Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 40. kapitola

Harry Potter - opravdu nenávidí Twilight


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 40. kapitolaA je tu posledná časť. Nebudem Vás naťahovať. Dopadne to dobre. Pekné čítanie. Lolalita

40. kapitola

Bella:

Hra sa začala a ja som nervózne nakúkala do hľadiska. Nič som, samozrejme, nevidela. Prišlo moje prvé vystúpenie. Odohrala som svoju časť a bola som roztrasená, ako ešte nikdy. Nebol problém v tom, že som mala trému, len ma zaujímalo, či prišiel môj otec. S Edwardom sme sa v zákulisí len minuli. Šla som sa rýchlo prezliecť. Alice ma navliekla do modrých šiat.

„Je tu Billy?“ opýtala som sa nedočkavo. Alice sa usmiala.

„Videla som Jacoba. Je fakt fešák. Má na sebe oblek. Konečne nevyzerá ako pes. Upokoj sa. Pôjdem sa pozrieť, kto prišiel a po ďalšom výstupe ti to poviem,“ povedala so širokým úsmevom a ja som sa trocha upokojila. Hra bežala dobre a režisér len spokojne pokyvoval hlavou. Prišlo prvé vystúpenie s Edwardom.

„Tá učí pochodne ako zaplápolať! Zdá sa, že visí noci na tvári ako černochovi drahý kameň v uchu. Po nej sa môže zatúžiť len v duchu. Ako s kŕdľom vrán, keď tiahne holubica, tak ona predčí svoje spoločnice. Počkám, až dotancuje, a dotknem sa jej, mojej biednej ruke požehná tá jej. Ja že som miloval? Klameš, srdce, hľaď, ty si pravú krásu stretlo až teraz." Pri týchto slovách som sa vždy rozcítila a z Edwardových pier zneli ako modlitba. Skončilo sa dejstvo a ja som sa na Edwarda nedočkavo pozrela. Rozžiaril sa.

„Je tu aj Billy a nie len on. Jacob rozdal všetky lístky,“ povedal záhadne. Bola som šťastím bez seba. Edward mi však nepovedal, kto ešte prišiel, ale stačilo mi, že je tu Billy. Spadol mi zo srdca obrovský kameň a okamžite som svojho manžela zasypala bozkami. Nežne pohladil moje bruško a spokojne sa usmial.

„Pán Cullen, nechajte sa Júliu prezliecť. Doma si ju užijete,“ povedal rázne režisér a ja som sa len zachichúňala. Prezliekla som sa a nedočkavo čakala na ďalší výstup. Vyšla som na pódium a uprelo sa na mňa bodové svetlo. Edward vyšiel z opačnej strany a nádherne sa usmial. Prešiel ku mne a natiahol ku mne ruku.

„Bože,“ šepla som.

„Ó prevrav znova, anjel žiarivý. Tak skvieš sa tejto noci nado mnou. Sťa okrídlený posol z oblohy, pred ktorým na zem klesá smrteľník s očami z jamôk, oslepený žiarou. Čo vynára sa spoza oblakov a zaplavuje celé nebesá.“ Uprene ma sledoval a ja som sa pri jeho pohľade roztápala.

„Rómeo! Prečo si ty, Rómeo? Ach, zapri otca, vzdaj sa svojho mena. Ak nechceš, tak mi lásku prisahaj a nebudem viac Kapuletovou,“ vzdychla som. Tá podobnosť našich osudov s osudom milencov z Verony ma privádzal do úžasu. Čím všetkým si musela prejsť ich láska. Viem čo cítili.

„Mám počúvať, a či hneď odvetiť?“ povedal Edward a jemne vzal moju ruku a pritlačil si ju na hruď. Neviem, čo nás dvoch ešte čaká a neviem, ako zareaguje Billy, ale som rada, že je tu. Záleží mi na ňom a môj manžel to chápe.

 

Edward:

Bella sa držala celé predstavenie statočne. Bál som sa, či jej nebude zle a či to fyzicky zvládne, ale bola úplne skvelá. Keď som jej povedal, že jej otec prišiel, rozžiarila sa a bolo to cítiť aj na jej výkone. Zbožňujem, keď je šťastná a spokojná. Som si istý, že ani Rómeo nemiloval Júliu tak veľmi, ako ja milujem túto krehkú bytosť.

