Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolest pro upíra - 2. kapitola

kris


Bolest pro upíra - 2. kapitolaAnně se poprvé podaří navázat kontakt s obyvatelem cely číslo pět. Nicméně, její výzkum neprobíhá podle plánu a upír jí v její snaze nijak nepomáhá. Vše bude záležet jenom na jejích schopnostech. Dokáže Anna svého vězně přimět ke spolupráci nebo se stanou nepřáteli?

„Nechci ti ublížit,“ tišila ho mírně a došla až k němu. „Jen bychom se rádi podívali, jak funguje tvůj žaludek. Nebude to bolet, ale bude to maličko nepříjemné,“ opakovala tichým hlasem. „Spolkneš tuhle malou sondu s receptory, která nám snad ukáže, jak tvé tělo pracuje,“ řekla jemně a co nejvlídněji se usmála do jeho kameného obličeje. Zase žádná reakce. Unaveně si promnula tvář a zklamaně zavrtěla hlavou. Měla na sebe vztek. Na co si to vůbec hrála? Na paní učitelku ze školky? Na psychologa? Doufala, že když k němu bude přistupovat lidsky, dokáže všem těm bílým plášťům, že má to, čemu se říká duše. Chtěla Isabelle dokázat, že celá ta její chladná blonďatá logika je k ničemu. Na tenhle okamžik čekala tak dlouho! Na šanci dokázat, že se upíři umějí chovat jako lidé. Trvalo to celé věky, než ji pustili do téhle zpropadené místnosti chráněné paprsky laserů, které dokáží roztavit cokoli na plasmu. Konečně tady byla a připadala si bezradná jako dítě. Teď se jí Isabella za sklem patrně směje. Celá zrudlá podrážděním a hanbou se obrátila ke dveřím a rázovala z té místnosti potupy ven.

„Stůjte!“ ozval se za ní naléhavý hlas, který zněl, jako když otec nabádá nezodpovědné dítě. Tak blízce a starostlivě. Tak hluboce, jako když pramen živé vody vytryskne z nitra země.

Anna se zarazila těsně u dveří a ohromeně se obrátila na muže za sebou.

„Cože?“ vydechla překvapeně.

„Laserové paprsky nejsou vypnuté.“

Ten hlas hladil. S údivem sledovala rty, z nichž slova skutečne splynula. Vzápětí ji dohnal význam jeho slov. Nejistě pohlédla na dveře. Má snad v plánu ji tady zadržet nějakým úskokem? Nedůvěřivě zvedla karbonovou tyč, kterou do něj předtím šťourala Isabella. Natáhla ruku s tyčí před sebe, jako by držela nějaký meč a opatrně pokročila vpřed. Nic se nestalo.

Otočila se přes rameno na spoutaného upíra. Na tváři mu přeběhlo cosi jako pobavený úšklebek. Vůbec první, který byl na položce číslo jedna zaznamenán.

„Je to víc vpravo.“ Anna přimhouřila oči, přestože věděla, že lidským okem tak krátké vlnové záření nemůže zachytit. Připadala si jako idiot. Aniž by očekávala nějaký výsledek, švihla svým „mečem“. Vzápětí zděšeně uskočila dozadu a o betonovou podlahu řinkl kov. Anna couvala dozadu, dokud nenarazila na protější stěnu a zděšeně zírala na tyč, která končila sotva dvacet centimetrů od konečků jejích prstů.

„Myslíte, že byste ze mě mohla slézt, slečno?“ ozval se hebký hlas za jejím uchem a studený dech, který se otřel o její krk, jí způsobil husí kůži. Nemusela se ani otáčet, aby jí došlo, že se neopírá o stěnu, jak si myslela. Jeho dech ji na okamžik tak omámil, že se jí z té vůně zatočila hlava. Omámeně ustoupila a dovolila si pohlédnout do jeho tváře. Zdálo se, že jeho oči odrážely stejné omámení. No jistě, musel být velmi vyhládlý a její krev...

