Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bullying 3. kapitola

Adioma


Bullying 3. kapitolaZdravím. V tejto kapitole sa môžete tešiť na Edwardov pohľad a na Alice. Tak trochu. Bella navštívi nemocnicu a pri konci troška dráma. Pekné čítanie, vaša NicolCC.

Pohľad Edwarda:

Čo to tá Alice urobila? Stokrát som jej vravel, aby sa s tou potvorou nebavila. Nie, ona nebude počúvať a nebude! Jasné, že si bude robiť čo chce. Ale ja jej ukážem! A tentokrát ma nezastaví ani zazerajúci Jasper. Mali sme dohodu a ona ju porušila.

Naštvane som kopol do dverí a polovica z nich spadla dole. Tak toto nemám tušenia ako to vysvetliť. Dofajčil som cigaretu, ktorá žiadny účinok na mňa aj tak nemala, ale robil som to len preto, že na to dievčatá leteli. Zahasil som ohorok a vybral sa do školy. V triede ku mne pribehla Jessica a neustále mi šepkala do ucha tie jej nechutnosti.

„Edward, naši idú na víkend preč. Nechcel by si sa zastaviť?“ Nikdy v živote by som neodpovedal áno, ale práve vtedy vošla do triedy tá malá mrška a jej zrýchlený tep a nedočkavé oči túžiace po odpovedi mi doslova vnútili odpoveď.

„Samozrejme.“ Jessica zapišťala od radosti. Fakt neznášam ten zvuk. A začala sa po mne plaziť ja som ju nechal tak. Jej bozky som nejako neprežíval. Aj keď som sa fyzicky zapájal, citovo som bol úplne inde.

 

Keď som konečne toho škriatka dobehol, zatiahol som ju do prázdnej triedy a pri pohľade na ňu som myslel, že vybuchnem od zlosti.

„Alice, ja ťa zabijem! Prisahám, že áno.“

„Edward, viem, čo chceš a máš chuť urobiť. Ale pochop, že v tomto mi zabrániť nemôžeš. Obidvaja vieme, prečo to robíš. Aj keď mne sa to nepáči a najradšej by som ťa za to vyfackovala a kopla ťa do toho veľkého zadku. Je to tvoje rozhodnutie, ale ja už ti to tolerovať nebudem. Takže od teraz sa na mňa spoľahnúť nemôžeš. Aspoň dovtedy, kým sa neumúdriš... skončila som!“ Alice dramaticky zakončila svoj prejav a ja som na ňu pozeral s otvorenými ústami. Fajn, tu sa ani upír na svoju vlastnú rodinu nemôže spoľahnúť. A sľubujem, že toto je poslednýkrát čo urazila môj zadok. Že ho nemám veľký? O tom by som niečo vedel.

 

Pohľad Belly:

Keď Jake zastavil pred nemocnicou, myslela som, že zošaliem. Začala sa ma chytať panika. Neznášam lekárov a ich nechutné ruky, ktoré cítite úplne všade. Hlavne u lekára Browna. A okrem toho, ten smrad je na nevydržanie.

„Jake, toto nie je vôbec nutné,“ začala som sa s toho vykrúcať. Jake sa na mňa nekompromisne pozrel a chytil ma za moju chudú ručičku. Začal ma za sebou vláčiť a recepciu sme tak rýchlo prebehli, že som si ani nevšimla, či tam bola tá prsnatá blondína alebo tá milá šedivá pani.

Zastavili sme sa pred pohotovosťou a ja som hľadala únikovú cestu, ktorá tu aj tak nebola. Jake ma celý čas, keď sme tam čakali, držal za ruku. On dobre vedel aké pocity sa vo mne odohrávali. On bol jediný človek, ktorý ma chápal.

Dvere sa otvorili a vo dverách stál doktor Carlisle Cullen. Ja som v tej chvíli ďakovala všetkým svätým, ale Jacob to videl inak. Mračil sa ako sto čertov a prisahala by som, že práve teraz mal na tvári výraz totálneho ohromenia.

„Bella, prepáč mi to, ale myslím si, že toto nezvládnem. Počkám ťa vonku.“ S týmito slovami doslova vybehol z nemocnice a ja som na neho nechápavo pozerala. On ma tu nechal samú. Zradca.

 

Našťastie, rebrá som nemalá zlomené, iba jedno z nich bolo prasknuté. Doktor Cullen bol veľmi milý a keď sa ma spýtal, ako sa mi to stalo a ja som odpovedala, že som padla zo schodov, tak sa ma na žiadne podrobnosti nepýtal. Dal mi recept na nejaké lieky a ja som si ich poctivo šla zobrať do lekárne. Kráčala som po chodbe, samozrejme, dvakrát som odbočila zle a zrazu som vrazila do steny. Robíte si zo mňa srandu? To nebola stena, ale človek.

„Prepáčte. Ja som fakt nechcela. Som proste nemožná!“ začala som sa ospravedlňovať bez toho, aby som sa pozrela na toho dotyčného.

„To teda si,“ odpovedal mi Edward. Toto nie! A to som si myslela, že sa tento deň vyvinie úplne inak.

Zrazu sa tu objavil Jacob a išiel z neho strach.

„Okamžite sa jej ospravedlň!“ rozkázal Jacob. No to ešte nepozná pána dokonalého.

„Tak na to môžeš hneď zabudnúť, ty vagabund!“ Čože? Prosím, nech nikto neskončí na intenzívke. Jake celý očervenel a vyzeralo to, že o chvíľu skolabuje. Našťastie v správnu chvíľu zakročil Edwardov otec, ktorý sa tu zobral od... ani neviem odkiaľ. Vzal Edwarda odtiaľto preč a ja som vzala Jaka von. Potrebovala som ho troška schladiť, tak som trepla prvú hovadinu, čo mi napadla.

„Vďaka, že si ma tam nechal. Si fakt kamoš.“ Jake sa na mňa podivne uškrnul a mal pohľad typu: dievča to by si nepochopila. Potom povedal tým svojím sexi hlasom, teda on si myslí, že je to sexi, ale mňa to neberie.

„Ja ti to vynahradím.“ No, to som fakt zvedavá. 


Túto kapitolu by som chcela venovať GabiBlack, pretože to ona môže za všetky moje šialené nápady. :) A tak isto aj všetkým, ktorý túto poviedku majú radi. A ešte by som sa chcela spýtať: Čítal niekto z Vás moju poviedku: Nemilujem ťa len kvôli stávke, Bella? Chceli by ste pokračovanie?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bullying 3. kapitola:

 1 2 3   Další »
21. Miška
28.07.2012 [10:21]

táto poviedka je úžasna a už som ti pisla ako veľmi by som chcela pokračovonie tej poviedky milujem ju Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. amis
07.12.2011 [14:34]

ano Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a chcem aby sa to skoncilo e+b


19. martty555
07.12.2011 [10:16]

rýchlo pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.12.2011 [7:39]

zuzinecckaaJejda... Žeby měl Eda vítr z toho, co se má stát? Že se zamiluje? No, jsou to předčasné závěry, ale myslím, že něco na tom bude Emoticon . Tak už se moc těším na další kapitolu Emoticon

06.12.2011 [21:35]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [20:32]

SissaVampire Emoticon Emoticon

15. Satanella
06.12.2011 [19:29]

Skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [19:17]

AddyCullenMoc hezké, tuto povídku žerem!!! Si neskutočná!!! Emoticon Emoticon

06.12.2011 [18:41]

MiriamSalvatoreKrásna poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Nesii
06.12.2011 [18:31]

Nesiiúžasná kapitola, rýchlo pokračovanie. :)

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!