Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella s rozumem v koncích - 8. Baseball

asdfasf


Tak ta dnešní další kapitolka. Má název Baseball, ale je to spíš o Esme a Edwardovi. Esme říká Edwardovi o Belle, o její minulosti.

Bella s rozumem v koncích – 8. Baseball

 

Esme i Edward byli mimo realitu. Prozatím jsem si jích nevšímala, ale když Emmett rozděloval družstva, chtěla jsem ho zabít.

„Takže kapitáni týmů budou Bells a Rose. K Belle půjde Esme, Edward, hm… Carlisle, Tanya a Elezar a k Rose ten zbytek. Berete?“ zeptal se Emmett a nečekal ani na mou reakci.

„Pěkná pomsta bratříčku, vždyť Edward a Esme jsou mimo,“ zaprotestovala jsem a přistoupila k nim.

„Edwarde Cullene a Esme alias Esmeraldo Konteso Louse okamžitě přestaňte myslet na jednu určitou osobu a proberte se. Okamžitě!“ poslední slovo jsem jim zakřičela do ucha.

„Co?“ nadskočili oba naráz.

„Jste oba semnou v týmu, podle Emmeta,“ otočila jsem se po něm a dořekla co jsem chtěla: „A já vás tam budu potřebovat, takže přestaneme na něj myslet, protože se tady objeví snad za dlouho, protože já s Edwardem ho nebudeme snad potřebovat. Já to zvládnu bez něj.“

„Nebyl bych si tak jistý, jeho hlas zněl přesvědčivě,“zašeptal Edward.

„Ne, on vždycky zní přesvědčivě. Je to přeci učitel boje. Poslední ze samurajů,“ poslední větu jsem tentokrát zašeptala.

„Edwarde, on není nijak zlý, ani jako Italové,“přidala se na mou stranu Esme a naše návštěva zbystřila.

„Tak mi řekni tvou minulost,“vybídl mě Edward.

Vzpomněla jsem si na studenou kopku v Itálii a jak se tam najednou objevil Samuraj a vysvobodil mě. Jak mě učil boji s mým štítem a ochranu mě a Esme, která celá dva měsíce žila v nejistotě, jestli se vrátím.

„Ne,“řekla jsem tvrdě a otočila se k pálce.

S Rose jsme rozhodli kdo bude začínat na pálce. Začínali jsme.

„Vy dva se proberte prozatím na střídačce,“ ukázala jsem na Edwarda a Esme.

Spokojeně přikývli a já se postavila na pálku. Nadhazovala Alice. Zamnou byl Emmett. Carlisle, Tanya a Eleazar byli na metách.

Alice nadhodila a já se zlostí odstřelila míček do dálky. Rozeběhla jsem se a bylo to vítězství pro nás.

 

Vypráví Edward:

 

„Esme, Bella měla vždy dva štíty?“ zeptal jsem se Esme na baseballovém hřišti, když nás Bella posadila na střídačku.

Měl jsem strach co je ten mistr Samuraj zač. jestli Bellu nějak neohrožoval po tom, co jí zachránil.

„Ne. Bella o tom nechce mluvit, co? Ono to pro ní není jednoduché. Vezmu to od začátku, abys věděl o čem mluvím. Bellu jsem zachránila, když Volturiovi vyvražďovali jednu armádu novorozených. Bella byla ještě člověk. Alec použil na novorozené a jejich vůdce svůj dar, ale pak se Bella prozradila a Alec použil svůj dar na Bellu a tím pustil novorozené, kteří neváhali a zaútočili.

Belle Alec nic neudělal, protože byla štít i jako člověk. K Belle se dostal jeden novorozený a já to všechno sledovala ze střechy, když jsem viděla, že Belle Alec nic neudělal, seskočila jsem dolů a roztrhala toho novorozeného. Chtěla jsem Bellu jako člověka, ale bylo pozdě. Přeměna začala. Musela jsem jí rychle odnést nebo by jí Italové také nezabili.

Odnesla jsem jí do svého úkrytu a povzbuzovala jí. Nikdo si mě snad ani nevšiml anebo mlčel. To jsem si tenkrát myslela. S Bellou jsem cestovala na sever jako každý upír krom těch usedlých. Potkali jsme jedny upíry, byli přátelští. Skamarádili jsme se. Řekli nám, že Italové hledají dvě upírky a jedna byla štít. To že jsme znervózněli, jim prozradilo, že jsme to my. Udali nás a naše přátelství skončilo. Bella se najednou ode mě odtrhla a já později zjistila, že se potulovala okolo Volterry, aby mě před nimi ochránila.