Zo zákulisia som sledoval scénu, keď sa Júlia otrávi. Bola tak presvedčivá, že Jacob prestal na chvíľu dýchať a v mysli si dookola opakoval, že to len hrá. Zakaždým, keď sa objavila na javisku, Billy sa hrdosťou priam vznášal. Bol to dobrý muž a Bellu naozaj miloval. Táto hra sa mu páčila. Myslel na to, že je dôležité jej šťastie a postupne sa zmieroval s tým, že ho najskôr našla u upíra. Tak veľmi som sa sústredil na jeho myšlienky, že som takmer zmeškal svoj výstup.

Vstúpil som na javisko. Bella ležala na saténom potiahnutom stole. Júlia vypila jed. Tie šaty obkresľovali jemné línie jej tela. Dokonalosť sama. Cítil som sa, akoby som sa približoval k oltáru. Sústredil som sa na jej dych a tep, aby som mal istotu, že je moja láska v poriadku. Nahol som sa nad jej božské telo.

„Ja tu, k večnému spánku uložím sa a z tela čo svet unavil otrasiem údel nepracúcich hviezd. Ešte posledný pohľad a ešte posledné objatie. A pery, vy brány môjho dychu, spečaťte zmluvu, za ktorú životom ručí moja smrť,“ povedal som. Snažil som sa do toho dať všetko nešťastie sveta. Hľadel som uprene na Bellu a ona sa nervózne mykla. Túto časť neznášala. Pripadala jej hrozne tragická. Vzal som fľaštičku a napil sa. Rekvizitár mi tam nalial malinovku, no radšej by som si dal ten jed. Tá sladká voda bola odporná. Držiac sa jej šiat som sa zviezol na zem a zostal bez pohybu ležať na schodoch.

Ležal som nehybne na zemi. Túto časť by nikto nezahral lepšie. Júlia po chvíli precitla a spustila nohy na zem. Zviezla sa na kolená. Pohladila ma po tvári a oprela sa o moju hruď. Bola tak nežná a krehká, že som mal čo robiť, aby som udržal zatvorené oči a nekochal sa jej krásou.

„Láska je dym, nímž vánok vzdychov točí, vyslyšaná je ohňom drahých očí a odmietnutá oceánom sĺz. Čo ešte? Bláznivosť, no požehnaná, žlč najhorkejšia i najsladšia manna. Pôdu, na ktorej mŕtvi ležia vidno, no pravú pôdu, z ktorej vyklíčila všetka tá smrť a všetko nešťastie, tú strašnú pôdu treba ešte nájsť. Čo si ma nepočkal. Rómeo, mŕtvy...“ Hneď ako Bella dopovedala svoju repliku, ozval sa rozradostený smiech a netaktná poznámka z prvej rady, zo strany Belliných príbuzných.

„A je definitívne po ňom. Ideme domov?“ povedal Seth a podľa toho tľapnutia som pochopil, že dostal po hlave. Na javisko vystúpil Lorenzo. Júlia s ním hovorila a potom sa rýchlo natlačila na moje pery. Dokonalý bozk, v ktorom Júlia dúfala, že na Rómeových perách zostal zvyšok jedu a ona tak bude naveky s ním. Lorenzo odchádza a Júlia siahla po díke na mojom opasku. Môj anjel padol svojim krehučkým telom na mňa. Mal som chuť objať ju.

Celé divadlo stíchlo. Niektorí zadržali dych a počul som aj plačlivé vzlyky žien. Teda nielen žien. Iste som rozoznal aj Emmetta, ktorý si dookola opakoval, že sem nemal chodiť, keď je to také tragické. Rose ho utešovala. Pripadalo mi to smiešne, že sa rozcítil práve Emmett. Na javisko vošla stráž a odohrali svoje repliky. Neodolal som a tak som rukou, ktorú nebolo vidno pohladil Júliu po boku a vkĺzol končekmi prstov pod lem šiat. Bella sladko zapriadla. Bola tak nežná a sladká. Myslel som len na to, až budeme doma sami a dám hre Rómeo a Júlia úplne iný koniec. V našej spálni. Opona sa konečne zatiahla a Bella zodvihla hlavu. Široko sa na mňa usmiala a vtisla mi rýchly bozk.

„Páčilo sa im to?“ šepla rýchlo.

