Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bozk pre šťastie - 6. kapitola

5.Fallen_Angel-Leah Clearwater


Bozk pre šťastie - 6. kapitolaĎalšia kapitola. Veľmi pekne ďakujem za komentáre! Prosím koment od KAŽDÉHO, kto si to prečíta. Či už s kritikou alebo nejakými nápadmi. Stačími len smajlík. Aby som vedela či to niekto číta. Ďakujem! *nikolienka*

6.kapitola

Keď som prišla k Jacobovi, nebol doma. Nechala som mu odkaz po Billimu aby v stredu prišiel. Mala som chuť mu povedať aby neprišiel vôbec, ale to Charliemu urobiť nemôžem. Billy sa na mňa usmieval tým jeho priblblím úsmevom. Bola som rada, keď som odtiaľ vypadla.

Do posilňovne som prišla akurát. Charlie si niekam odbehol. To dievčatko na mňa už čakalo. Bola hnedovlasá s hnedými očami. Aj keď má pätnásť nevyzerá, že by bola zmietaná hormónmi. Je veľmi zlatá.

,,Ahoj ty budeš Ashley. Ja som Bella.“ Prišla som k nej, keď som sa prezliekla. Čakala na mňa v „mojej“ miestnosti a čítala si časopis.

,,Ahoj! Ani si nevieš predstaviť ako sa teším!“ vyskočila.

,,No tak to som rada. Mohli by sme začať zo základnými vecami. Rozcvič sa a vyskúšame premety.“

,,Už som rozcvičená,“ povedala, ale aj tak sa medzi tým naťahovala.

,,Dobre, takže skúsime niečo takéto,“ usmiala som sa na ňu. Rozbehla som sa a urobila premet.

Ona sa ihneď chytila a urobila to isté čo ja.

,,Super! Veď to vieš lepšie než ja!“ Pochválila som ju. Potom sme už robili stojky, kliky a skúšali sme niečo aj z choreografie, čo som vymyslela. Išlo jej to vynikajúce.

,,Úžasne ti to ide! Prečo si skončila s gymnastikou?“ vyzvedala som, keď už sme boli obidve unavené a sedeli sme. Ashley musí čakať na mamu, tak sme si sadli a rozprávali sa.

,,Pretože som mala takú sprostú trénerku. A keď som sa dozvedela o tomto chcela som to vyskúšať. Gymnastika ma veľmi baví,“ rozprávala mi.

,,Takže som lepšia ako tá tvoja bývalá trénerka?“ Podpichla som ju.

,,Oveľa! A ja to myslím vážne.“

,,Tak teda ďakujem,“ poďakovala som sa a pohľad mi padol na časopis, ktorý čítala, ,,To je Bravo? To som voľakedy čítala aj ja! Môžem sa pozrieť?“

,,Jasné!“ Začala som listovať stránky. Vôbec som tam nikoho nepoznala. Jedine tak Ushera a Ne-ya a to bolo všetko.

,,Ja ich vôbec nepoznám. Ale toto,“ ukázala som na dvojstránku s Usherom,“ s tým som vyrastala,“ usmiala som sa nad spomienkami.

,,Aj ja ho mám veľmi rada a dokonca je taký pekný. Ach!“ Rozplývala sa.

,,Bola to moja prvá platonická láska.“ Pripadalo mi ako keby som sa preniesla v čase. Sedeli sme a smiali sa. Budeme dobré kamarátky.

,,Čo je to tu za hluk,“ vyrušil nás Charlie s úsmevom na perách. Ale keď som zistila s kým tu je srdce mi poskočilo a Ashley tuším ani nedýchala.

,,Takže Bella toto je Edward,“ predstavil mi ho Charlie, čo samozrejme nemusel.

,,Ja viem. Sme spolu v triede,“ podotkla som.

,,Tak teraz ti závidím,“ šepla pri mne Ash. Edward, akoby to počul sa usmial od ucha k uchu.

,,No tak to je dobre,“ usmial sa, ,,A vy tu čo sedíte. Už ste ja niečo robili alebo ste sa stihli len rozplývať nad Usherom?“ Spýtal sa naoko naštvane. Áno Charlie má miesto uší radary.

,,Náhodou, vieš ako to Ashley ide?“ obhajovala som nás.

,,Už si vymyslela aj nejakú zostavu?“

,,Áno. Už sme ju aj skúšali ale ešte ju neviem,“ zapojila sa do rozhovoru aj Ashley.

