Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 17. kapitola

the-host


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 17. kapitolaBella sa rozhodne vziať si Edwarda. Začínajú prípravy... Pekné čítanie. Lolalita

17. kapitola

Edward:

Usadil som sa v obývačke do sedačky a pozeral správy. Po chvíli som začul auto a hneď na to sa otvorili dvere a vstúpil Carlisle. Okamžite sa postavil predo mňa a spustil ramená. Prekvapene som na neho pozrel.

„Pozri sa, mne je to ľúto. To, čo som Belle povedal... Ja som to tak nemyslel. Zaskočil ma ten prsteň na jej ruke,“ povedal nervózne. Hľadel som mu do očí a okamžite som mu začal podrobne čítať myšlienky. Nevyznal som sa v nich a tak som sa tváril urazene.

„Prečo to hovoríš mne. Mal by si to povedať Belle,“ skúsil som túto taktiku a dúfal, že sa dozviem viac.

„Ja som to nemyslel tak, že pre teba nie je dosť dobrá, to povedala ona, ja som len...“

„Ty si jej povedal, že pre mňa nie je dosť dobrá!“ vyletel som.

„Nie. To povedala ona, a skôr, než som jej to stihol vysvetliť, boli ste preč.“ Videl som na ňom, že mu to je ľúto.

„Carlisle, to ja nie som dosť dobrý pre ňu. Ona je výnimočná, a ja si ju nezaslúžim. Ako si sa do toho mohol čo i len zastarať. Nie je to tvoja vec,“ povedal som nervózne.

„Je to moja vec. Si môj syn.“

„Ja Bellu milujem a nedokážem bez nej existovať,“ šepol som.

„Bella ti o našom rozhovore nepovedala, však,“ povedal po chvíli.

„Nie.“

„Je naozaj zvláštna. Čakal som, že ti to okamžite povie.“

„Ona je nepredvídateľná. Mne nemusíš nič vysvetľovať. Je to medzi vami, ale mrzí ma, že mi odhováraš jediné šťastie,“ šepol som a šiel do izby. Bol som z toho trocha rozladený. Dúfal som, že si to Bella príliš nepripustí. Jedno som už ale vedel. O Belle nemôžem nikdy pochybovať a nebudem.

 

Ráno som tu bol znova skôr, než Bella. Sadol som si na lavičku a so zavretými očami som si užíval chvíľku pokoja. Prešlo okolo pár ľudí. Zrazu som ucítil tú najkrajšiu vôňu na svete. Oči som neotvoril. Po tvári ma pohladila teplá, hebká ruka. Usmial som sa a pomaly otvoril oči. Bella stála predo mnou a nádherne sa usmiala.

„Na čo myslíš?“

„Na teba,“ šepol som a pritiahol ju na svoje kolená. Nežne ma pohladila cez líce až na krk a jemne mi pritisla pery na spánok. Tlmene som zavrčal. Bella sa uškrnula.

„Edward, milujem ťa.“ Pobozkal som ju na pery a pritisol ju na doraz k svojmu telu. Sladko vzdychla a zamyslela sa.

„Čo sa deje?“ šepol som jej do ucha.

„Tak ako more bez hraníc, som štedrá a v láske bezodná. Čím viac ti dávam, tým viac dostávam: niet konca v tom. Rómeo, či milovať ma budeš naveky,“ šepla a ja som sa zachvel.

„Čo je večnosť v objatí tých sladkých pier. Sekunda pre toho, čo miluje. Prisahám, milá, na posvätnú lunu, čo postriebruje vrcholce tých stromov. Milujem...“ šepol som s úsmevom. Bella sa mi uprene pozrela do očí.

„Zrieknem sa svojho mena...“ šepla. Zasmial som sa.

„Mena sa mal zrieknuť Rómeo, pokiaľ si pamätám,“ povedal som šibalsky.

„Chceš sa volať Swan?“ opýtala sa ma Bella s pobaveným úškrnom. Vtedy mi to došlo.