„Keď som sa otrávil, tvoja strana rodiny tlieskala. Emmett a Jacob na konci trocha vzlykali. Bola si najdokonalejšia Júlia sveta. Milujem ťa,“ šepol som a rýchlo sme sa zoradili na klaňačku. Opona sa otvorila a všetci v sále sa postavili a začali nadšene tlieskať. Naše rodiny sedeli poctivo pri sebe. Zvláštny pohľad. Potlesk trval dlho a doslova nás zahádzali kvetinami. Svetlo zhaslo a opona sa začala zaťahovať. Bella vtedy konečne videla do publika. Prekvapene otvorila ústa a pozrela na mňa.

„Kapuletovci a Montekovci sedeli celú dobu vedľa seba a zaobišlo sa to bez násilia?“ opýtala sa prekvapene. Prikývol som.

„Presne tak. Verona môže pokojne spať.“ Musím priznať, že tak nadšený úsmev na tvári mojej manželky som už dlho nevidel. Jacob tie lístky dokonalo využil. Prišla celá svorka a tiež Billy. Nešlo mi do hlavy, ako Jacob presvedčil Sama, ale bol som rád, že je tu. Bella žiarila. Neprezlečená sa rozbehla po bočnom schodisku do publika a skočila okolo krku Billymu. On ju objal a pobozkal.

„Bola si úžasná, miláčik,“ šepol jej chvejúcim sa hlasom. Bol dojatý a z očí mu tiekli slzy. Bella mu sedela na kolenách a bozkávala ho. Billy ma naozaj prekvapil. Opatrne moju manželku objal a pohladil ju po brušku.

Po predstavení nás všetci čakali. Carlisle sa bavil s Billym a Samom. Keď Sam zbadal Bellu, usmial sa.

„Bolo to úžasné. Najviac sa mi páčilo, keď sa Rómeo otrávil,“ pošepol Sam a s Jacobom sa na tom dobre bavili. Ani vo sne ma nenapadlo, že to môže dopadnúť takto. Sledoval som mysle všetkých zúčastnených a bol som milo prekvapený. Žiadne hádky a osočovanie.

„Môžem vás všetkých pozvať k nám na malú oslavu?“ povedal som trocha rozpačito, lebo som nevedel, ako zareagujú.

„Máte jedlo?“ opýtal sa Seth bez okolkov. Esme sa širokánsky usmiala.

„Strašne veľa a kým to dojete, ešte uvarím,“ povedala nadšene. Sam pozrel na Billyho a prikývol. Jared a Seth to už brali ako samozrejmosť. Paul, Embry a Quil sa na seba trocha nedôverčivo pozreli. Jared sa zaškľabil.

„Tá ryšavá pijav...“ zarazil sa. Ospravedlňujúco sa pozrel na Esme a ona zodvihla obočie. Rozpačito si odkašľal.

„Teda, Esme varí božsky a hlavne veľa. Nemusíte mať starosti a hlavne je nás dosť na to, aby sme ich v prípade núdze pekne zložili.“ Jared sa na mňa zaškeril. Leah sa nedôverčivo dívala na Bellu. Ona k nej rýchlo priskočila a objala ju.

„Poď. Ukážem ti dom. Je nádherný,“ šepla jej a Leah sa úplne uvoľnila. Prikývla.

 

Večer sme s Bellou sedeli na pohovke. Bola spokojná a neskutočne unavená. Opierala si hlavu o moje rameno a stále sa nádherne usmievala.

„Vieš, na čo myslím?“ opýtala sa pre mňa tú najšialenejšiu otázku. Zasmial som sa.

„Nemám ani tušenie,“ šepol som jej do ucha a pobozkal ju na ušný lalôčik. Víťazne sa usmiala.

„Myslím na to, že ťa milujem a že som tá najšťastnejšia žena na svete.“

 

Epilóg:

Nie je jednoduché spolunažívanie ani v bežnej rodine a už vôbec nie, keď je časť rodiny zložená z upírov a časť z vlkov. Všetko je však možné. Nezaobišlo sa to bez problémov, ale naučili sme sa spolu vychádzať. Jacob bol u nás denne a veľmi Belle pomáhal. Billy chodieval na návštevu a dokonca aj Bella dostala povolenie navštevovať rezerváciu. Bella dostala štipendium na vysokú školu. Bude to musieť minimálne o rok odložiť, ale bola rozhodnutá študovať a ja som to schvaľoval. Ja sa predsa o dieťatko postarám. Budem mužom na materskej dovolenke. Dieťatko ešte nebolo na svete a už si zo mňa Jacob a Emmett robili žarty. Mne to však nevadilo. Urobím všetko pre šťastie svojej manželky. Čo bolo ďalej? Stalo sa toho strašne veľa, ale to je už iný príbeh.

