Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dívka jménem Alice - 10. kapitola

Přinesl jsi svačinku


Dívka jménem Alice - 10. kapitolaÚtěk. Podaří se? Zvítězí v boji o Alice James či Jasper?

Jakmile jsem uslyšel jméno toho parchanta, probral jsem se. Musím jednat. Drapl jsem ji za ruku, naposledy se na ni podíval a otevřel jsem dveře. Cítil jsem, jak se Aliciny emoce změnily. Z úlevy na panický strach. Podíval jsem se před sebe a ve dveřích jsem uviděl Jamese...

Oba věděli, že je zle. Moc zle. Alice začala uhýbat dozadu, věděla, že proti Jamesovi nemá šanci. Cítila, jak ji ochromuje hrůza. Sotva ho poznala a už o něj měla přijít. Byl tak krásný, tak milý, tak ochranářský. Věděla, že k sobě patří. Věděla, že v Jasperovi našla toho pravého. A nechtěla, aby to skončilo ještě dřív, než to začalo.

Jasper se na ni podíval a odstrčil ji od sebe. V tom pohledu bylo tolik lásky. V tu chvíli poznala, že on k ní cítí to samé. Jasper jí věnoval poslední pohled a vrhl se na Jamese. Odmrštil ho stranou - nečekal, že to bude tak snadné, ale překvapil ho. James útok nečekal. Nečekal, že se před ním zjeví zrovna on. Aspoň něco Jasperovi vyšlo - nepozorván ho sledoval celou tu dobu. Teď si byl jistý, že o něm James neměl ani nejmení tušení. Jasper popadl Alice za ruku a vyběhl s ní z pokoje. Zabouchl dveře, upíří rychlostí před ně naskládal vše, co našel, drapl Alice opět za ruku a vláčel ji zasebou. Věděl, že to Jamese na moc dlouho nezdrží, věděl, že teď musí utíkat, seč jim síly stačí. Podíval se na Alice a v jejích očích viděl strach, hrůzu. Bála se ho. Bála se Jamese. Věděl, že ji musí zachránit. Že ji musí ochránit. Vysvobodit ji ze spárů té zrůdy. Popadl ji do náruče a utíkal s ní co nejrychleji pryč z léčebny. Jakmile opustili pozemek léčebny, vydali se do lesa. Jasper utíkal, jak nejrychleji mohl. Věděl, že nemají moc času. Kousek v lesích měl malý srub, kde se zdržoval, když zrovna nesledoval Jamese. Vydali se tam. Musel pobalit jen to nejnutnější, zahladit stopy a budou muset vyrazit. Nevěděl, kam půjdou, ale jedno věděl jistě - poběží daleko odsud, budou kličkovat, schovávat se, svádět ho z cesty - jen,aby získali co největší náskok a byli schopni připravit se k boji. Jasper si nedělal iluze. Věděl, že se před Jamesem nemůžou schovávat věčně. Dřív, nebo později, je najde. A oni musí být připraveni. Připraveni na boj. Připraveni bojovat za svou lásku. Za svobodu. Jasper věděl, že dokud se nezbaví Jamese, nebudou mít klid. Nebudou moct žít tak, jak by chtěli. Věděl, že je to nevyhnutelné. A po pohledu na Alice věděl, že ona to ví taky. Byl si jistý, že přemýšlí o tom samém, jako on. A že došla ke stejnému závěru. Budeme bojovat!

Jak někdo kdysi řekl - za lásku se vyplatí bojovat. A oni bojovat budou!

Mezitím se dostali tam, kam potřebovali. Do dřevěného srubu v lese. Jasper viděl, že Aliciny oči začínají nabírat černou barvu, a proto se rozhodl, že než vyrazí na cestu, nakrmí se. Mlčky s ní doběhl na mýtinu, postavil ji na zem a usmál se na ni.

„Je na čase, abys poznala, jak se živí vegetariáni. Nepijeme lidskou krev. Živíme se krví zvířecí. Není tak dobrá jako lidská, ale stačí to. A hlavní je, že neubližujeme nevinným.“ Alice na něj překvapeně podívala. Byla ráda, že nebude muset zabíjet nevinné lidi, toho se děsila nejvíc. Po tom, co Jasper řekl, se jí trochu ulevilo. Byla sice pořád zrůda, ale ne tak krvelačná. A věděla, že pokud věčnost stráví s Jasperem, bude to pro ni míň kruté. Možná, že se na budoucnost začala trochu těšit. Doufala, že její upíří život bude lepší, než ten lidský. Jediné, co tomu bránilo, byl James. Alice doufala, že i tuto poslední překážku brzy překonají.