Znovu se podívala na jeho uhlově černé oči. Z té ledové tmy ji zamrazilo a pocítila panický nával děsu. V poslední minutě porušila ta nejpřísnější bezpečnostní opatření, která podepsala. Za to by ji mohli okamžitě vyhodit.

„Takže ty umíš mluvit?“ zeptala se. Dávala si přitom pozor, aby se v jeho tváři vyhnula očím. Teď, když jeho tvář nebyla jen apatickou maskou, ale ožila, stala se neuvěřitelně půvabnou.

„Nemáte zač,“ poznamenal jakoby nic neřekla.

„Rozhodně je to tvoje první ověřená reakce na člověka. Už jsem myslela, že neovládáš dialog,“ pokračovala.

„Etiketa zřejmě není vaše silná stránka,“ poznamenal ten mladý upír.

„Kolik je ti let?“ zeptala se a přemýšlela nad jeho zvláštní starosvětskou řečí.

„Řekl bych, že budu o něco starší než vy, slečno Anno,“ pronesl upjatě.

„Jak víš, jak se jmenuju?“ Ne, že by ji to zajímalo, ale chtěla udržet jeho pozornost a slyšet jeho hlas. Tentokrát se usmál doopravdy a Anně poskočilo srdce vzrušením.

„Navzdory svému věku nejsem hluchý,“ ujistil ji.

Rozhodně nevypadal staře. Naopak, mohlo mu být kolem dvaceti. Anna se k němu opět zvědavě přiblížila. V přímé reakci nato sebou upír trhl, jako kdyby se chtěl odtáhnout. Jako by ho její blízkost zraňovala. Přišlo jí komické, že by se měl upír bát člověka.

„Jak se jmenuješ?“ zeptala se zvědavě. Ticho.

„Ale no tak!“ pobízela ho s úsměvem nedočkavého dítěte. „Nějak se přece musíš jmenovat!“

„Lasery už jsou vypnuté,“ poznamenal tiše.

„Aha,“ pronesla zklamaně, když zaslechla rozzuřené hlasy a dupot několika párů nohou. Někdo si konečně všiml, co se děje a běžel jí na pomoc. Nebo vyhodit, uvědomila si, když spatřila rozzuřené obličeje profesora Cage a Isabellinu potměšilou tvář ve dveřích.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolest pro upíra - 2. kapitola:

 1
7. Tam
20.08.2012 [20:31]

TamAhoj, děkuji Vám za moc hezké komentáře. V příští kapitole nastíním, kdo by tak položka číslo pět mohl být. Těšte se.

30.07.2012 [13:27]

NespoutanaAhoj, kdy bude další díl? Emoticon

5. Jess
18.07.2012 [18:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. www
26.06.2012 [17:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2012 [13:53]

Squirl45Škoda, tak jsem to nestihla okomentovat jako první. Ale i tak ti patří obrovský potlesk, protože tahle povídka, to je fakt něco Emoticon Emoticon . Mě to téma hrozně nadchlo, a mám hrozně moc otázek - jak ho chytili, jestli je nějak podstatné, že ta blonďatá se jmenuje Bella, kdo ten upír vlastně je, ... Prostě bych si co nejradši přečetla další díl Emoticon .
Takže mám dotaz - bude třetí kapitola po stejné době jako tahle, nebo ji přidáš dřív?

25.06.2012 [18:48]

Danca11 Strašně se mi líbí originální námět celé povídky i tvůj styl psaní. Rozhodně bych netipovala, že se jedná o tvou první povídku. Ráda si přečtu pokračování, protože první dvě kapitoly byly skvělé. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. 4dd4
21.06.2012 [21:17]

4dd4Je mi líto, ale článek ti musím vrátit, neboť nemáš vyplněný perex - v perexu musí být stručný nástin děje, až jej doplníš, zaškrtni Článek je hotov, děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!