Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Buď vším, čím můžeš být - 5


Buď vším, čím můžeš být - 5Kdo byl ve dveřích baru? Ne příliš záživná kapitolka, ale je tak nějak důležitá...

Ve dveřích baru se tyčil vysoký chlap a všude kolem sebe máchal pistolí. Byla jsem vyděšené, ale ne proto, že by mě snad mohl nějak ohrozit. Bála jsem se, co se stane, když tu věc použije. V očích měl šílenství a já se natiskla k Edwardovi.

„Co se stane, když poteče krev?“ zeptala jsem se vyděšeným a přidušeným hlasem. Pod svou hlavou jsem cítila mírné pokrčení rameny.

„Kdyby něco zadržíme dech,“ jeho hlas zněl klidně a měl na mě uvolňující účinky. Pak jsem si ale vzpomněla na Volturiovy.

„A co oni?“ pokračovala jsme přiškrceným hlasem. Edward se ohlédl, ale bylo mi jasné, že přesně ví, koho myslím.

„Neboj, jsou cvičení na podobné situace.“ Pohladil mě po tváři a já si oddechla. Ten šílenec zatím kmital zbraní sem a tam, až se zastavil u nás. Popadl mě a přidržel si mě před svým tělem. Pistoli mi dal k pravému spánku a začal hulákat na celý bar.

„Dejte mi všechnu hotovost, kterou tu máte a ty,“ ukázal zbraní na Kasandru, „mi naleješ nejlepší skotskou whisky, kterou tady máte!“ Hulákal a zbraň tiskl stále víc k mému spánku. Věděla jsem, že mi nemůže nijak ublížit, spíš jsem se bála, aby se kulka neodrazila a nezranila někoho z těch lidí, kteří v baru byli.

„Tak dělejte, nebo ji zastřelím!“ hulákal na mé kolegyně a mou šéfovou, která měla pro dnešek postaráno o další trauma. Vážně jsem ji začínala litovat, ale tyhle myšlenky mě začaly opouštět, když jsem uslyšela nenápadné vrčení. Bylo mi jasné, odkud pochází. Edwardovi se nelíbilo, jak se mnou zachází a nebo si tenhle otrapa myslí na kdo ví co a Edwarda tak dráždí.

Nevěděla jsem, co mám udělat, bála jsem se, že se prozradím, kdybych udělala nějaký pohyb. Nechala jsem sebou vláčet a jen dvakrát jsem musela odstrčit nenechavou ruku toho blázna, který si snad myslel, že mě bude osahávat. Pokaždé jsem si tím vysloužila ještě těsnější sevření a zbraň zarytou ve spánku. Kdyby tak tušil, že si za oběť vybral největšího predátora, co když žil.

Po ne příliš dlouhé době se mu asi začalo zdát, že to holkám příliš trvá, zbraň se odlepila od mého spánku a já uslyšela výstřel. Jen matně jsem vnímala, kudy ta kulka letěla, ale byla jsem si jistá, že zasáhla sklo za barem, protože hned po střelbě se rozezněly všechny skleničky, jak pomalu dopadaly střepy kolem baru.

Vyděšeně jsem vyhekla, ale to mého útočníka nijak neodradilo v pokračování. Znovu namířil zbraň a vystřelil, tentokrát zasáhl dřevěné obložení baru a já se jen modlila, aby nezasáhl někoho z lidí za ním.

„Tak pohněte!“ zařval na celý bar a všichni přítomní se přikrčili k zemi. Hned potom se k němu Sára natáhla i s hotovostí v malém igelitovém pytlíčku. Ruka se jí třásla a zmateně těkala pohledem sem a tam. Už ho měl téměř v rukou, když se zvenčí ozvaly zvuky přijíždějících vozidel policie. Někdo z kolemjdoucích musel slyšet střelbu a zavolat je.

