Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » „Bude líp, uvidíš...“ - 9. kapitola


„Bude líp, uvidíš...“ - 9. kapitola„Tak v tom případě si už ani nic neřekneme,“ ukončila jsem naši debatu a s hlučným třísknutím dveří vyběhla z domu.

Seděla jsem před svou snídaní a hleděla do prázdna. Jediná věc, která mě momentálně zajímala, bylo, jak se vyhnout tomu násilníkovi, kvůli kterému jsem se cítila tak ponížená a zraněná. Možná budu ve škole až příliš brzo, ale i tak mi to stojí za to, abych ho nemusela potkat.

Abych ho už nemusela potkat nikdy… To by bylo úžasné, ale i kdybych to někomu řekla, kdo by mi uvěřil? Mají Phila až příliš rádi. Nikdy by mi neuvěřili, přisuzovali by to spíš bláznovství mladé holky bez rozumu.

„Ahoj, Isabello,“ vešla najednou do kuchyně Renée a přerušila tok mých myšlenek.

„Ahoj,“ odpověděla jsem jí suše a dál jí nevěnovala ani pohled. Pořád jsem tak nějak nemohla uvěřit, že ten, kterého si vzala, toho, kterého považovala za nejúžasnějšího a nejhodnějšího muže na světě, mě před pár hodinami znásilnil. Fuj! Otřásla jsem se, bylo to nechutné. Bylo mi špatně ze sebe.

„…Tak nádherné,“ řekla něco matka, ale já absolutně netušila, o čem mluví. Neposlouchala jsem ji.

„Co jsi říkala?“ zeptala jsem se zmateně a pohlédla na ni.

„Ty jsi mě neposlouchala?“ zvýšila trochu hlas a opět mě začala propalovat tím svým příšerným pohledem. Otřásla jsem se.

„Ne, nevím, proč bych měla,“ odsekla jsem jí. Dnes jsem byla fakt ve špatné náladě a vlastně jsem ani nechtěla být milá. Chtěla jsem si na někom vybít všechny své emoce, které se ve mně nashromáždily.

„Neodmlouvej!“ poručila mi. „Říkala jsem, že se mnou dnes půjdeš do obchodu,“ zopakovala mi tu důležitou větu.

„Proč?“ zeptala jsem se bez zájmu. Její návštěvy obchodních center jsem absolvovala velmi nerada. Bylo to hotové utrpení.

„Protože má Phil zítra narozeniny a já musím vše přichystat,“ vysvětlila mi se značnou trpělivostí.

„A k čemu potřebuješ mě?“ Nechtěla jsem jí pomáhat s nějakou stupidní oslavou pro toho zmetka, co mě tak zneužil.

„Musíš mi pomoct s přípravou, taky s výzdobou a…“ Dál už jsem ji neposlouchala. Bylo to jen výčet věcí, co chtěla pro svého milovaného muže udělat. Neměla jsem zájem ji poslouchat ani pomáhat.

„A bla, bla, bla,“ přerušila jsem ji neslušně. „Nemám zájem ti pomoct s jeho oslavou,“ řekla jsem pohrdavě a vstala od stolu.

„Co?“

„Prostě, že s jeho oslavou nechci mít nic společného! A teď čau,“ vyhrkla jsem a namířila si to ke dveřím, aniž bych si všímala jejích ostrých slov a kroků, které směřovaly ke mně.

„Isabello, Phil je k tobě tak hodný, stará se o tebe a ty ani nejsi ochotná pro něj udělat pěknou oslavu?“ Teď už křičela.

„A víš ty co? Víš, že mě znásilnil?“ Jo, tohle jsem jí chtěla říct, ale ne, že bych se k tomu odhodlala…

„To si opravdu myslíš?“ ohrnula jsem rty a pohlédla na ni.

„To si nemyslím, to vím.“

„Tak v tom případě si už ani nic neřekneme,“ ukončila jsem naši debatu a s hlučným třísknutím dveří vyběhla z domu.

Pomalu jsem se vydala ke škole. Od našeho domu moc autobusů nejezdilo, a tak jsem se musela smířit s ranní procházkou. Nebyla to až tak špatná představa, nakonec třeba přijdu na jiné myšlenky, které se nebudou stále točit jen kolem Phila a toho, co mi provedl.

***

Nakonec jsem se dostala do školy poměrně rychle. Asi kvůli Edwardovi, na kterého jsem si dovolila myslet. Teda vlastně to byly spíš představy. Malovala jsem si vzdušné zámky, představovala jsem si, jak jednou potkám tajemného Edwarda Cullena, jak spolu budeme navždy. Bylo to zvláštní. Toho muže jsem ani neznala a už jsem si představovala naši budoucnost, která se mi k tomu všemu líbila.

