Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bozk pre šťastie - 1. kapitola

katealice


Bozk pre šťastie - 1. kapitolaAhoj! Toto je moja prvá poviedka. Hlavnou postavou je Bella. Jej otec Charlie je tréner kulturistov. Ako sa Bella spozná s Edwardom? A ako do tohto príbehu zapadá Jacob? To sa dozviete v mojej poviedke. Bola by som rada keby ste mi zanechali komentár, či mám pokračovať. Ďakujem!

1.kapitola

Bella

Ahoj, som Isabella Swan a toto je môj príbeh. Všetko sa to začalo, keď som jedného dňa prišla z vonku domov a moji rodičia mali na tvárach taký zvláštny výraz.

Slova sa ujala mama:

,,Bella sťahujeme sa.“

Čože sťahujeme sa?! My sa sťahujeme, tie slová mi stále zneli v hlave. Ja sa nechcem sťahovať! Na čo sa sťahujeme? Prečo? Konečne som si tu našla kamarátov,  a teraz mi ich len tak zoberú? Ja to nechcem! A ešte sťahovať sa do Forks?! Do toho najmenšieho mesta v celej Amerike? Prečo, keď sa všetko začína obracať na dobré, mám zasa začínať tam, kde som skončila? Konečne som už nebola dcéra toho nabúchaného ale Isabella a pre tých najlepších kamarátov Bella. Určite videli ako sa z mojej tváre stráca prekvapenie, šok a mení ho zlosť, výčitky. Asi čakali čo poviem, že budem protestovať, ale ja som vedela, že už nemám na výber.

,,Vieš, mama si našla lepšiu prácu vo Forks a ja som si tam už kúpil novú posilňovňu.“

Tak s týmito slovami to už Charlie úplne zaklincoval. Keď si tam kúpil novú posilňovňu znamená to, že, aj keby som sa držala zubami nechtami, sťahujeme sa. Charlie žije len pre cvičenie. On je totiž trénerom kulturistov. Mala by som byť naňho pyšná, ale vlastne nie som. Cvičením je tak posadnutý, že núti cvičiť aj mňa, aj mamu. René to nevadí, ju to baví, ale mňa to až tak nenapĺňa. Cvičím už od svojich pätnástich takže dva roky. Ale keď vidím, aký sú šťastní, tak radšej držím jazyk za zubami.

,,A čo táto posilňovňa?“ Nedalo sa mi nespýtať.

,,Tu to prevezme strýko Brandon. A koniec koncov v rezervácii pri Forks v La Push býva Billy Black s jeho synom Jacobom.“

Och nie, tak to je vážne výhra! Jacob je majster sveta v kulturistike. No a to mu stúplo do hlavy rovnako, ako jeho otcovi. Keď sa stretneme, vždy mi rozpráva koľko naposledy zdvihol. Asi chce spraviť dojem, ale bohužiaľ pre neho to má opačný význam. Mám podozrenie, že Charlie a Billy chcú, aby sme boli spolu. Možno aj Jacob. Charlie sú s Billym „kamaráti“ už odvtedy ako Charlie začal rozhodovať. Ktovie čo oni porobili s výsledkami, aby bol ten nafúkanec prvý. Ale popravde Charlie sa stále snaží najsť niekoho, kto by Jacoba porazil. Ak sa to tak dá povedať Charlie využíva Billyho a naopak.

,,Kedy odchádzame?“ Musela som sa spýtať.

„Na konci prázdnin,“ odvetila René. Po informácii, že už mám len týždeň na to, aby som sa rozlúčila s týmto krásnym slnečným mestom a s mojimi pár kamarátmi, som odišla do svojej izby. Kamarátov mám menej ako tie namyslené bohaté roztlieskavačky, ale sú to kamaráti na život a na smrť! Premietala som si tie krásne spomienky, ktoré som s nimi zažila, Cory, ktorá bola vždy vysmiata a jej modré oči vždy žiarili dobrou energiou, Mathew zelenooký blonďák a Melanie, bola ako moja sestra. Najkrajšie spomienky boli z klubu, kde sme vždy tancovali a boli sme hlavnými hviezdami večera. Slzy mi tiekli, ale napokon sa mi podarilo nejako zaspať.

***

Po dlhej rozlúčke s Cory, Mathewom a Melanie, ktorý celý čas plakali a ja s nimi, a po dlhom lete, sme vo Forks. Prší tu, ale to som mohla tušiť. Chýba mi Phoenix to teplo a slnko. Zastavovali sme pred nemalým neveľkým domom, podobným, aký sme mali vo Phoenixe.

,,Tak toto je náš nový domov.“ Ozvala sa za mnou mama.

Vošli sme dnu. Kuchyňa bola spojená s obývačkou. Oddeľoval ich iba jedálenský stôl. Kuchyňa bola do biela, vnášala do domu svetlo. V obývačke bola plazma a nábytok, ktorý nám priniesli z Phoenixu. Mama ma viedla po schodoch na poschodie. Boli tam troje dvere. Prvé boli do kúpeľne. Mala nádych modrej farby, v jednom kúte bola veľká rohová vaňa a v druhom sprchový kút. Jedny dvere sme obišli, predpokladám, že je to ich spálňa.

,,Toto je tvoja izba a...“ povedala a na chvíľu sa odmlčala. Bola krásna, ladená do žlto oranžových odtieňov.  V strede sa týčila veľká posteľ, pri okne bol písací stôl a skrine boli pri jednej zo stien. Vedľa skríň som si všimla dvere tak som ich otvorila. ,,... a toto tvoja kúpeľňa.“ Dodala mama. Z tej krásy som zabudla, že pri mne stojí. Kúpeľňa bola taká istá, ako tá predošlá, len bola sfarbená do hneda.

,,Je to krásne ďakujem.“

Otočila som sa na Renée a objala ju. Prišiel k nám aj Charlie.

,,Bells tu máš veci, vybaľ sa, ale poď ešte na chvíľu von.“

Iba som prikývla a išla dole za nimi.

,,Máme pre teba ešte jedno prekvapenie,“ ozval sa Charlie a ukázal na dvere.

Tak som teda vyšla a pred domom stálo okrem ich áut aj jedno krásne čierne BMW.

,,Mami, oci ďakujem!“ Utekala som za nimi a objala ich.

No nebude to tu až také zlé ako som si myslela.

,,Nemáš zač Bell. To máš na to, aby si mala na čom chodiť do školy,“ povedala René.

,,A samozrejme do posilňovne,“ dodal Charlie. No áno, on nikdy nesklame.

,,Choď sa vybaliť a pôjdeme sa tam pozrieť.“ Prikývla som a smerovala si to rovno do domu.

 

*shrnutie*

*2. kapitola*



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bozk pre šťastie - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!