„Vezmeme sa?“

„Áno. Budúci týždeň,“ povedala a pozrela mi hlboko do očí. Zachvel som sa a pevne ju objal. Na tvári sa mi rozžiaril úsmev. Keby Bella nesykla bolesťou, asi by som ju od radosti rozpučil. Vrhol som sa bez rozmýšľania na jej pery a bolo mi jedno kto nás vidí. Bol som šťastný. Nedokázal som sa ovládať.

„No vidíte, ako vám to ide. Toto mi predvediete na pódiu,“ ozval sa zrazu známy hlas. Odtiahol som sa od Belly a s úsmevom prikývol. Bol to režisér. Bella si v rozpakoch ukryla tvár do mojej košele. Pobavene išiel ďalej. Pozrel som na ňu a zodvihol si jej tvár.

„Si si istá?“

„Na sto percent,“ pošepla.

„O nič si nerob starosti. Všetko zabezpečím ja. Potrebujem len tvoj rodný list,“ šepol som roztržito. Na jej tvári to vyvolalo úsmev.

„Teším sa na náš spoločný život a na svadobnú noc,“ šepla a pohladila ma po hrudi. Omámene si vzdychla a postavila sa. Šla smerom k škole. Rýchlo som k nej pribehol a nervózne ju zastavil.

„Bella, ja... Vieš, ešte stále mám problém plne sa ovládať a...“ Priložila mi prst na ústa.

„Chceš sa ženiť?“ Prikývol som.

„Tak si budeš plniť aj manželské povinnosti,“ zaškerila sa. Nedalo sa jej odolať, a tak som šiel poslušne za ňou. Nemohol som uveriť, že s tým súhlasila. V hlave som si začal všetko plánovať do najmenších detailov. Nedokázal som myslieť na nič iné, než na moju budúcu manželku. Všetko bolo zrazu nepodstatné. Dôležité bolo len jej šťastie, lebo som vedel, že ak bude šťastná ona, budem aj ja. Po tretej hodine sa ku mne dovalila Alice.

„Čo nové?“ opýtala sa zvláštnym tónom.

„Nič. Z matematiky bude písomka, skúška z divadla sa presunula o hodinu skôr a o týždeň sa žením,“ povedal som akoby nič. Alice zjačala. Celá chodba sa na nás dívala a ja som nevedel kam sa skryť pred tými pohľadmi.

„Povedala, že si ťa vezme o týždeň? Ja sa zbláznim. To je úžasné. Kedy to povieš doma a...“

„Hej. Upokoj sa. Doma to vlastne nechcem povedať,“ šepol som. Alice sa zatvárila trocha kyslo, no potom sa usmiala.

„Mne si to povedal.“

„Ty by si na to aj tak prišla a potrebujem predsa svedka.“ Alice zažiarili oči.

„Ďakujem, braček. Ja si to vážim a hneď idem za nevestou. Musím zabezpečiť šaty a máte už kňaza? A čo prstene a kvety?“ chrlila zo seba ako pomiatnutá.

„Pŕŕŕ, Alice. Nevystraš Bellu. Nikto sa to nesmie dozvedieť, tak opatrne,“ usmial som sa. Alice urobila gesto, akože si zamyká ústa a usmiala sa.

„Ja viem. Budem diskrétna. Ver mi. Idem za Bellou a uvidíme, čo s tými šatami.“ Rýchlo sa rozbehla po chodbe smerom k labákom. Už teraz som Bellu ľutoval. Keď sa do toho Alice obuje, bude ju z nej bolieť hlava. Miesto na svadbu som mal už vlastne vybrané. Čo môže byť romantickejšie a krajšie, než malá stredoveká kaplnka na okraji mesta. Keď som si predstavil, ako s Bellou stojíme pred dreveným, vyrezávaným oltárom a sľubujeme si večnú lásku, chvel som sa ako malý chlapček pred zmrzlinárňou. Aj o prsteňoch som mal už jasnú predstavu. Chcel som niečo tradičné a vedel som presne, kde to dostanem. Čo sa týka kvetín, snehobiele ľalie budú skvelé. Stál som opretý o stenu a prihlúplo sa usmieval. Ozval sa školský rozhlas.