„Jen kdyby se splnila…,“ zamumlala jsem si sama pro sebe. To, co jsem si přála, bylo moc hezké, ale pochybuju, že i kdybychom se potkali, tak o mě bude mít zájem. Co jsem? Jen ubohá, zmlácená a znásilněná holka. Nic, co by někdo chtěl.

Nakonec jsem se usadila na lavičce před školou i přes to, že byla zima. Pozorovala jsem přijíždějící studenty, kteří o mě občas zavadili pohledy a zase pokračovali v cestě do teplé školy. Zajímalo by mě, co si o mně mysleli. Taková ubohá holka, sedící na lavičce s pochmurným výrazem. Musela jsem být vážně k smíchu, ale bylo mi to tak nějak jedno. Ať si o mně myslí, co chtějí, škola je jediné místo, kde se ještě cítím v bezpečí.

„Ahoj,“ ozval se vedle mě zvonivý hlas, který bych poznala kdekoli.

„Čau,“ usmála jsem se a otočila jsem se na osobu, která mi dokázala vykouzlit úsměv na rtech.

„Jak se vede, Bells?“

„Bylo i líp, ale znáš to…“ usmála jsem se a doufala, že na mně nebylo nic znát.

„Tak co se stalo? Pověz mi to, hned!“ Poručila mi Elizabeth a její výraz najednou zvážněl.

„Nic, co bych nezvládla. Neměj strach,“ ujišťovala jsem ji.

„Právě, že ho mám,“ zadívala se mi do očí. „Bello, jestli ti něco zase udělal, měla bys to někomu říct. Klidně i jen mně.“ Ráda bych, ale byly by z toho velké problémy.

„Ne, nic mi neudělal. Všechno je v pohodě, ničeho neboj, ano?“ přesvědčovala jsem ji a zmohla se na jeden chabý úsměv.

„Je mi jasný, že není, ale asi to z tebe nedostanu. Až mi to budeš chtít říct, tak tu budu, platí?“

„Platí, ty psycholožko,“ popichovala jsem ji. Opravdu se tak někdy chovala a já se jí kvůli tomu smála.

„Hej!“ zasmála se a já, překvapivě, taky. Bylo až úžasné, jak jsem s mou nejlepší přítelkyní dokázala přestat myslet na všechno a na všechny. Byla můj lék.

„Tak co, Bello… Těšíš se na dnešní dějepis?“ převedla řeč jinam.

„Opravdu moc. Už vidím, jak odpovídám na otázky a hlásím se jako o život.“ Pousmála jsem se nad tím sarkasmem, co z věty čišel do všech stran.

„Tak to jsem ráda, není nic lepšího, než mít tak pilnou a pracovitou studentku, jako je Isabella Swanová,“ znalecky pokývala hlavou a podívala se na mě svýma rozpustilýma očima.

„Jo, kdyby to tak bylo…,“ zašeptala jsem. „A teď už pojď, ať aspoň část hodiny stihneme,“ řekla jsem a vstala z lavičky očekávajíc, že vstane taky.

„El?“

„Já nejdu. Když je tady někdo zodpovědný, musí být i někdo nezodpovědný,“ obhajovala své činy a propalovala mě svým lhostejným pohledem.

„Jak chceš, já jdu…“


Trochu mě zamrzelo, že ubylo tolik komentářů. Zajímalo by mě, čím to je, ale na druhou stranu je to vaše vůle, jestli budete komentovat. ;) Navíc jsem ráda i za ty komenty, co tu jsou... :)

Jinak Edwardův pohled bude už v příští kapitole, snad se těšíte. Budu se snažit, aby byla zase za pět dní, ale nevím. Škola je škola...