„Vyjděte ven s rukama nad hlavou!“ vyzíval autoritativní hlas policisty. Útočník se asi zalekl, protože v tutéž chvíli mě odhodil k baru, kde byla zem nejvíc pokrytá střepy, být člověk určitě bych byla pořezaná.

„Jsi v pořádku?“ strachovala se o mě Sára, která stála kousek ode mě. Jen jsem kývla na znamení souhlasu a pohledem vyhledala Edwarda. Bylo jasné, že se ze všech sil snaží soustředit na myšlenky toho lupiče a předvídat tak jeho další postup.

„Všichni do rohu!“ rozkázal ten muž a pistolí začal všechny popohánět. Až v tuhle chvíli to vypadalo, že si ho Volturiovi všimli, protože se na ně zlostně díval.  To už se ke mně dostal Edward a stejně jako Sára se zeptal:

„Jsi v pořádku?“ Jen jsem pokývala hlavou a dál pozorovala Volturiovi a jejich ne příliš vstřícný pohled.

„Co teď?“ ptala jsem se naprosto vážným hlasem tak, aby mě nikdo další neslyšel. Lidé byli na sobě namačkáni, několik žen propuklo v hysterický pláč a několik mužů vypadalo, že kdyby ten chlap neměl pistoli, klidně by si to s ním rozdali.

„Musíme jen doufat, že budou hrát hru na lidi.“ Edward pozvedl obočí a také zaměřil svůj pohled k Volturiovým. Právě v tu chvíli se rozhodli zvednout, jen Jane vypadala, že tohle chování se jí nelíbí a rozhodně to nenechala jen tak. Na malou chvíli se zamračila a muž s pistolí se v návalu bolesti chytil za břicho.

V tu chvíli položil blonďatý upír ruku na Janino rameno a tím jí dal jasně najevo, že tohle jejich práce není. Trochu se mi ulevilo, když se spolu se svými společníky dostali až k nám a promluvili.

„Nechce se nám to tolerovat, ale nemůžeme se do toho zaplést.“ Hromotluk jen kýval hlavou a blonďák pokračoval: „Vy si dělejte, co chcete, ale my se loučíme.“ Nechápala jsem, jak se odtud chtějí dostat, ale bylo mi jasné, že je nezadržíme. Edward jim jen kývl na znamení souhlasu a pak mě objal. V tu chvíli se Volturiovi začali pohybovat velmi rychle. Jen ta Jane tam zůstala.

„O tvého stvořitele se postaráme taky,“ kývla ke mně a pak už upíří rychlostí zmizela za svými kumpány. Nechápavě jsem se podívala po Edwardovi. Pohledem mi dal jasně najevo, že tohle mi poví později. Naším problémem byl lupič.

„Tak jo, co teď budu dělat. Policajty jsem nečekal, zatraceně!“ brblal si pod vousy lupič a mě i Edwardovi bylo jasné, že ho nemá nikdo slyšet.

„Co se vzdát?“ zeptal se Edward. Nechápala jsem, proč se do toho plete, myslela jsem, že máme zůstat utajení. „Určitě máš rodinu,“ postavil se a rozpřáhl ruce ve smířlivém gestu. „Nebo nějakou ženu, kterou miluješ,“ pokračoval. „Tohle byla blbost a ty to víš. Když se vzdáš sám, vyjdeš z toho mnohem líp.“

„Co ty o tom víš?“ prskal lupič a mě bylo jasné, že mu Edward leze do hlavy, jak jen to jde.

„Taky mám rodinu a nikdy bych nedopustil, aby o mě přišla takovým způsobem.“ Edward mluvil klidně a přesvědčivě. V duchu jsem si ale musela odfrknout, vždyť on se své rodiny klidně vzdal! Na druhou stranu nikdy neměl ženu…

„Když se vzdám, skončím v base a to na dlouho!“ Ztrácel kontrolu a bylo to zcela zřejmé z jeho hlasu. Edward se asi snažil, aby jeho případná oběť nebyl člověk, kterých tady bylo opravdu hodně.