„Žiadame hlavných účinkujúcich v hre Rómeo a Júlia, aby sa dostavili do telocvične na skúšku kostýmov. Opakujem, všetci hlavní účinkujúci, dostavte sa do telocvične na skúšku kostýmov.“ Šiel som k telocvični a po chodbe sa ku mne blížil môj anjel. Počkal som ju a objal okolo pása. Usmiala sa. Vošli sme do telocvične. Len, čo nás slečna Viková zbadala, mávla, aby sme šli k nej. Podala mi vestu a košeľu a k Belle začala okamžite prikladať snehobiele dobové šaty.

„V týchto som hrala Júliu pred rokmi ja. Režisérovi sa páčia, tak ich len upravíme,“ šepla. Bella chytila tú jemnú látku a vzdychla.

„Sú nádherné,“ zastonala a ja som sa neubránil blaženému úsmevu.

„Budete v nich dokonalá,“ šepla slečna Viková.

„Ona už je,“ povedal som zasnene. Obe sa na mňa pozreli a tak som sa okamžite začal snažiť dostať sa do vesty. Slečna Viková sa usmiala a viedla Bellu do bočnej miestnosti, aby si ich vyskúšala.

„Idem vám pomôcť!“ zvreskla za mojím chrbtom Alice. Bol som prekvapený, čo tu robí. Nechápavo som na ňu pozrel.

„Som asistentka kostymérky,“ povedala so širokým úsmevom a bežala za Bellou.

 

Alice:

Bella si na seba obliekla tie šaty. Bola nádherná, a ja som v tej chvíli vedela, že som našla tie správne šaty pre môjho brata a Bellu. Bolo ich treba trocha zúžiť.

„Čo myslíš, Alice?“ oslovila ma slečna Viková.

„Nádhera. Trocha to uberieme v páse. Možno ich bude treba skrátiť, ale ak bude mať Julča opätky, tak to bude skvelé.“ Slečna Viková zapisovala, kde to treba ubrať a ja som sa nahla k Belle. Chytila som ju za pás a otočila ju k zrkadlu. Bella si vzdychla a prešla rukou po saténovej stuhe.

„Sú úžasné,“ vzdychla.

„A máš svadobné šaty. Slečne Vikovej nebude vadiť, keď si ich budúci týždeň požičiaš.“ Mrkla som na Bellu a ona prekvapene vyvalila oči.

„Budem svedok,“ šepla som natešene.

„To je skvelé,“ vyliezlo z nej po chvíľke.

„Kto bude tvojím svedkom?“ opýtala som sa a pozrela jej do tváre. Jej výraz sa zrazu zmenil.

„Viem koho by som chcela, ale on najskôr nebude súhlasiť,“ šepla a začala zo seba šaty ťahať dole. Vedela som presne, o kom hovorí. Ak mojej budúcej švagrinke chýba k šťastiu pes za svedka, bude ho tam mať, aj keby som si na neho mala kúpiť sťahovací obojok a dovliecť ho tam v odchytovom aute šarhu. Veď ja si ho podám.

 

16. kapitola - 18. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 17. kapitola:

 1
03.06.2012 [13:40]

monokl009 Emoticon Emoticon

5. Kačka
04.11.2011 [0:00]

jéééé, tak to jsem zvědavá jako to Alice zařídí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Derenne
11.10.2011 [21:23]

Cha!
"Čo nové?"
"Písomka z matiky, skúška sa presunula o hodinu skôr a o týždeň sa žením..."
S akou ľahkosťou, že sa nič nedeje...

03.09.2011 [20:05]

kachnullkaTy poslední dvě věty mě dostaly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
29.07.2011 [9:40]

Naozaj chcem vidieť ako Alice dotiahne Jacoba na svadbu. Emoticon Toto bude ešte sranda, ale mám pocit, že sa Jacob pekne rozzúri. Emoticon No uvidíme. Takže ku kapitole... Naprosto dokonalá. Ja viem, že moje komentáre nie sú veľmi veľmi originálne, ale ja naozaj neviem čo na tú krásu povedať. Emoticon Emoticon Emoticon

22.07.2011 [14:28]

dcvstwilightJak Alice plánovala tam dostat Jacoba ma dostalo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!