Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bozk pre šťastie - 2. kapitola

BD


Bozk pre šťastie - 2. kapitolaDruhá kapitola mojej poviedky je na svete. Dúfam, že sa Vám bude páčiť.

2. kapitola

Edward

Je nudný deň ako aj ostatné. Alice a Jazz išli na lov, Carlisle je v nemocnici a Esme s Rosalií išli nakupovať. Zostal som sám doma s Emmettom. Lepšie to už ani nemôže byť. Celý čas myslí len na Rose a ako si to s ňou užije.

Určite si kúpi nejaké sexy prádielko. Pomyslel si. Tak toto je už moc.

,,Emmet okamžite prestaň! Jasné? Mňa nebaví počúvať o tvojich sexuálnych skúsenostiach!“ zavrčal som naňho.

,,No tak braček... za to, že si ty panic už 117 rokov ja nemusím! Ja si to viem s Rosalií pekne užiť! A keď už sme pri tom, načo my lezieš do hlavy?“

,,Myslíš, že ja to chcem? Ty na mňa kričíš!“ vrčal som na neho.

,,Ale Ed skľudni hormón! Mám nápad stavíme sa!“

,,No tak Emmett, veď vieš, že znova prehráš,“ povedal som mu posmešne.

,,Css!“ odfrkol si a otočil sa mi chrbtom, akože je urazený.

,,No dobre. O čo sa to chceš staviť?“ spýtal som sa ho a on sa na mňa víťazoslávne usmial.

,,Stav sa, že keď príde Alice a Jazz, tak hneď si to pôjdu užívať.“

,,Myslíš aj na niečo iné ako na sex?“

,,Hm... Keď lovíme, myslím na toho sladkého medvedíka, ale ináč, asi nie,“ zamýšľal sa. Vzdychol som si a radšej som to už ďalej nerozvíjal.

,,No tak Edward stavíš sa?“ prosil.

,,No dobre. O čo?“

,,Vieš ako sa má sem prisťahovať to nové dievča...“ Prikývol som. Celá škola o ničom inom nehovorila, iba ako sa má do Forks prisťahovať nové dievča. Aspoň chvíľu nebudeme stredom pozornosti. ,,...jej otec je tréner kulturistov. Takže kto prehrá pôjde na tú súťaž. Veď telo na to máme a možno niečo vyhráš.“ Prečo musí mať také nápady?! Aj tak prehrá. Keď to chce vyskúšať.

,,Dobre súhlasím.“ Podali sme si ruky, akože to platí.

Dlho sme nečakali, dvere sa otvorili a prirútil sa Jazz aj s Alice.

Ach bože on má taký sexi zadok. Pomyslela si Alice.

No fúj, už aj ona? Najprv mi to nedošlo, ale keď sa zrazu z ich izby začali ozývať steny a Emmet sa váľal smiechom tak mi to došlo. Ja... budem... kulturista?!

,,Takže braček v pondelok zo školy ideme do ich posilňovne. Samozrejme aj ja s tebou,“ vyhlásil.

Ale v tom prišla Rosalie s Esme. Emmett s Rosalie išli do svojej izby a ja tiež. Takto, to bude mesiac, možno dva, možno celý rok.

Bella

Povybaľovala som si veci. Všetko sa mi sem zmestí akurát. Najväčšiu radosť som mala z kúpeľne. Vždy som chcela mať vlastnú. Už si iba vyložím notebook, zapojím mikrofón a web kameru. Baby ani Methew na skype neboli, tak som im napísala len krátky mail.

Zišla som dolu ale ani Charlie ani Renée tu neboli. Odkaz som našla na chladničke.

My sme už išli. Vyskúšaj si nové autíčko, keď si vybalíš príď za nami. Cestu už poznáš. Mama

Áno cestu už poznám. Keď sme sem prichádzali šli sme okolo. Tak som teda vyrazila.

Po krátkej ceste som uvidela nápis ŠK Victoria, takže Charlie meno klubu nemenil.

,,Ahoj! Prečo ste ma nezavolali? Vybalila by som si potom,“ hovorila som a vchádzala do dverí.

,,Ahoj! Pretože som nechcela aby si dneska upratovala len ty. Už som všetko spravila,“ oznámila mi Renée, ale Charlieho nikde.

,,Kde je Char...tato?“ zasekla som sa. Nemali radi, keď som ich oslovila menom.

,,Je vo svojej pracovni.“ Pri slove pracovni urobila nad hlavou úvodzovky.

,,Potom sa naň pôjdem pozrieť. Najprv si to tu poprezerám,“ povedala som. Ako som povedala tak som aj urobila. Bola sfarbená do žlto – modra. Boli tu všetky stroje, stacionárne bicykle, ale chýbali mi to fit lopty. Nechápem na čo som robila trénerské skúšky popri škole, ako keby som sa nemala čo učiť, keď to nevyužijem. Pochybujem, že ma nechá cvičiť s chlapmi. Čo by robil on? Šla som teda za ním.

V jeho „pracovni“ mal veľa skriniek so šuplíkmi a na stole notebook.

,,Ahoj tati!“ pozdravila som.

,,Čau Bells! Mám pre teba prekvapenie,“ oznámil mi nadšene. No tak to som zvedavá. Viedol ma ku dverám, do ktorých som nepozrela, pretože nemali označenie. Šatne mali označenie aj Charlieho „pracovňa“. Otvoril dvere a ja som s úžasom otvorila ústa. Bola to veľká miestnosť, ako posilňovňa ale pri stenách boli fit lopty a podobné veci. Po stene sa tiahlo zrkadlo a na kúsku vynechanej steny bola polička s hifi-vežou.

„Toto je tvoja miestnosť. Som rád, že si spravila trénerské tak som sa rozhodol takto. Ako vo Pheonixe budeš cvičiť so ženami a malými deťmi. Už mi aj volala mamička, že by chcela aby sa jej dcéra venovala fitness, pretože nie sú spokojní s gymnastikou a ona by sa chcela dať do formy. A tento rok budeš chodiť na súťaže ty. Ja to tu trošku zabehnem. Budeš cvičiť aj s jedným mužom, čo pôjde na súťaž. Dnes mi volal nejaký Edward Cullen. Príde v pondelok po škole sa ukázať. Ale samozrejme je tu ešte aj Jacob Black. Tak, ktorého si vyberáš?“ Tak s touto otázkou skončil svoj monológ?!

No super. Čo teraz? Jacoba Blacka, namysleného blbca, ktorý vždy so mnou flirtuje, keď ho uvidím alebo Edwarda Cullena, ktorého vôbec nepoznám. Čo ak je namyslenejší ako Jacob? Ja neviem. Pozrela som sa na Charlieho, ktorý čakal na moju odpoveď.

*shrnutie*

- 1. kapitola - ♦♣♦ - 3. kapitola -



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bozk pre šťastie - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!