Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Časová smyčka 2


Časová smyčka 2Snad se vám tento díl bude líbit. Vaše Ejdriana a NikkiR.

Otevřela jsem oči a párkrát zamrkala. Posadila jsem se neuvěřitelnou rychlostí. Byla jsem dokonale zmatená vším okolo mě. Vůbec jsem to tady nepoznávala. Byla jsem v malé místnosti, kde bylo jen jedno okno, přes které jsem viděla, že je venku tma, ale můj zrak viděl i tak dokonale. Jako bych nepotřebovala světlo. Viděla jsem každou větvičku stromů v té temnotě, viděla jsem každý záhyb a prasklinu na stěně pokoje, ve kterém jsem byla. 

Stěny byly ze dřeva a všude kolem jsem cítila vůni lesu. Ale bylo tu také ještě něco jiného, něco co mělo nasládlou vůni. Podobnou té mé, ale přece jenom byla v něčem jiná. Můj čich byl o tolik silnější, že jsem cítila i vodu někde za domkem. 

Dokonce jsem i lépe slyšela. Slyšela jsem jak ta voda bublá, nejspíš nějaký potůček. Také jsem slyšela dusot kopyt stáda, které nahání šelma, ale ta šelma slyšet nebyla. Jakoby se nedotýkala ani země. 

Chvíli jsem poslouchala tento nevyrovnaný boj, když v tom mě vyrušilo zaklepání. Trochu jsem se lekla, protože jsem dotyčného vůbec neslyšela. 
“Dále.” I když jsem se bála toho, kdo vejde, moc možností mi nezbývalo, tak jsem se rozhodla tomu čelit.

Dovnitř vešel mladý muž, který mohl mít tak něco přes dvacet. Měl nádherně zlaté vlasy a ustaraný obličej. Vcházel se zdvihnutýma rukama na znamení míru. Viděl, že si ho zkoumavě prohlížím a zůstal nehybně stát. Nevěděla jsem co mám dělat, ale naštěstí se toho ujal on.
“Mé jméno je Carlisle Cullen. Teď jsme v jedné chatce daleko od místa, kde jsem tě našel. Myslel jsem si, že bys byla nerada, kdybys ublížila někomu, koho máš ráda. Tak jsem tě vzal sem.”
“Kde jsi mě našel? A proč bych měla chtít někomu ublížit?”
“Našel jsem tě ve Forsks pohozenou v lese. Chtěl jsem ti pomoct, ale tvoje přeměna byla započata. Stal se z tebe upír. Novorození upíři se neovládají a už vůbec ne, když mají na blízku člověka a je jedno, jestli je to matka nebo přítel, prostě jednají svými instinkty a ten je napít se. Ještě bych ti chtěl říct pár věcí a to, že se nemusíš živit jen lidskou krví, je tu ještě ta zvířecí. Já a má rodina se živíme tím druhým způsobem, ale je jen na tobě jak se rozhodneš.”
“No, myslím, že mám jasno co budu jíst, nebo bych spíš měla říct pít. Chtěla bych se zeptat, jsou ještě nějaká pravidla v tomto upířím světě? Něco co nesmím a co můžu?”
“Bude jednoduší říct ti co nesmíš. Nesmíš na slunce, nespálí tě, ale budeš se třpytit jako drahokam a to by přilákalo pozornost lidí a to se nesmí stát. Musíš zůstat v tajnosti a nikomu nesmíš říct, co jsi. Ten člověk by musel zemřít nebo být přeměněn, na to pamatuj. Další věc je, že pokud se rozhodneš pro lidskou krev, tak nesmíš zabíjet moc na jednom místě, aby to nebylo příliš podezřelé. Nestárneme, takže pokud se někde usadíš nesmí to být moc dlouho. Jestli něco porušíš, tak nastane potrestání. O to se stará rodina Volturových. Sídlí v Itálii ve Volteře. Je to královská rodina, která má gardu s nesmírnými talenty. Aro, rád sbírá totiž upíry, kteří mají nějakou schopnost. Ne všichni mají nějakou schopnost, ale on si je umí najít a přinutit je se k němu přidat. S ním vládnou jeho dva bratři Marcus a Caius. Ani jeden z nich nemá žádnou schopnost, kromě Ara. Dotekem ti dokáže přečíst myšlenky. Ne jen ty, na které zrovna myslíš, ale všechny, na které jsi kdy pomyslela. Nevím co bych ti měl ještě říci. Je něco, co by tě ještě zajímalo?”
“Už mě asi nic nenapadá. Možná jen, kde je ten co mě stvořil?”
“To opravdu nevím, našel jsem tě pohozenou v lese jako kus hadru. Promiň mi to přirovnání.”
“To nic.” Chvíli bylo ticho. Přemýšlela jsem co bude dál. Co budu dělat? Domů nemůžu, ne dokud se nedokážu ovládnout, ale kdy to bude?
“No ještě jsem ti chtěl něco navrhnout. Jsem tu teď se svou dcerou Alici. Kdybys chtěl tak se k nám můžeš přidat a zkusit náš životní styl. Pojedeme do Denali za zbytkem naší rodiny. Nechceš jet s námi?” Ano nabídka to byla lákavá, ale já chtěla první najít Justina a vyřídit si to s ním a také jsem se chtěla podívat do Itálie. Ale ten kousek bych s nimi mohla aspoň ujít.
“Děkuji za tvou nabídku, možná jí přijmu, ale první bych se chtěla podívat do Itálie a poté si něco vyřídit.”
“Chápu tě. Doprovodíme tě na kraj Itálie, dál budeš muset sama.” Kývala jsem a byla nesmírně vděčná za pomoc, když jsem mu chtěla poděkovat, tak do pokoje vtrhla malá elfa a začala mě objímat.
“Ahoj Bells, já jsem Alice. Jsem tak ráda, že už jsi v pořádku. Ale je tu jedna věc, kterou bych ti chtěla říct, nebo spíš rozmluvit. Nejezdi do Itálie. Prosím. Tam není tvůj osud. Tam tě nečeká nic dobrého.” Upřeně se na mě dívala a já byla zmatená z toho co říká.
“Proč ne? Vždyť mám celou věčnost ne?”
“Opravdu tě tam nepotká nic dobrého. Nepohodneš se s nimi.”
“Jak to můžeš vědět?”
“Vidím do budoucnosti.”
“A co se mi teda stane? Nevím co se ti stane, ale nebude to nic dobrého. Zůstaň s námi.”
“Alice, já musím. Pak za vámi třeba přijedu, ale prostě musím tam jet.”

 


« SHRNUTÍ (Ejdriana) »

SHRNUTÍ (NikkR)


 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Časová smyčka 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!