Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 16. kapitola

Emmett by Jitule


Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 16. kapitolaKapitola je z pohľadu Belly. Kedy bude svadba? Pekné čítanie. Lolalita

16. kapitola

Bella:

Milujem Edwarda Cullena a vezmem si ho. Celé moje vnútro sa chvelo. V bruchu som cítila motýlikov. Chcelo sa mi plakať, chcelo sa mi smiať. Nikdy v živote by ma nenapadlo, že budem takto šťastná a budem sa chcieť vydávať v osemnástich. Bola som vo vytržení. Najradšej by som do školy ani nešla. Edward ma odprevadil pred triedu a pobozkal ma na pery. Mala som pocit, že ten prsteň na mojej ruke žiari ako semafor. Rozpačito som ruku schovávala vo vrecku. Cítila som sa ako dievčatko, ktoré vyviedlo niečo zakázané. Nevedela som sa dočkať konca vyučovania. Bola som nervózna a aj keď sa Jessica veľmi snažila o rozhovor, nebola som schopná pozháňať svoje myšlienky dokopy. Ďalšiu hodinu som mala s Alice. Čakala ma pred triedou. Len čo som k nej prišla, všimla si prsteň a žiarivo sa usmiala.

„Nemohol počkať po škole,“ konštatovala s úsmevom. Potom sa ku mne nahla a objala ma.

„Blahoželám,“ šepla, no hneď nakrčila nos.

„Mala by si ísť na ošetrovňu, nech ti tú ruku previažu. Ja to zvládnem, ale keď narazíš na Jaspera...“ zasmiala sa. Pretočila som oči a šla na hodinu. Alice mi celý čas posielala papieriky a ja som jej na ne odpisovala. Bola to celkom zábava. Ďalšia hodina bol telocvik a tam som nemusela pre tú ruku. Sadla som si pred školu na lavičku a pozerala na okolie.

„Ty si mi ušla?“ ozvalo sa za mnou a ja som sa blažene usmiala.

„To by som nikdy neurobila,“ šepla som a obdarila môjho snúbenca úsmevom. Sadol si ku mne a jemne ma pobozkal na spánok.

„Kedy sa vezmeme?“ opýtal sa z ničoho nič. Pozrel mi do tváre a čakal.

„Neviem. Možno po maturitách alebo na budúci rok,“ povedala som šeptom a chytila ho za ruku.

„Čo tak budúci týždeň?“ opýtal sa zrazu. Vyvalila som oči a vyskočila na nohy.

„Žartuješ. Však?“

„Nie. Na čo chceš čakať. Milujem ťa.“

„Edward, nemali by sme byť chvíľu zasnúbení a potom sa zobrať?“ šepla som prekvapene.

„Viem, že je to na teba asi na jeden deň dosť, ale na čo chceš čakať? Rómeo a Júlia sa poznali pár chvíľ a vzali sa. Ty vieš o mne všetko, a aj ja o tebe. Jediné, čo chcem, si ty. Nič iné v živote chcieť nebudem.“ Napriamil sa a objal ma.

„Nemali by sme si dať chvíľu čas, aby sme na to pripravili naše rodiny?“

„Bella, Billy s tým nikdy súhlasiť nebude. Carlisle nebude súhlasiť s niečím, čo môže niekoho z nás ohroziť. Keď sa vezmeme, nebudú môcť urobiť nič,“ šepol. Zachvela som sa. Pozerala som na Edwarda a nechápala o čom hovorí.

„Nie, Edward. Takto to nechcem.“ Edwardovo objatie trocha povolilo.

„Ako chceš,“ šepol a pobozkal ma do vlasov, no mala som pocit, že je sklamaný. Nie, on sa hneval. Utekal na hodinu a ja som sa s miernymi rozpakmi usadila naspäť na lavičku. Viem, že som to bola ja, ktorá ho pred pár dňami presviedčala, že si ho vezme, ale toto bolo unáhlené. Ostatok dňa som už bola dosť nervózna. Keď som po vyučovaní vyšla pred školu, Edward sedel v aute a čakal na mňa. Sadla som si do auta.

„Volal som Carlisleovi. Previaže ti ruku,“ šepol a naštartoval. Šli sme do nemocnice a Edwarda ma vzal priamo do Carlisleovej pracovne. Po chvíli vošiel doktor a široko sa usmial.

