Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » As spirit - 10. kapitola


As spirit - 10. kapitolaDalší...

Nemůžou mi je zabít! Oni jsou má rodina, to nesmí. Nemůžu jim to dovolit.

„Né!!“ křičela jsem v myšlenkách… v ten moment z okolních stromů s křikem vzlétli ptáci a proletěli nám nad hlavami. Slyšeli mě.

„Nemůžete mi je vzít!“ řvala jsem po nich i přesto, že jsem věděla, že mě neuslyší. Po tvářích mi stékaly proudy slz.

 

Věděla jsem, že nemají šanci… Tenhle pohled mě trhal za… mrtva.

Viděla jsem ty prázdné výrazy v jejích tvářích. Jen tam leželi, nemohli se ani bránit. Nemohli dělat nic, jen ležet na zemi a bezduše čekat na smrt, která se nemilosrdně blížila v podobě deseti upírů… Připadalo mi to jako hodiny, oni šli tak pomalu… mohli si to dovolit, Cullenová jim nemohli utéct.

 

Po krásném životě stráveném s láskou následuje tvrdý konec, ale proč musí být tak krutý.

Čím se může tolik provinit, abyste museli tolik trpět? Nikdo nezná odpověď…

Málo kdo si dovede představit, jak je bolestivé vidět umírat své nejbližší a vědět, že jste bezmocní.

 

Když už jste ztratili téměř vše včetně vašeho života a naděje a to jediné, co vám ještě zůstává, je rodina, za kterou byste tolikrát byli schopni položit vlastní život. To jediné, to poslední co milujete a nedokážete si bez ní představit zbytek věčnosti. A když o ně máte přijít, když jsou to poslední, co vám dodává trochu síly a chtějí vám to jediné odepřít. Když to jediné, co potřebujete mít nesmíte. Jak byste se pak cítili? Když je máte vidět umírat a víte, že šance na jejich záchranu je až příliš, příliš mizivá… Jak byste se asi cítili? Co byste dělali? Když se konec blíží až příliš rychle a vy si nejste jisti, že jim dokážete nějak pomoct… Byli byste zoufalí a naštvaní, udělali byste vše? Já také, jako nikdy před tím…

 

„Ne! Prosím, ne!“ křičela jsem zoufale v myšlenkách a cítila jsem se tak… silná, ne jako před chvílí.

„Nedovím, aby mé rodině někdo ublížil!“ zněly mé myšlenky a pak se ozval hrom, který byl velmi hlasitý. Letmo jsem pohlédla k nebi, které již pokrývala velmi silná vrstva mraků. Byly tak temné, byla tu taková tma, téměř jako v noci.

 

Byla jsem tak naštvaná a zároveň tolik zoufalá. Teď jsem měla jediný cíl, zničit ty, kteří jim chtěli ublížit. Nyní jsem již věděla, že bych to mohla dokázat, protože ta blížící se bouřka, to bylo mé dílo.

 

„Nikdo mé rodině ubližovat nebude,“ křikla jsem v myšlenkách a měla jsem chuť vraždit, doslova.  Pak rozčísl oblohu mohutný blesk a udeřil do,  Volturiům až nebezpečně blízkého, stromu, který ihned vzplanul. Toho už si všimli, ale příliš se tím nezatěžovali a to se mi nelíbilo.

 

A pak já, já opravdu netuším, co přesně se dělo. Vím jen, že všude byl oheň, hodně ohně a spousty plamenů. Všude jen světlo, nemohla jsem se do něj podívat, bolely mě z něj oči.

Všude bylo jen oranžové, žluté a červené světlo. Nic jiného jsem neviděla, jen oheň.

Začínala jsem být zoufalá, všude byl jen oheň. Jen oheň, právě, že jen oheň. Neviděla jsem žádné upíry, ani jednoho.

 

Pak jsem uslyšela několik zděšených výkřiků a viděla stále jen oheň, já ho nedokázala ovládat. Když jsem se před tím cítila silná, tak už jsem se necítila. Teď jsem se bála, moc. Bála jsem se o životy své rodiny, mohli být mrtví. A nezabili by je Volturiovi, ale já. Mohla jsem se sama připravit o bytosti, které miluji.

 

Ozval se další výkřik a zněl velmi bolestně a zoufale. Nervózně jsem se rozhlížela pořád dokola a hledala sebemenší náznak života. Nic jsem nenašla, všude byl jen oheň. Ne, to ne! Cokoli, jen ne tohle!

„Já… zabila jsem je,“ šeptala jsem zoufalým hláskem v myšlenkách.

Utekla mi slza, jakmile dopadla na zem a vzrostla, spálil ji oheň. Ničím všechno kolem…

Jsem naprosto neschopná.

 

Teď jsem litovala, že ty plameny nemohu cítit, zasloužila bych si to. Zasloužila bych si trpět za to, co jsem udělala.

 

Sesunula jsem se na zem. Já jsem zklamala, všechno jsem zkazila a oni jsou nenávratně pryč.

Jsou mrtví, pryč. Ztratila jsem je a už mí nezbývá vůbec nic. Edward je mrtvý, už se nevrátí. Nikdy. Už nevysloví mé jméno. Je pryč, je pryč…

 

Pomalu začínalo pršet, ale já se to snažila nevnímat. Pro mě svět skončil se smrtí mé rodiny.

Všechno je pryč a nic mi to nevrátí. Viděla jsem, že plameny kolem mě pomalu uhasínají. Stále se zmenšovaly a pak mi poskočilo mé mrtvé srdce.

Už jsem viděla obrysy jejich domu a na verandě stálo sedm osob.

Oni žijí, jsou živí!“ křičela jsem v duchu a po mé tváři se začaly kutálet slzy štěstí. Byli v pořádku, žili a byli zdraví.

Pak mě zaplnil podivný pocit euforie.

 

„Zachránit rodinu v době nejvyšší potřeby, v době smrti,“ vydechla jsem, poprvé za několik měsíců nahlas.

Tohle bylo mé… poslání a já ho splnila.

 

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek As spirit - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!