdniny - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!