Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolest pro upíra - 3. kapitola


Bolest pro upíra - 3. kapitolaV následující kapitole můžete hádat, kdo je mladý vězeň a odkud zná Annu. Také Vás čeká krátký výlet do Anniny minulosti...

EDIT: Článek neprošel korekcí!


Silou vůle se upnul na vzpomínky její tváře. Byla tak krásná, tak bezstarostná, tak veselá, když byli spolu... Pro tuto chvíli svou fyzickou bolest posunul do pozadí, aby jí nahradil svým každodením duševním trýzněním. Jako by mu pomohlo, že zrovna sem, na konec veškeré jeho naděje dorazila právě malá Anna. Anna, kvůli které se mu život obrátil v popel. Anna, která vyrostla v bezcitnou, krutou mučitelku. Když se nad tím tak zamyslel, větší ironii by sotva vymyslel, a přesto jí dnes zachránil život. Udělal to pro ni, pomyslel si. Aby její oběť nebyla zbytečná.

Na okamžik tělesná bolest znovu získala vládu nad jeho vědomím. Vykloubená ramena už téměř necítil, protože je měl ve stejné poloze prakticky několik měsíců. Mezi vší tou bolestí se pokoušel zjisit, která část těla ho právě přemohla. Lasery spálené zápěstí a kotníky, bolestně připoutaná hlava, drogy v jeho krvi, které mu způsobovaly závrať a téměř mu znemožňovaly ovládat své tělo. Sonda, která mu již několik hodin vězela v žaludku mu vysílala palčivé signály a křeče v v břiše ho nutily ke zvracení, kdyby ovšem bylo co. Zdálo se, že Aniččino "bude to jen trochu nepříjemné" není schopen jeho jed roztrávit. Stiskl čelisti, aby potlačil touhu zvracet a umírnil točení hlavy.

V myšlenkách se ocitl na kopci nad zeleným údolím. Ostře si vybavil hvizd vlaštovek, které se honily nad šťavnatou neposečenou loukou, aby nachytaly hmyz svým mladým. Jako by to viděl včera. Dvě stopy od vyjetých kol se před ním sbíhaly do údolí, jak písčitá cesta klesala mezi políčky bavlny a řepky olejky. Lemovala ji nízká kamenná zídka, ze které tu a tam vyrůstaly divoké skalničky nebo malé břízky. A hluboko pod ním, za malým remízkem a ovocným sadem, kde se krčila malá chaloupka byl jen těžký, dusivý dým. Cítil ho až v hrdle, štiplavý zápach spáleniny a čehosi děsivě sladkého se mu dral do nosu. Jen jeho oči dokázaly zaznamenat z takové dálky plameny. Příliš pozdě, honilo se mu hlavou. Tolikrát si přál tenhle okamžik změnit. 

 

Bella stiskla čelisti, aby potlačila svůj vztek. Tak dlouho a tvrdě dřela jako idiot, aby zajistila důkazy o tom, že upíři neexistují a teď, během jediného dne, kdy sem přišla ta naivní husa, šel celý projekt málem do kytek! Znovu sedla za laptop a donutila se pokračovat na rozvoji teorie neznámé mutace, způsobené virem. Vzpomněla si, jak byl Annou profesor Cage unesen a zaskřípala zuby. Musím se té Swannové za každou cenu zbavit. Pomyslela si. Jakýmkoli způsobem. Kdyby se to podařilo, byl by to konec.

 

Anna stiskla čelisti, aby tak zakryla svou zoufalou frustraci. Znovu se převalila na bok a šustění prostěradel v horké bezměsíčné noci jí podráždilo napjaté smysly. Otřela si zpocená záda o prostěradlo a čekala, až pomine půlnoc a vzduch se alespoň o pár stupňů ochladí. Hloupá poušť, pomyslela si. V místě kde bydlela nic takového nebylo. Byla zvyklá na zelenou, chladivou trávu, pokryv mechu na kluzkých kamenech a studenou mlhu každé ráno nad trávníkem. Nenáviděla horko. A nenáviděla oheň.

Ten žár a křik. Rudé plameny, olizující závěsy, trámy, židle... A rudé oči.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolest pro upíra - 3. kapitola:

 1
09.09.2012 [13:28]

NespoutanaDoufám, že brzy bude další kapitolka! Moc se těším!

25.08.2012 [12:02]

Danca11 Možná jsem trochu nechápavá, ale pořád mi nedochází, odkud zná náš neznámý upír Annu. Emoticon
To nic ale nemění na tom, že kapitola byla skvělá a já už se těším na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Squirl45
25.08.2012 [10:55]

Ha há, tak tentokrát jsem první Emoticon! Kapitola nezklamala, je stejně skvělá jako ty předchozí. Jenom doufám, že se té další dočkáme co nejdřív... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!