Jasper jí ukázal, jak si ulovit zvíře. V Alice se při pohledu na to, jak loví, probudily instinkty lovce. Chvíli vyčkávala a potichu sledovala svou oběť, malou srnku. Neslyšně se k ní přiblížila a skočila. Chytila ji pod krkem, jedním trhnutím jí zlomila vaz a své tesáky zabořila do srnčí kůže. Hltavě pila. Jasper měl pravdu, tato krev nebyla tak dobrá jako ta, co jí donesl James, ale její chutě to alespoň trochu zmírnilo a potlačilo. Poté odklidili těla srnek a vydali se do srubu. Alice nestíhala Jaspera ani sledovat, tak byl rychlý. Chtěl sbalit věci co nejdříve, aby mohli odejít. Nechtěl tu dlouho setrvávat, byl si jistý, že James se už vymanil ze svého dočasného vězení a doufal, že mají ještě trochu času, aby mohli zahladit stopy. Pobalil jen to nejnutnější, celý srub polil benzínem, škrtl a dům se ocitl v plamenech.

Začal jejich útěk, jejich boj za lásku. Za svobodu. Snad bude úspěšný...

<< shrnutí >>

 


 

 

Zde nám končí jedna etapa. Alice nadobro opustila své vězení, blázinec. Místo toho, aby si užívala znovu nabyté svobody, začíná boj o holý život. O existenci. Doufejme, že bude úspěšný. Jestli ano, to se dozvíte v dalších kapitolách.

 

Nebráním se návrhům, klidně pište, jak byste si představovali pokračování. Nějakou představu už mám, ale vaše názory a nápady si velice ráda vyslechnu.

 

Moc a moc děkuji všem komentujícím, díky vašim komentářům jsem napsala další kapitolu v den vydání té předchozí. Jste úžasnou múzou, úžasným hnacím motorem. Moc vám všem děkuji!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dívka jménem Alice - 10. kapitola:

 1 2   Další »
20.09.2011 [16:51]

WhiteTieMockrát děkuji za milé komentáře vám všem. Doufám, že i následující kapitolka se vám bude líbit, přinejmenším jako tato. Prozradím, že se nám dostává do příběhu nová postava. Děkuji všem, kteří si našli (najdou) chviličku na okomentování!

16.09.2011 [18:27]

Emoticon Emoticon Emoticon

11. Mia
14.09.2011 [14:03]

Nemůžu se dočkat pokračování PROSÍÍÍÍÍÍÍÍM napiš ho brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PROSÍÍÍM Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Deedee
14.09.2011 [13:52]

DeedeePředem se musím omluvit, že komentuju zas tak pozdě a dvě kapitoly najednou. Nemám vůbec čas. A rvu si vlasy, protože tahle povídka je prostě dokonalá. Zasloužila by si ten největší komentář na světě. Obzvlášť, za tyhle dvě kapči. Byly doslova nabité dějem, zvraty a napětím.
Od začátku jsem si tady oblíbila Jamese. Dokonce i když se ukázalo, že je stejně zlý jako v TW. (Ale já ho vlastně žrala vždycky:D moje úchylka na záporňáky:D). Takže i když přeju Alice štěstí s Jasperem, doufám, že James neskončí zas tak špatně.
Ať už to ale vymyslíš jakkoli, vím, že to bude skvělé. Protože si výborná autorka, která udrží mojí pozornost dokonce i u dlouhých odstavců (na ty jsem obvykle moc líná). Tvoje povídka mě baví a láká a nutí se klepat nervozitou, kdy už bude další. Takže nechci honit, ale šup šup:D:D:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Olga
13.09.2011 [17:23]

Už se moc teším na další díleček mám tuhle povídku moc ráda a zajímá mě jak se to dál vyvine Emoticon. Snad se brzo dočkám... Emoticon

8. čiči
13.09.2011 [17:14]

krása Emoticon

7. Sara
13.09.2011 [16:23]

rychle další jinak snad zešílim Emoticon jsem tak zvědavá jak to bude dál Emoticon. Píšeš až moc dobře Emoticon už se těšim na další kapitolku Emoticon PLS PLS PLS rychle ji přidej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.09.2011 [15:50]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.09.2011 [14:42]

kachnullkaDoufám, že jejich útěk bude úspěšný . . Emoticon Jinak krásná kapitola ! Emoticon Emoticon Jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. elie_darrem
13.09.2011 [11:46]

super povídka, strašně se mi líbí

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!