Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » As spirit - 6. kapitola

Nezapomen na me Bellooooo


As spirit - 6. kapitolaDalší díl... Užijte si ho!

Seděla jsem vedle Edwarda na pohovce. Kolem zněly tóny klavírní skladby, které tuto ponurou atmosféru ještě více podtrhovaly. Od doby, co je ze mě přízrak, jsem se od Edwarda nehnula na krok, ale někdy to bylo vážně těžké, od mého pohřbu se ani neusmál, vlastně nikdo z nich. Ani Emmett, to už bylo co říct.

 

Kdo by kdy řekl, že smrt ubohé lidské dívky, která neznamenala absolutně nic, může způsobit něco takového. Tolik trápení, zbytečného.

Jak jsem mohla pro někoho tak skvělého, dokonalého znamenat tak moc. Vždyť jsem byla jen ubohý, slabý a bezvýznamný člověk… on upír. Upír, kterého jsem milovala a stále miluji. Nepřestanu. Nikdy… Budu s ním věčně a v tom mi nic a nikdo nemůže zabránit.

 

Už je to pár dní, co jsem potkala mou babičku, pár dní, co jsem ji opět ztratila Pouhých pár dní od okamžiku, co jsem se dozvěděla, že já nejsem jako ostatní. Že nejsem duch, ale přízrak. Kdybych alespoň věděla jak se to liší, co dokážu, krom toho, že bych si mohla založit květinářství. K čemu mi je, že dokáži přimět růst rostlinky, když mi to nepomůže v komunikaci s Edwardem.

 

Teda pokud jim nechci na zahrádce založit nový záhonek, tak k ničemu. Bohužel. Kéž bych mu dokázala dát jakkoli najevo, že tady jsem, že sedím vedle něj a miluji ho. Moc bych si přála, říct mu ta překrásná slůvka do očí, říct je tak, aby mě slyšel. Nedokáži to, jsem jen přízrak, nic víc. Jsem nic, jen ubohá energie. To je mé jediné přání, být s ním, moct s ním mluvit, políbit ho. To je jediná věc, kterou si přeji, jediná věc, kterou mít nikdy nebudu.

 

A pak mě opět naplnil ten pocit smutku, bezmoci, zklamání… Cítila jsem jak mi utekla jedna jediná slza. Ne! Musím se vzpamatovat, protože jinak mu z pokoje brzy udělám louku.

Viděla jsem mou slzu, která se blížila ke koberci. Nemohla jsem dopustit, aby dopadla. Nemohla jsem. Co nejrychleji jsem dokázala, natáhla jsem pod ní ruku… byl to reflex, věděla jsem, že mnou jen projde a stejně spadne na zem.

 

Ale to co se stalo, mě překvapilo nejvíc.

Slza, jakoby levitovala pár centimetrů nad mou rukou. Vypadalo to jako takový malý plamínek. Posunula jsem ruku výše a ona se pohnula také. Možná nebudu až tak bezmocná. Pokusila jsem se na ni více soustředit. Pokusit se ji vnímat, jako mou součást. Slza se rychle přesunula přesně tam, kde jsem ji mít chtěla. Volně se vznášela na úrovni mých očí. Lehce jsem převřela oči a ona se rozplynula. Překvapeně jsem zamrkla a nepřestávala zírat na místo, kde ještě před chvilkou levitovala má slza.

 

Možná přeci jen nebudu tak slabá a bezmocná. Možná bych dokázala navázat kontakt, nějak. Ale jak? Kdybych tak na tuto otázku znala odpověď. Lehce jsem se usmála a pak se rozhlédla po pokoji. V ten moment můj úsměv zmizel a já začala vykolejeně těkat očima pokoji. Jak jsem si mohla nevšimnout, že je pryč. A kde je? Jak jsem si toho mohla nevšimnout…

Nechtěla jsem tu být sama, chtěla jsem být s ním a s nikým jiným. Zavřela jsem oči a pokusila se, co nejlépe soustředit.

„Edward,“ vyslovila jsem v duchu jeho jméno a přála si být i něj.

 

Po pár okamžicích jsem je otevřela a nervózně se kolem sebe rozhlížela. Stála jsem v lese, ale byla jsem tady sama. Úplně sama a on tu nebyl. A já už doufala, že přenášet se už zvládám bez problémů, ale mýlila jsem se. Nebo ne? Ještě jsem se několikrát rozhlédla, ale nebyl tady.

 

Proč jsem tady, když zde není? Chtěla jsem být s ním, nejsem.

 

Po setině vteřiny se za mnou ozvalo šustění listí a já se otočila. A pak jsem jen překvapeně sledovala scénu před sebou. Asi sedm metrů přede mnou byla puma v obranném postavení a ona vrčela… na mě? Ona mě viděla? Ne, to není možné, nebo snad ano? Jen jsem na ni zírala a nebyla jsem schopna nejmenšího pohybu.

„Na koho to vrčíš? Snad nevidíš ducha,“ ozval se za ní ten nejkrásnější hlas.

 

Líbilo? x Nelíbilo?... Proč?

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek As spirit - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!