Doufám, že se vám kapitola líbila, a budu ráda za komentáře. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek „Bude líp, uvidíš...“ - 9. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
24.08.2012 [15:07]

lenuskaemmVill, ty to opisuješ úplne úžasné.. Ja keď sa do toho vžijem, keď to čítam chce sa mi plakať... Ako môže byť Phil taký becitný chudák? A Renée prečo to nevidí, ona miluje toho Phila viac než svoju dcéru? Svoju krv? Veď ten chlap je zviera! To neni človek! Je to bezcitný chudák! Vill, ty to vieš tak dokonale opísať, vieš tam dať tie city... A som zvedavá na tú 10 kapitolu, ku ktorej som sa dnes dopracovala! Môžeš byť na seba hrdá Vill, baví ma to až tak že som sa dopracovala sem a dúfam že do večera sa dopracujem aj ďalej! Táto poviedka je úplne úžasná, ale aj smutná ... Ale mám rada také poviedky, chce sa mi pri ních plakať, ale je úžasná.. Ty si úžasná...!! Dúfam že čoskoro bude aj Bella šťastná, že aj ona pocíti lásku! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ďalšia úžasná časť, som zvedavá na Edwardovú časť... Vždy si dávam medzi každou kapitolou 10 - 30 min prestávku, ale vždy ma to ťahá späť a vždy sa musím pustiť do ďalšej kapitoly! Emoticon Emoticon Emoticon Je to ako magnet! Ale je to krásna poviedka, fakt! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.05.2012 [15:53]

kikuskaNo a čo na toto povedať, Vil? Zlato moje, keď som začítam do deja a prestanem vnímať, mám chuť plakať. No vážne. Emoticon Bella to má príšerne ťažké a Renée je ešte k tomu taká slepá! Prečo to nevidí? Prečo nevidí, čo ten idiot robí? Emoticon A ešte mu chce aj chystať oslavu! Bože, teraz neviem, či mám niečo hodiť o zem alebo sa rozplakať. Povedz mi, kedy sa to zlepší? Kedy nastane v Bellinom živote ten zlom, ktorý jej zaručí šťastnú budúcnosť? A ona tá budúcnosť bude, Vil! Ja viem, že áno, pretože nikto nemôže v živote zažiť len problémy, starosti, smútok a depresie. Na každého čaká šťastie a na Bellu takisto. Emoticon Len kedy sa konečne dostaví? Kedy ju konečne dostane od toho tyrana, ktorý ju ničí? Emoticon Emoticon Vil, ja ťa prosím, rob niečo. A kde je ten Edward? Vravela si, že bude jeho pohľad a popritom si ma stihla riadne postrašiť. Zasiahne on vôbec? A kedy? A ako vlastne vníma Bellu? Dokáže byť tak ohľaduplný a láskavý, aby si robil starosti o dievča, ktoré si s ním párkrát písalo. Čo to znamená pre upíra? Bože, Vil, vždy, keď si prečítam ďalšiu kapitolu tejto poviedky, mám toľko otázok a žiadne odpovede... Stále však čakám na zázrak... Emoticon Vil, dokonalé! Dokonalé pocity! Krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. Kačka
26.05.2012 [21:15]

Bože můj, at už se vzepře!! I když myslím, že to za ní bude asi muset udělat Edík. Mohli by se s rodinou přestěhovat nebo aspon on!

32. natt
23.05.2012 [21:25]

Emoticon

23.05.2012 [20:15]

VerCullenUfff, konečně jsem tady. Emoticon
Musim se omluvit, že komentuju až teď, ale já kapitolku četla už pár minut poté, co vyšla, ale na mobilu, tudíž jsem nemohla hodit názorek, páč mně to nejde. Emoticon
Ale něco si pamatuju! Emoticon
Bella a ta její matka... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To je hrůza, jak se chová Reneé. Emoticon Vždyť i k ní se Phil chová jako k nábytku, ale že by zasáhla, že by zavolala policii? Ne-e, na to toho tirana přece moc miluje a musí mu udělat narozeninovou oslavu, aby byl šťastný. Emoticon A diví se, že Bella - jeho obeť - nechce pomoct. Emoticon Kráva, zmije, slepice,... Emoticon
Hrozná matka.
No, ke zpracování...
Bella se vypořádala s tím vším docela dobře. Emoticon Je to silná holka, ona to zvládne, je to vidět. Moc hezky jsi to napsala, Bella má takový se svým osudem smířený charakter. Emoticon
V další kapitole pohled Eda?! Emoticon A když bude pohled Eda, bude i pohled jeho zadku... Emoticon Nenene, bude pohled na jeho zadek, takhle to bylo myšlený. :D
Moc se těšim, určo se ti to povede. Emoticon Emoticon Emoticon Jak jinak, ne? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.05.2012 [16:45]

mima19974Nááááádhenré!!! Emoticon Emoticon Emoticon

23.05.2012 [14:39]

11dalia11 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. martty555
23.05.2012 [11:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. mííš
23.05.2012 [9:57]

ja sa tak teším na ďalšie kapitoly..! nemôžem sa dočkať pohladu Eddieho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.05.2012 [22:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!