„Ahoj. Akú si mala noc? Nebolelo to príliš?“ Sadol si hneď na stoličku a chytil mi ruku. Pozrel na Edwarda.

„Nepočkáš radšej vonku?“

„Zvládnem to,“ povedal pohotovo.

„To nemusíš. Choď von,“ šepla som. Edward sa na mňa chvíľu díval a potom vyšiel von. Carlisle pohotovo rozstrihol obväz a začal mi ranu čistiť žltkastou tekutinou. Nebolelo to, bolo to chladné a to mi robilo dobre.

„Carlisle?“ šepla som. Pozrel mi do očí.

„Ako to robíš, že sa tak dobre ovládaš?“

„Roky tréningu,“ usmial sa a začal obväzovať. Urobil posledný obvin a jeho oči padli na prsteň na mojej ruke. Trocha som sa zachvela. Vôbec to nekomentoval a tak mi odľahlo. Napadlo mi, že ten prsteň najskôr nepozná.

„Bella, smiem sa niečo opýtať?“ šepol po chvíli.

„Iste.“

„Neber to zle, ale uvedomuješ si, čím vlastne sme, a že sa na tom nikdy nič nezmení?“ Nerozumela som tomu. Z môjho pohľadu mu muselo byť jasné, že nechápem.

„Edward ti určite vysvetľoval našu podstatu. Určite ti povedal, že sa nemeníme, nestarneme a vieš o tom, akí sme silní a dúfam, že aj o tom, akí sme nebezpeční. Edward je v ovládaní sa vážne skvelý, ale...“ odmlčal sa. Chvíľu som sa na neho vyplašene dívala.

„Som silné dievča. Povedz na rovinu, čo máš na mysli,“ povedala som rázne, lebo mi bolo jasné, že k niečomu smeruje.

„Bella, neber to zle, ale ty a Edward ste príliš rozdielni. Netvrdím, že sa nemilujete, ale ty si človek a k tomu človek žijúci s vlkmi. Edward je upír. Ako dlho budete obaja prehliadať tie rozdiely, a myslela si na svoju rodinu?“ šepol. Vyvalila som oči.

„Podľa teba nás to prejde a máme sa radšej rozísť skôr, než sa niečo skomplikuje?“ opýtala som sa chladným tónom.

„Edward je môj syn a mám ho rád. Teba som si tiež celkom obľúbil. Myslím, že si veľmi inteligentné dievča. Raz budeš chcieť mať deti a prestane ťa baviť neustále sťahovanie z miesta na miesto.“

„Prečo to nepovieš rovno! Nie som pre Edwarda dosť dobrá,“ štekla som nahnevane a postavila sa zo stoličky. Schmatla som sveter a šla k dverám.

„To som nepovedal. Ja som len chcel...“ Otvorila som prudko dvere. Práve sa pred nimi zastavil Edward. Pozrel sa na mňa.

„Deje sa niečo?“ opýtal sa zarazene. Pozrela som cez rameno na Carlisla.

„Ďakujem, doktor.“ Otočila som sa na Edwarda.

„Čo by sa malo diať? Teda, až na to, že umieram od hladu,“ povedala som s úsmevom a ťahala ho z dverí. Edward sa pozrel na Carlislea a kývol mu hlavou na pozdrav. Vyšli sme z nemocnice. Snažila som sa vyzerať normálne, ale rozhovor s Carlisleom sa ma dotkol. Edward si všimol, že nie je niečo v poriadku.

„Bella, určite som nechcel, aby sme sa kvôli tej svadbe pohádali,“ šepol. Prekvapene som sa na neho pozrela.

„Máš pocit, že sme sa pohádali?“ usmiala som sa a on sa uvoľnil.

„Nie. Správaš sa len trocha odmerane. Ja na svadbu s tebou počkám koľko budeš chcieť.“ Bol rozkošný ako zvesil ramená, a tak som si ho pritiahla k perám, a jemne ho pobozkala.

