Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 9. kapitola

Vtipní kluci


Dívka jménem Alice - 9. kapitolaSetkání Alice a Jaspera. Zachrání ji nebo ne? Jak na sebe budou reagovat?

Vydal jsem se k léčebně. Opatrně, potichu, tak, abych se neprozradil. Šel jsem za pachem. Nedalo mi to moc práce. Objevil jsem se v sektoru, kde byl pach nejsilnější. Pomalu jsem se blížil ke dveřím. Štěstí, že jsem v kanceláři sebral svazek klíčů, věděl jsem, že by se mi mohly hodit. Potichu jsem odemknul. Otevřel jsem dveře, a to, co jsem uviděl, mi vyrazilo dech...

Otevřely se dveře a ona ho viděla. Nemohla tomu uvěřit. Do té doby jen seděla na posteli a přemýšlela, co všechno bude muset podstoupit pro to, aby dokonale zvládla hru a přesvědčila Jamese, že ho stále miluje. Hnusil se jí, ale věděla, že musí předstírat lásku k němu, jinak by ji zabil. Netušila, kam se poděl ten člověk, kterého tolik milovala. Nemohla uvěřit tomu, že ten James, kterého znala, byl jen bezcitná bestie, které šlo jen o její krev. Viděla, že ji svým způsobem miluje, ale tohle se copak dělá člověku, kterého milujete? Vždyť ji zabil, ukončil její mladý život a odsoudil ji tím k věčnosti. Kdyby se jí zeptal... Kdyby to s ní probral... Kdyby jí řekl pravdu... Možná by byla schopná mu odpustit a být s ním nadále, ale takhle? Rozhodl za ni. Přivlastnil si ji. Choval se k ní jako k nesvéprávné osobě, jako k loutce. V ničem se nelišil od jejích rodičů, od její sestry. Ti taky rozhodovali za ni a nebrali ohled na to, co chtěla ona. Došla k závěru, že James je stejný, jako oni. A že od něj musí rychle, a to hodně rychle, pryč! Rodiče ji zavřeli do blázince, ale co by udělal James? Na to nechtěla ani myslet. Byla tak zabraná do přemýšlení, do vzpomínání na to, jaké by to bylo být ještě člověkem, že ani neslyšela, že se otevřely dveře. Jakmile uslyšela cvaknout zámek, její smysly zbystřely. Věděla, že tu něco nehraje. Nasála nosem tu vůni a necítila Jamese. Musel to být někdo jiný. Ale kdo? Moc lidí sem za ní nechodilo. Většinou ji měl na starosti James, a když zrovna nebyl v práci, tak za ní nikdo jiný nechodil. Dveře se potichu otevřely a Alice ho uviděla. Vyrazilo jí to dech. Neměla slova. Jen seděla a koukala na něj, jako v transu. Nemohla se pohnout, její končetiny vypověděly službu. Náhle ji zaplavil takový pocit úlevy, že to ani nebylo možné. Poznala ho. Byl to on. Bloďatý mladík z její vize. Přišel ji zachránit. Její princ na bílém koni. Hleděla na něj plna očekávání. On se na ni jen nechápavě podíval.

„Ahoj, já jsem Alice,“ začala, „přišel jsi mě zachránit, viď?“ Jasper na ni jen koukal, neschopen slova. Hleděl na ni, nemohl se pohnout, promluvit, tak moc byl okouzlen. Alice se na něj mile usmála.

„Konečně někdo jiný, než James. Nezvládla bych se před ním zase přetvařovat.“ Při vyslovení Jamesova jména se Jasper konečně probral a začal jednat. Drapl Alice za ruku, a otevřel dveře. Nečekal ale, že v nich bude stát James...

 

Pohled Jaspera:

Otevřel jsem dveře, a to, co jsem uviděl, mi vyrazilo dech. Na posteli seděla mladá žena. Vypadala jako anděl. Krátké vlasy havraní barvy jí trčely do všech stran, oči, dříve jistě hnědé, teď rudé, útlý pas a dlouhé nohy. Milý úsměv. Vypadala překrásně. V životě jsem hezčí ženu neviděl. Velmi se podobala Marii, ale byla snad ještě krásnější. Za svého lidského života musela být vyjímečná, vyjímečně krásná, ale teď, jako upír, byla přímo božská. Vypadala jako bohyně. Úžasem jsem oněměl. Nemohl jsem se nabažit pohledu na ni. V tu chvíli promluvila.