39. kapitola - zhrnutie


Ďakujem za podporu a za množstvo hlasov, ktoré ste mi dali v naj poviedke. Dúfam, že sa Vám záver páčil a teším sa na komentáre. Lolalita

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 40. kapitola:

 1 2   Další »
19. LeahCc
24.06.2012 [20:46]

LeahCcStejně jako u tvých ostatních dokončených povídek, nevím, jestli si můj komentář někdy přečteš. Možná ani není příliš důležitý. O tom, jak úžasně píšeš víš sama. ALe stejně. Tahle povídka si komentář jednoduše zaslouží! Emoticon

Byla to nádherná, úžasná a neuvěřitelná povídka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Já jsem ve škole taky hrála Julii, ale nikdy bych to nedokázala takhle.
Tvůj příběh byl tolik podobný Romeovi a Julii a přesto tolik jiný Emoticon Já vím, zní to divně Emoticon
Nevím, jak dlouho jsem to četla, ale když jsem dospěla až na konec, nedokázala jsem uvěřit, že už je konec. Emoticon Emoticon Nikdy se nedozvím pokračování, ani to, jestli se narodí holka nebo kluk, ale možná je to tak správně. Emoticon
Bella - Jůlie byla naprosto dokonalá. Emoticon Byla to ona, kdo je nakonec všechny spojil dohromady Emoticon
Edward - Romeo byl taky úžasný. Ta romantika mezi ním a Bellou - to bylo něco úžasného Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Celý příběh - Edward, Bella, upíři, vlkodlaci - nenávist mezi nimi a nakonec jejich přátelství a láska... Bylo to neuvěitelné. Už to tu opakuju nejmíň po sto padesáté, ale co už. Já jsem prostě taková. Emoticon
Normálně bych napsala: Rychle pokrčování, ale to se taky nestane Emoticon
Já už ti jen přeju hodně štěstí do další tvorby a tak trochu doufám, že si tohle přečteš
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. cornelka6
03.03.2012 [10:30]

Bylo to nádherné....jsem moc ráda, že to skončilo lépe než Romeo a Julie...Úžasná povídka už mi chibý jen Dítě si nedám a mám od tebe přečtené všechny povídky(včetně jednorázových a drabble povídek)...si úžasná autorka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.02.2012 [21:03]

BarbarelaBylo to úžasné, krásné. Moc se mi to líbilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Hrozně krásně píšeš!!!! Tvoje nápady, jak vyřešit některé situace... To je úžasné. na psaní máš neuvěřitelný talent Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Strašně se mi líbil Edward podpantoflákem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Bellinqa_Swan
23.02.2012 [20:05]

pokracovanieeeeeee!!!!!!!!!!!! citam to uz hadam po sty-krat lebo je to skvele ale zislo by sa pokracovanieeeeeeeeeeee!!!!!!!! Emoticon

15. Bellinqa_Swan
02.02.2012 [17:18]

je to uplne skvele... ja nemam slov... a bude aj pokracovanie? ak nie, bola by to obrovskaaaa skoda!!! Lolalita, nenapísala by si ešte prosím pokračovanie(ak si to písala ty)? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. MyLS
30.11.2011 [1:16]

MyLStak tuhle dokonalost jsem prosím přečetla za nějakých... 5 nebo 6 hodin...

13. Kačka
07.11.2011 [10:59]

úplně dokonalá povídka!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a to jsem jí ze začátku nechtěla číst, ale stále se přesvědčuju, že každá tvoje povídka je úžasná Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. cornelka6
15.09.2011 [18:46]

krásná povídka pěkně se četla a byla strašně napínavá a romantická!!!!!achhhhhhhh Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. nikaok
14.09.2011 [1:40]

nikaokToto je jedna úžasnááá a dokonalá poviedka... jediné, čo ma mrzí je, že ten koniec je taký otvorený a ja by som klidne privítala pokračko... no čo už Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. empatty
06.09.2011 [21:57]

Překrásná povídka. Jsem strašně ráda, že spolu začali vlci a upíři vycházet. Mám ráda happy endy. Epilog dobrý, ale tak bych si přála ještě další díly, jak je Edward na té mateřské, Jacobovy vtípky atd.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!