„Tá ruka ma dosť bolí. Odvez ma na hranicu a ja zavolám Jacobovi, aby po mňa prišiel,“ šepla som. Edward prikývol. Keď sme došli k hranici, čakal už na nás a nervózne prešľapoval. Len čo som vystúpila, spustil monológ o tom, aká som nezodpovedná, že sa s Edwardom takto ukazujem. Edward vystúpil a pozrdravil môjho brata. On, samozrejme, neodpovedal, teda pokiaľ nahnevané zavrčanie nie je odpoveď. Edward sa jemne pousmial a ľahko ma pobozkal na čelo. Jacob úplne stuhol a vyvalil oči.

„Ty ho normálne bozkávaš!“ zasyčal podráždene.

„Nie, len na seba pozeráme,“ odvrkla som a rýchlo som sa natiahla na špičky a otrela sa Edwardovi o pery. Jacob sa znechutene otočil a tváril sa, že mu zdvíha žalúdok.

„Zajtra v škole,“ šepla som. Edward ma ešte chytil za ruku a pozrel si prsteň.

„Mala by si ho dať radšej dole. Nechcem riskovať, že ti zas ublížia,“ šepol mi pri uchu.

„Nikto mi neublížil. Spadla som,“ pošepla som a šla k Jacobovi. Nasadla som do auta a zamávala.

„Ako môžeš pobozkať upíra. Je to nebezpečné, nechutné, odporné, hnusné a životu nebezpečné...“

„Dosť! Je to môj priateľ a ja ho chcem bozkávať,“ usmiala som sa. Jacob sa na mňa díval akoby mi šibalo.

„Jacob?“ opýtala som sa po chvíli. Pozrel na mňa a spomalil, až zastavil.

„Prečo si zastavil?“ opýtala som sa nechápavo.

„Lebo sa niečo stalo alebo stane,“ šepol.

„Si môj brat. Vždy som ťa tak brala a mám ťa rada. Čo by sa stalo, ak by som sa predsa len rozhodla odísť z rezervácie a byť s ním?“ šepla som. Jacob sa zamyslel.

„Si moja sestra. Vždy som ťa miloval, a preto ti to nedovolím. Nemôžeš to urobiť. Buď rozumná. Stojí ti za to, aby si zavrhla rodinu?“ opýtal sa pokojne, ale videla som na jeho tvári, že ho bolí, čo som povedala.

„Nechcem zavrhnúť rodinu, ale neexistuje iný spôsob, ako byť s ním,“ šepla som.

„Pridáš sa k upírom?“ štekol Jacob.

„Nie. Oni ma nechcú. Ja by som musela opustiť vás a on svojich. Obaja by sme sa museli vzdať tých, ktorých milujeme,“ zavzlykala som.

„Prečo mi to hovoríš?“ zasyčal.

„Lebo si jediná osoba, ktorej som kedy verila. Keď zomreli rodičia, bol si to ty, kto ma naučil, znova sa smiať. Bol si to ty, kto sa ma zastával, keď som v škole nezapadla. Nechcem o teba prísť, aj keď zostanem s Edwardom. Znesiem, keď ma odvrhnú v rezervácii, znesiem, keď sa mi chrbtom otočí Billy, aj keď ho milujem, ale ty...“ odmlčala som sa.

„Znie to tak, ako by si chcela moje požehnanie. To ti ja ale nikdy nedám.“ Zlomilo ma to. Začali mi z očí tiecť horúce slzy. Jacob sa na mňa chvíľu díval. Potom sa natiahol k mojej tvári a otrel mi slzu a odhrnul vlasy z čela.

„Nech urobíš čokoľvek, nech vyvedieš aj tú najväčšiu hlúposť, vždy budeš moja sestra. Nemusím súhlasiť s tým, čo chceš urobiť. Nechcem byť za to zodpovedný, ale vždy u mňa nájdeš otvorenú náruč. Keď ťa ten upír naštve, tak aj vlčieho pomstiteľa.“ Obdaril ma žiarivým úsmevom. Hodila som sa mu okolo krku a ešte dlhú chvíľu mu máčala košeľu slzami.

 

15. kapitola - 17. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward a Bella ako Romeo a Júlia - 16. kapitola:

 1
2. kikuska
29.07.2011 [9:30]

Jacob je naozaj ohľaduplný. To musím uznať, aj keď on má asi oveľa viac predsudkov ako Cullenovi. Snáď sa to všetko vyrieši.

22.07.2011 [14:21]

dcvstwilightJééé, ten Jacob... asi ho miluju! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!