„Vzdejte se a vyjděte ven s rukama nad hlavou!“ ozval se znovu ten autoritativní hlas v megafonu. Lupič se zachvěl a znovu zamáchal pistolí.

„Ten člověk ti radí dobře,“ usmíval se Edward.

„Mlč, nebo ji zastřelím!“ Lupič namířil zbraň přímo na mě a já nepochybovala, že pokud neucukne, trefí mě.

„To by byla vražda,“ krčil nevinně rameny Edward. „To přece nechceš.“

„Co ty víš, co já chci?“ hudroval si lupič a znovu začal přecházet po místnosti. V hlavě mu to muselo pořádně šrotovat, protože nasadil velmi přemýšlivý výraz. Tedy tak přemýšlivý jak jen je to u lupiče v baru možné.

„Jsem si jistý, že odtud jen tak neodkráčíš,“ zapředl rozhovor Edward.

„Nepleť se mi do toho!“ vyhrknul lupič a znovu namířil pistoli přímo na mé čelo. „Nebo ji opravdu zastřelím!“

„Nevyhrožuj mi,“ promluvil Edward klidným a vyrovnaným hlasem. Bylo mi jasné, že mě nemůžou zastřelit, ale takhle to vypadalo, jako by mu na mně vůbec nezáleželo.

„Tak to vyzkoušíme, ne?“ zeptal se úlisným hlasem lupič a pořádně zamířil přímo na mé břicho. Tázavě jsem se na něj zadívala, když vystřelil. Mé tělo zareagovalo okamžitě, upíří rychlostí jsem se vyhnula kulce, která mířila opravdu přesně. Rychle jsem se rozhlédla a zdá se, že nikdo nepojal podezření. Ulevilo se mi, ale pak jsem zjistila, že můj úhybný manévr znamenal jemné škrábnutí na paži ženy, která seděla za mnou.

Střelba však nenechala chladnými lidi od policie, kteří neváhali a velmi rychle vyrazili dveře. Do místnosti vtrhlo několik ozbrojených policistů a povalili lupiče přímo k zemi. Vykulenýma očima jsem to všechno pozorovala a byla vděčná, že se tohle přepadení obešlo bez vážnějších zranění.

***

Ještě nějakou chvíli trvaly výslechy a ošetření několika lidí. Mnoho z nich bylo v šoku a lékaři je pro jistotu odvezli, ale velká většina z nich chtěla jen rychle pryč. Od chvíle, kdy jsem potkala Edwarda, se můj život dramaticky měnil a v tomhle jinak poklidném baru se dělo tolik věcí, že jsem tomu ani věřit nechtěla.

„Dnes v noci zavřeme,“ promluvila najednou Sára a já téměř nadskočila. „Kendy je stejně v nemocnici a ty musíš být v šoku, navíc i policie tvrdí, že vyšetřování potrvá. Nechceš dovolenou?“

Malou chvíli jsem na ni zírala, než jsem němě přikývla. Dovolená bodne a já budu mít příležitost být někde jinde jen s Edwardem. Musím s ním probrat hromadu věcí.

S Edwardem jsme opustili bar hned, jak slunce zapadlo za obzor. Byla jsem ráda, že s ním mohu být jen já sama. Získala jsem tak prostor pro získání mnoha odpovědí.

„Edwarde?“ protáhla jsem jeho jméno do otázky, když jsme byli dostatečně daleko od města a lidí.

„Ano?“ Na patě se otočil a propaloval mě pohledem.

„Proč si mě tak snadno nabídl tomu lupiči?“ zeptala jsem se na první věc, která mě tížila.

„No, nebylo to pro mě jednoduché, to ti musím přiznat. Ale věděl jsem, že se ti nemůže nic stát, že tebe nezastřelí.“ Rozhazoval u toho rukama a mě přišlo, že ještě něco tají.

„Proč si vrčel, když mě ten chlap držel?“ pokračovala jsem ve svých otázkách.

