Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova odplata - 5. kapitola

Rob21


Arova odplata - 5. kapitolaTato kapitola obsahuje zničení amazonské smečky. Jak málo stačilo, aby byla čarodějnická dvojčata poražena! Přesto ale Volturiovi zvítězili, opět. Jane si hru na soud opravdu vychutnává. Doufám, že se Vám bude tato kapitola líbit a budu vděčný za komentáře.

 

Alec:

 

Pluli jsme v celistvé formaci, džungle a stromy jako by nám uhýbaly z cesty. Náhle dal Demetri signál a plynule jsme se rozdělili na tři skupinky. Jane se vyrazila vpravo, já vlevo a Benjamin se vydal vpřed. Jane se ještě ohlédla po Benjaminovi, než zmizel.

Náš cíl byl v pohybu. Letěl jsem džunglí, Demetriho a Chelsea jsem slyšel za sebou.

„Zastavily se,“ sykl Demetri.

Pomalu a potichu jsme se blížili k místu, kam předtím ukázal Demetri. Už jsem dokonce slyšel jejich hlasy.

„... jsem něco zaslechla.“

„Někdo za námi běží!“

„Cítím jeho pach. Ne! To není možné. To je Benjamin z egyptské smečky!“ vykřikla jedna z nich.

Potichu jsme se blížili k místu, odkud zněly hlasy. Stály na mýtině, kolem které byla jen neprostupná džungle. Mezitím se k nim Benjamin přiblížil.

„Benjamine?“ oslovila jej užasle Zafrina, zjevně mluvčí celého klanu.

Pohlédl jsem na protější hradbu zeleně, abych se ujistil, že už je Jane na své pozici. Zahlédl jsem záblesk jejích rudých očí. Můžeme začít!

Mezitím se však stalo něco, co jsme neočekávali. Výraz v Benjaminově tváři musel amazoňankám prozradit, že je něco v nepořádku. Zatímco jsem pátral očima po Jane, ony se podezíravě rozhlížely kolem.

Najednou mou mysl zaplavily obrazy! Zafrina nás nejspíš zpozorovala a zaútočila. Bylo to hrozné! Viděl jsem hromadu roztrhaných těl členů gardy, které trůnila utržená hlava mé sestry a vyčítavě na mě hleděla. Ne! Jane!

Náhle šílený obraz zmizel a já se rozhlédl okolo sebe. Zafrina se právě skácela pod útokem Jane. Rychle jsem použil svůj dar a ochromil Sennu, Kachiri a roztáhl jsem mlhu i na Zafrinu.

Kývl jsem na svou sestru, že je vše v pořádku.

Tohle bylo opravdu nebezpečné! Kdyby nás Zafrina zpozorovala všechny, je s námi konec! Ale zvítězili jsme, jako vždy.

Mezitím jsme všichni vystoupili na mýtinu před amazoňanky, které neviděly, neslyšely, necítily. Nehýbaly se, aby náhodou nenapadly jedna druhou. V tom byly rozumnější než egypťani. Dost jsem se bavil, když jsem pozoroval, jak slepý a hluchý Amun trhá končetiny své družce Kebi.

Benjamin stál doposud na místě, kde jsem ho zahlédl naposledy a s vykulenýma očima a zíral na výsledek svého konání.

Teď, když už jsme je měli pod kontrolou, jsme mohli začít hrát divadlo na soud. Pohlédl jsem na sestru, která můj pohled opětovala a pak slabě přikývla. Nemusela nic říkat. Za ta staletí jsme si četli myšlenky stejně snadno jako to uměl Edward Cullen.

Trochu jsem upravil mlhu, která obklopovala amazonský klan. Nemohli jsme dovolit, aby Zafrina viděla a zacílila tak svůj dar na nás. Ačkoli se nám to vůbec nelíbilo, Jane cítila potřebu splnit Arův rozkaz ohledně talentů. Umožnil jsem tedy Zafrině a ostatním, aby nás alespoň slyšely.

Zírala do prázdna. Nemohla nikoho z nás vidět, přesto se rozkřikla. „Benjamine, jak jsi mohl?“ V jejím hlase byla slyšet tak velká výčitka, že Benjamin couval pod tíhou jejích slov.

Jane už začala.

„Zafrino, jak ses opovážila napadnout Volturiovy?“ zeptala se rozezleně a přitom chladně.

Zafrina zarputile mlčela.

„Přišli jsme vás potrestat, že jste se nám před 17 lety vzepřely a zároveň tak oslabily naši pozici při prosazování našich zákonů.“

„Vaše zákony! Arovi jde jen o moc! Zákony pro něj nic neznamenají!“ vybuchla Zafrina.

„Zároveň jste se spolčili s proměnovači. Aro rozhodl, že je již nebude dál tolerovat a musí být do jednoho vyhlazeni,“ pokračovala Jane, vychutnávajíc si bezmoc obviněných.

„A všichni kdo je podporovali také,“ dodala.

„Tak to udělej, Jane! Nebudeme prosit!“ vykřikla vzpurně Zafrina. Ostatní zjevně souhlasily.

Jane její námitky nebrala na vědomí a pokračovala.

„Aro ale usoudil, že tvého talentu by byla nesmírná škoda. A proto ti nabízí místo ve své gardě. Využij této velkorysé nabídky.“

Pozoroval jsem Chelsea, jak soustředěním krabatí čelo. Nejspíš právě používala svoje metody, jak Zafrinu přesvědčit.

„Můžeš pro náš druh vykonat mnoho dobrého,“ přesvědčovala dál Jane.

„A co mé sestry? Ty nepotřebujete, tak je zabijete? Ne! Neopustím je, i kdyby to znamenalo smrt!“ řekla pevně.

„Nemůžeme je ušetřit, výjimka se týká jen tebe,“ odpověděla Jane.

„Mou odpověď jsi slyšela,“ řekla pohrdlivě Zafrina.

Svou poslední větou zpečetila svůj osud. Neubránil jsem se obdivu k ní. Její nevidomé oči hleděly kamsi za nás. Byla úplně bezbranná. Přesto si zachovala svou hrdost a nezlomnost. Toto chování už párkrát viděl, přesto jsem jej nedokázal pochopit. Jak moc musí milovat své přítelkyně, že nechce žít bez nich?

Jane se ohlédla na Chelsea, která zavrtěla hlavou.

„Škoda, mohla bys být cenným přírůstkem do naší gardy,“ povzdechla si Jane teatrálně.

Bylo rozhodnuto. Znovu jsem Zafrinu a její společnice obklopil silnější mlhou.

„Mohl bys, Benjamine?“ řekla Jane se škodolibým úsměvem a pokynula rukou k necítícím tělům.

Benjamin vytřeštil oči, když pochopil, co po něm sestra chce. Zoufale kroutil hlavou a ustupoval vzad. Pak ale pod neúprosným pohledem mé sestry sklopil oči a za doprovodu Felixe a Demetriho šel vykonat to, co musel.

Dokonce jsem ho i chvíli litoval, když trhal těla svých bývalých spojenců. Rozhodně jsem neschvaloval to, že ho Jane takhle mučí. Ale Jane je Jane. Moje malá milá sestřička.

Hromada popela ještě doutnala, když jsme odcházeli za dalším, mnohem snazším cílem.

 

4. kapitola <<< 5. kapitola >>> 6. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova odplata - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!