„Ahoj, já jsem Alice, přišel jsi mě zachránit, viď?“ Její hlas byl zvonivě sametový, ta nejjemnější hudba pro mé uši. Byl tak melodický a okouzlující, stejně jako ona sama. Nebyl jsem schopen promluvit. Jen jsem na ni dál koukal. V tu chvíli jsem věděl, že jsem ztracen. Jediným pohledem, jediným úsměvem, si získala moje srdce. Věděl jsem, že pro její záchranu udělám cokoliv.

„Konečně někdo jiný, než James. Nezvládla bych se před ním zase přetvařovat,“ promluvila.

Jakmile jsem uslyšel jméno toho parchanta, probral jsem se. Musím jednat. Drapl jsem ji za ruku, naposledy se na ni podíval a otevřel jsem dveře. Cítil jsem, jak se Aliciny emoce změnily. Z úlevy na panický strach. Podíval jsem se před sebe a ve dveřích jsem uviděl Jamese...

 

<<   shrnutí   >>


Mockrát děkuji všem, co čtou tuto povídku, všem, co ji komentují. Speciální dík patří Bubulience a Cummillecios, holky, vaše komentáře mě vždy tak nakopnou, že ihned začnu psát další kapitolu.

Tahle je zase o něco kratí, já ty delší kapitoly prostě neumím. : / Doufám, že se vám i tato kapitola bude líbit. Všem přeji příjemné počtení, White.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 9. kapitola:

 1 2   Další »
20.09.2011 [16:50]

WhiteTieHolky, moc a moc vám všem děkuju. Nebudu odepisovat na každý komentář, omlouvám se, ale dneska na to nějak nemám sílu. Al všem za komentáře děkuji, moc a moc mě potěšily a doufám, že i já vás potěším další kapitolkou téhle povídky. Mockrát vám všem děkuju! Jste můj hnací motor!

12.09.2011 [21:00]

CummilleciosJo!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dneska si mi ty a tvoja poviedka úplne rozveselila deň, za čo Ti úplne najviac ďakujem!!! A to venovanie ma maximálne najviac šokovalo, vieš mne ešte nikto nič takto verejne na internete nevenoval a veľmi krásne Ti za to ďakujem!!!!
A kapitolka?? Ako vždy fanastická! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jasprinko sa nám zabuchol do Alicky, takže Kamilka má dušu na mieste!! *happy dance* Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ten sled Jasperových myšlienok, v ktorých opisuje krásu Alici je.. Ach jaj.. Krásny! Emoticon Emoticon Na tieto veci máš fakt Talent s veľkým T! Emoticon
Ako si napísala že vzťah Jaspera a Alice prejde ešte veľa zložitými skúškami, ale aj napriek tomu, dúfam, verím, že to nakoniec skončí happy-endingom. Emoticon
A ten James ma fakt štve, on ich má všetkých v hrsti! A navyše tá zlosť, ktorú prechováva Jasper a Alice k Jamesovi, im to celé může ešte skomplikovať, pretože Jasper určite smrť svojej ženy a zmyznutie svojho syna nenechá tak a keď sa Alice dozvie o tom, čo sa naozaj stalo jej rodičom. Fú, naozaj neviem, ako toto všetko skončí, ale hlavne nech sú Jasper a Alice navždy spolu, to je moje jediné želanie. Emoticon
Už sa veľmi, veľmi, veľmi teším na pokračovanie, píšeš to nádherne, tak napínavo a zároveň romaticky a nežne, úplne jedinečne, je to určite najlepšia poviedka, ktorú som kedy čítala - no jokes! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S Držím palce malému v škôlke. :)

12. Olga
12.09.2011 [19:35]

Moc krásný díleček Emoticon. Už se nemůžu dočkat dalšího dílku snad bude brzo prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prosím prosím prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Jasmínka
12.09.2011 [17:59]

krááááása...hoonem další díleček prosííím

10. čiči
12.09.2011 [17:59]

teda, pořádná zápletka,další prosím, je to napínavé Emoticon

9. Hanča
12.09.2011 [17:33]

No konečně další díl! Emoticon
Nádherná kapča, honem další díleček, hrozně mě to zajímá, jak to dopadne!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [16:38]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Mia
12.09.2011 [16:17]

Juj moc se omlouvám, že jsem minule neokomentovala povídku ae přijela sem domu pozdě a už sem na počítač nešla Emoticon Emoticon moc se ti to povedlo a už se nemůžu dočkat pokračování snad bude brzo těšim se Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Sara
12.09.2011 [16:11]

No jasně že se mi kapitolka moooc líbí a už se nemůžu dočkat další Emoticon Emoticon Emoticon PLS PLS PLS přidej ji brzo nebo zešílim Emoticon PLS PLS PLS Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [16:08]

kollartKrása rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!