„Bello, já… Měl bych ti něco říct,“ vydechl a já se začala bát. Nechce mě opustit? Já o něj nechci přijít. Nevím proč, ale chci s ním být! Mé myšlenky mě děsily a já se začala klepat.

„Jsi v pořádku?“ ptal se ustaraně.

„Ano,“ vyblekotala jsem skrz návaly myšlenek. Velmi mě trápilo, že bych měla zase žít sama. 


Bohužel musím konstatovat snížený zájem o tuto povídku. Nejsem si proto jistá, že v ní mám pokračovat. Asi bych si neměla stěžovat a být ráda aspoň za to málo komentářů, ale asi si tou povídkou nejsem sama dostatečně jistá. Zkuste se proto prosím pod kapitolou nějak vyjádřit. Děkuji, Vaše Kecka.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď vším, čím můžeš být - 5:

 1 2   Další »
26.07.2013 [15:12]

MispoolJestli nebudeš pokračovat tak tě zastřelim!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.07.2013 [10:04]

RuskaVodkaNeopováž sa skončiť!!! Mám rada túto poviedku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Simluiq
24.07.2013 [9:37]

Rozhodne pokačuj! Emoticon
Krásna kapitolka :) Ak skončíš tk si ma npraj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2013 [21:20]

Rebekaah1606Drahá Kecko,
jestli to necháš, tak ti za santu na křížku slibuji, že až v noci uslyšíš šum, nebude to déšť a jeho kapky klouzající po sklu okna ani průvan či náměsíčný soused - bude můj vycvičený fialovozlatý gryf, s pokynem donutit tě psát pokračování.
A teď vážně, gryfa začínám nějak moc vysílat, já čtu zásadně z mobil a po půlhodinovém boji najet na stránky a přečíst kapitoly Tvé povídky a dalších tří autorek, co momentálně čtu, je komentování poněkud... nad mé duševní síly. Nevychovaná, líná, ale hlavně si to kravka přečíst - toť má definice pro mou osobu.
Opět se přesouvám k mému zlozvyku - vymlouvání se...
Promiň, napsala bych, ale co zmůže pět písmenek.
Já jen chci abys věděla že bezetiketní Rebeka čte a zuřivě polemizuje nad každým skutkem této povídky.
Odvolávám gryfa, protože si blbeček uvědomuju, že kdyby si skončila s touto povídkou nebyla by to z celé části tvá zásluha, ale kvůli mě a podobným jako já.
Prosící R.R.1606, co se snad zase ozve...

11. Izza
23.07.2013 [20:41]

Neopovaz sa skoncit!! Ja ju vidim moooc krasne a zaujemcov mas dost a nepochybuj o sebe! Je to super, tlieskam a dufam ze bude pokracko co najskor a ze to dltiahnes az do konca, mas moju plnu podporu <3 :))* *__* ^^

10. mispa
23.07.2013 [20:38]

mispa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. bara
23.07.2013 [19:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. 1D
23.07.2013 [19:17]

Tahle povidka me zaujala hnedka jak jsem si přečetla název! A jsem napjatá jak to bude dál a jak to vůbec skončí! :DD to čekání je příšerný! Kdyby si mela konec tak mi ho snad posli! Nedela se to, ale co se tyce kvalitnich povidek tak jsem nedockava! Ukoncis ji a ja se odprasknu! Jako chtel ten chlap zabit Bells! POKRAČUJ!!!!!

7. kala
23.07.2013 [19:15]

Ráda si přečtu pokračování.

6. marcela
23.07.2013 [19:14]

Nedostatkem komentářů netrpíš sama.Je to smutné,ale tak to bohužel je.Já sama to považuji za nevychovanost.Když už si něco přečtu,tak tam nechám aspoň smajlíka,ale můžeš si namlouva,že nenapíšou,protože závidí Emoticon Emoticon Nojo,já vím,je to blbá rada. Emoticon Emoticon
Jinak,kapitola se mi moc líbila. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!