Objevil se u mě mistr Samuraj, který mi řekl, že Belle pomůže. Bella, protože odmítla jít do italské gardy, tak jí zavřeli do kopky z které se žádný upír ,ať je sebe silnější, nedostane. Zlomilo mi to mé mrtvé srdce. Poslední co mi Bella řekla bylo. Mami musím jít na lov. Poprvé mi řekla mami.

Samuraj jí opravdu dostal z toho vězení. Uměl se přenášet a místo ní tam nechal popel. Aro si myslí, že se Bella zabila a nechala se zpopelnit. Ten popel mi předal v urně. Chtěla jsem ho na místě roztrhat. To ale ucítila ta jeho svěřenkyně a okamžitě mě vyvedli pryč z Voltery.

Usadila jsem tady v Forks. Byli tu ale vlci. Podepsala jsem s nimi smlouvu, že nevstoupím na jejich území. Řekli mi, že to je už druhá smlouva, kterou uzavřeli. První byla s vámi. Nevěděla jsem co jste zač a tak jsem se vám vyhýbala, ale vy jste za dva týdny odjeli a já měla poloviční klid.

Samuraj zachránil Bellu pod jednou podmínkou, že jí zkusí vycvičit, aby porazila Ara, kterého strašně moc nesnáší. Bella se mi každý den hlásila myšlenkou. Divila jsem se, že to stále používá,“ přestala mluvit a podívala se na mě.

„Co?“ zeptal jsem se udiveně.

„Já vím, že se tak bavíte. To troubení dneska mi otevřelo oči. No Belle se po mě tak moc stýskalo, že se mi do dvou měsíců vrátila a Samuraj nás od té doby přišel navštívit jen dvakrát a to vždy, když jsme ho Bella nebo já zrovna potřebovaly. Kvůli tomu jsem se dnes tak vyděsila. Něco se má stát a vždy se to týká výcviku. Co donutil Belle slíbit?“ zeptala se mě nakonec.

„Že mě bude trénovat a pak se tu zastaví on, až ho budeme potřebovat. Nechápu to,“ přiznal jsem se.

„Aha. Už o vás ví. No to je jedno. Bella a její dva štíty. Znovu jsme spolu začali cestovat, ale už jsme nikomu nevěřili. Potkali jsme přesilu upírů, byli tam hlavně novorození a chtěli se prát. Bylo na místě jasné, že se nedokážeme ubránit. Bella se o mě strašně bála, protože ona by se možná ubránila se svým štítem. Soustředila se a najednou se její štít roztrhl a mě pokryl také. Bylo to zvláštní. Nakonec se nás novorození začali bát a na pomoc se u nás objevil právě Samuraj. Bella už ale nikdy nedokázala spojit své štíty v jeden a od té doby má dva.“ jenom to dořekla, tak se Bella ozvala: „Pojďte už hrát. Edward na metu a Esme na pálku. Šup,“ pousmála se na nás.

Oplatil jsem jí úsměv, protože metu úplně miluji. Míč vyletěl a já přečetl Emmettovi v myšlenkách, že po něm skočí. Rozeběhl jsem se také a naše těla se srazila.

„Co děláš?“ zeptal se nechápavě Emmett, ale nedokázal skrýt úsměv.

„Výborně Edwarde,“přikývla mi Esme s Bellou a Carlisle, ale i Tanya a Eleazar na mě ukázali palec nahoru.

Právě jsme zvítězili a Carlisle zvedl Esme a zatočil s ní ve vzduchu. Přečetl jsem mu v myšlenkách, že je s ní šťastný a nejspíš i Bella, protože je zakryla štítem. Tak se snaž. Vzkázala mi myšlenkami a pomalu zmírňovala sílu štítu. Dokázal jsem to, ale byl bych radši, kdyby ne. Miluji tě Esme. Miluji tě Carlisle. Nejspíš si to šeptali, ale zároveň i mysleli. Podíval jsem se po Alici. Ta se na mě usmála, takže už vím, proč si pořád říkala, že ty nákupy byly super.

„Promiň Emme, ale budeš muset vymyslet jinou pomstu, protože jsi mi dal ten nejlepší tým. Zaslouží si pochvalu!“ zakřičela Bella a mi jí zvedli nahoru.

Emmett si to nenechal líbit a zvedl Rose ani Jasper nezaváhal a vzal do náruče Alici. Ta mu dala pusu a objala ho kolem krku.

Předchozí kapitolka:Bella s rozumem v koncich - 7. Mistr

další kapitolka: Bella s rozumem v koncích - 9. Vlkodlaci



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella s rozumem v koncích - 8. Baseball:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!