,,Dobrý deň prišla som pre Ashley,“ vynorila sa z dverí jej mamina. Všetci sme sa na ňu otočili. Usmiali sa a kývli hlavou.

,,Čau, mami. Prišla si práve vhod Bella nám ide ukázať zostavu, čo budem robiť na súťaži. Teda idem na súťaž, nie?“ zaváhala. Bola taká zlatá.

,,Samozrejme, že ideš. Ak s tým súhlasí pani trénerka,“ pozrela sa na mňa.

,,Pokojne mi tikajte. Som Bella,“ podala som jej ruku, ,,A taký talent. To by bol hriech kebyže nejde. Prvá súťaž je už túto sobotu,“ oznámila som. Charlie sa len usmieval a Edward pozoroval.

,,No tak Bella ukáž nám tú zostavu,“ potiahla ma za ruku.

,,Áno, Bella. Alice mi už o tebe básnila,“ povedal Edward. Konečne počujem jeho krásny hlas. Pri mene Alice som sa zamračila a začervenala sa. Edwrad sa usmial a Charlie nechápal. Jemne som mu naznačila, že mu to potom vysvetlím.

,,No tak Bella. Pustím ti hudbu. Bude sa vám to páčiť! Je to úžasné,“ súrila Ash.

Tak som sa podvolila. Pustila CD-čko. Ok najprv pomalá hudba, hlava ruky otočka, mostík... Takto som si to v hlave premietala a zároveň robila. Rýchla hudba salto, kliky na rukách... Konec konečne! Pozrela som sa na mojich divákov. Edward pozeral s otvorenými ústami. Charlie sa usmieval a bol pyšný a Ashley s mamou mi tlieskali.

,,Úžasné! Ja som vám to hovorila,“ pozrela sa na každého, ,,Haló Edward! Aj na mňa sa budeš takto  pozerať, keď to budem vedieť?“ Mávala mu pred očami. Za toto som ju spražila pohľadom.

,,Úžasné Bella. Musíme ísť. Tak v stredu sa vidíme. Dovidenia,“ rozlúčila sa Ashley. Pobalila sa a odišli.

,,Dobrý deň! Čauko,“ vletel sem Emmett. No zbohom! Charlie sa naňho pozeral. Nechápal zas a znova.

,,Ja som Edwardov brat, Emmett. A s Bellou máme matiku,“ usmieval sa od ucha k uchu. ,,O čo som prišiel?“

,,O nič Emmett,“ prepichával ho pohľadom Edward.

,,No, banda, poďme do mojej kancelárie. Musíme sa dohodnúť,“ zasiahol Charlie.

,,Oco, ja už idem domov, musím sa učiť,“ vyhovorila som sa. Emmett chcel niečo povedať, ale našťastie ho Edward drgol. Usmiala som sa naňho úsmevom tipu: Ďakujem zachránil si ma pre potopou a odišla som. Oni išli za Charliem.

,,Ahojte!“ Pozdravila som sa.

,,Bella počkaj ešte!“ kričal na mňa Edward. Otočila som sa. Kto by sa neotočil za takým krásnym hlasom?!

,,Mohla, by si zajtra prísť k nám? Hneď po škole? Kvôli tej francúzštine,“ vysvetľoval mi , keď som sa naňho pozrela nechápajúcim výrazom.

,,Áno, myslím, že áno.“

,,Hej vy dvaja, čo si tam dohadujete rande?“ Zakričal na celú posilňovňu Emmett. Kebyže tu aspoň nikto nie je. Ale je tu dosť ľudí a všetci sa pozerajú práve na nás.

,,Ja ho asi prerazím,“ zamrmlal Edward. ,,Tak zajtra. Ahoj!“

Celú cestu domov som musela premýšľať nad Edwardom. Nevedela som ho vyhodiť z hlavy. Kebyže sú Emmettove slová pravdivé. Zakázala som si o ňom premýšľať, ale všetko pokazila Renneé, keď som prišla domov.

*shrnutie*

- 5. kapitola - ♦♣♦ - 7. kapitola -

 

____________________________________________________________________________________________________________

Prosím koment od KAŽDÉHO, kto si to prečíta. Či už s kritikou alebo nejakými nápadmi. Stačími len smajlík. Aby som vedela, či to niekto číta. Ďakujem!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bozk pre šťastie - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!