Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Brána - 32. kapitola


Brána - 32. kapitolaDamon se vrací z lovu a v penzionu na něj čeká příjemné překvapení. Přeji krásné čtení. ;)

Naposledy se zadíval na blonďatou dívku, která pokojně pochrupovala na oranžové pohovce. Usmál se. Nedělalo mu žádné potíže ji ovlivnit, aby zapomněla na všechno, co spolu dělali. Přinutit ji poté k spánku bylo to nejmenší. Stejně by určitě usnula vysílením, ale on potřeboval, aby ho neviděla odcházet. Asi by se dost vyděsila, kdyby viděla ve svém domě muže, o kterém by si myslela, že ho nikdy neviděla (i když pravda byla úplně jiná...) – a tomu chtěl předejít. Zvedl se a s tichým bouchnutím zavřel dveře bytu. Pomalu scházel do přízemí a v duchu se ušklíbl. Damon Salvatore opět dostal to, co chtěl…

Vyšel prosklenými dveřmi a zadíval se na slunce, které se pomalu sklánělo nad obzor. Nasedl do černého nablýskaného Astona Martina a smykem vyrazil od sídliště. Byl spokojený. Nasytil se a nadto si ještě užil. Už se těšil na sklenku skotské, která ho jako odměna čeká doma. Už se viděl, jak sedí na pohovce a upíjeje zlatavé tekutiny tráví zbytek večera koukáním do ohně a přemýšlením nad svou existencí. Bezděky si odfrkl – už je jak jeho bratr Stefan…

Ani se nenadál a už stanul před penzionem, který v západu slunce vypadal ještě temněji než obvykle. Zamkl auto a rázným krokem vešel do domu. Avšak nepanovalo tu poklidného ticho, jak předpokládal.

Odněkud se ozvala rána. Bylo to jako by spadla na zem skleněná láhev…

Nezaváhal a upíří rychlostí se přesunul do obývacího pokoje, odkud ten zvuk zaslechl.

Zarazil se a vyjeveně zíral na scénu před sebou. Nemohl uvěřit vlastním očím. Bylo to jako ten nejšílenější sen – možná ještě malinko šílenější.

„A-ahój, Dámoné…“ zablekotala Renesmé sedící na sedačce a přihnula si z láhve jeho nejdražší skotské. Znovu se na ni překvapeně zahleděl. Vážně vidí to, co vidí? Bože… asi ano. Ale to by znamenalo, že je Renesmé naprosto zlitá…

Střelil pohledem k zemi, kde se povalovala ona prázdná láhev, kterou slyšel spadnout. Divil se, že je Ren ještě při vědomí (pokud to není sen) – kdyby tohle totiž vypil člověk, už by ho jistě museli v bezvědomí odvážet do nemocnice.

Renesmé si škytla a pak se zářivě usmála. „Chs-ceš tak-ky?“ zeptala se opilecky a začala mu podávat již poloprázdnou láhev. V tu chvíli mu konečně došlo, že to není sen – byl vzhůru a Ren pod vlivem… Na chvíli zaváhal. Opravdu to chce udělat? Nakonec usoudil, že se přeci nemůže stát nic hrozného, když se trochu napije. Přisedl si k Renesmé, chopil se nabízené láhve a dlouze se napil.

 

Pozorovala jsem Damona a nemohla si odpustit myšlenku, že je hrozně sexy. V těch upnutých černých džínech a kožené bundě stejné barvy vypadal vážně k nakousnutí.

Odložil láhev na stolek a pozorně se na mě podíval. Ach… ty jeho oči… zasténala jsem v duchu.

Zatočila se mi hlava, ale nakonec se mi povedlo k němu přisunout. Jeho boky se teď dotýkaly těch mých a já najednou ucítila bodnutí touhy.

Damon na mě znovu pohlédl a trochu pozvedl obočí. Zářivě jsem se usmála a snažila se při tom vypadat co nejsvůdněji. Nato si Damon znovu vzal láhev ze stolku a dal si dlouhý lok. Sledoval jsem přitom jeho plné rty, jak obepínají láhev a na mysl mi přišlo několik dost nemravných myšlenek.

Jen co již prázdnou láhev odložil na stolek, moje touha se vystupňovala tak, že jsem se už nedokázala ovládat. Podívala jsem se mu do očí a pak se zuřivě vrhla na jeho rty. Nenechal se dlouho pobízet… Ucítila jsem, jak jeho ruce tvrdě putují po mých bocích, což mě vynášelo do nebes, a jeho jazyk, jak se mi snaží prodrat do úst. Pootevřela jsem rty a nechala jeho jazyk s příchutí skotské prozkoumat každý kout. Přidušeně jsem zasténala a silně ho zatahala za vlasy.

Ozvalo se zavrčení, které mi přinášelo neskonalou euforii. Obtočila jsem mu nohy kolem pasu a přitiskla se k jeho vzdouvající se bouli na kalhotách.

Damon mě tvrdě povalil na sedačku a lehl si na mě. Naše rty se nepřestávaly vzájemně zkoumat a jazyky spolu dál vedly vášnivou hru. Znovu jsem mu tlumeně zasténala do úst a přesunula své ruce, které jsem až doteď měla v jeho havraních vlasech, k jeho tričku. Přejela jsem po rýsujících se svalech a pak rychle vklouzla pod látku. Přejížděla jsem po vypracované hrudi a postupovala níž a níž. Když jsem sevřela jeho chloubu přes napnuté kalhoty, hruď se mu opět rozvibrovala a vrčení se rozléhalo celým domem.

Ušklíbla jsem se a nechala ho, aby mi jedním trhnutím oderval všechny knoflíčky z halenky, a s dalším zasténáním se oddala rozkoši, když začal přes krajkovou podprsenku laskat moje bradavky dychtící po doteku. Prolnula jsem se jako luk a přitom se mu snažila rozepnout kalhoty. Myslela jsem, že zešílím nebo vyletím z kůže, pokud ho v sobě hned neucítím.

Ode dveří se ozvalo obdivné hvízdnutí. Když Damon zkameněl v pohybu a zvedl hlavu, ozval se zvonivý smích. Hned nato se odtáhl, takže jsem měla možnost také spatřit příchozího. Hned jsem vystřízlivěla.

„No, čau, Kath, ty si ale umíš vybrat tu správnou chvíli na příchod…“ prohodila jsem otráveně a s notnou dávkou sarkasmu. Pak jsem se na tu upíří děvku stojící mezi futry zašklebila. Vážně jsem měla neskutečnou radost, že nás zrovna teď poctila svou návštěvou. Tak moc, že jsem měla chuť ji popadnout pod krkem a prohodit dveřmi zase ven…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brána - 32. kapitola:

 1
7. Jana S
05.09.2014 [18:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.01.2013 [23:26]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon

12.01.2013 [17:39]

Danca11 No comment... já prostě v téhle povídce kopu za tým Damon. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.01.2013 [15:39]

rosaliCNo konečně toto trvalo Emoticon Emoticon Emoticon Jenom je škoda že je kath vyrušila ale doufám že Renesmé začne chodit s Damonem!!!! Chci pokráčo!!!!! Jinak se unudím ty tvoje kapitoli mě drží při životě jsem na nich závislá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. klára
06.01.2013 [11:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticonmyslím že tě uškrtím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.01.2013 [18:21]

Baghiraklarka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prosim prosim prosim prosim pokračuj rychle dál

1. matony
05.01.2013 [17:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!