Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Arova odplata - 3. kapitola

Alice Cullen


Arova odplata - 3. kapitolaTato kapitola nabízí pohled Benjaminovy družky Tiy před tím, než ji Volturiovi zničí. Druhá část kapitoly je psána z pohledu Jane, která se snaží získat Benjamina. Doufám, že se Vám bude líbit a budu vděčný za komentáře.

 

Tia:

 

Benjamin dělal pokroky. Pod Amunovým vedením samozřejmě. Amun se svého oblíbence nehodlal vzdát. Nějaký čas jsme žili v Káhiře, neboť tam se snáze dostalo k potravě bez zbytečné pozornosti. V bídných čtvrtích Káhiry pořád někdo umíral. Lidé tam dokonce i žijí na hřbitovech. Jako by o smrt žádali. Brzy nás ale přestalo bavit vycházet jen v noci, a proto jsme odešli. Naše čtyřčlenná skupina se zrovna nacházela v dunách pouště, nedaleko od města Siwah, téměř na hranicích s Libyí.

Amun nás sem vzal, aby se Benjamin mohl nepozorovaně procvičovat v ovládání země a hlavně ohně. Amun považoval ovládání ohně za nejlepší dovednost. Kdyby Benjamin dokázal plně udržet kontrolu nad ohněm a dokázal by jej obratně používat, mohl by tento živel použít jako zbraň proti ostatním upírům. To Amuna fascinovalo. Benjamina to bavilo a to bylo hlavní.

Před okamžikem jsme byli na lovecké výpravě, když v tom jsme ucítili ten pach…

„To jsou Volturiovi. Alec a Jane,“ vykřikl Amun vyděšeně.

Kebi se držela v jeho blízkosti a já jsem zůstávala s Benjaminem.

„Co po nás můžou chtít?“ zeptal se znepokojeně Benjamin.

„Nic jsme přece neprovedli.“

„Určitě se nám chtějí pomstít za pomoc Cullenovým,“ odpověděl Amun s jistotou.

„Nesmysl. Sami přece uznali chybu.“ Naivní Benjamin.

„Každopádně jim neutečeme, pokud mají Demetriho,“ zapojila jsem se do rozhovoru.

„Já tu nezůstanu, a pokud chcete žít, pojďte se mnou, hned,“ řekl rychle Amun.

Když v tom padl na zem a svíjel se v bolestech.

Z dun se vynořil útvar Volturiových. Ladně pluli vzduchem, jako by se písku ani nedotýkali. Demetri vedl skupinu a za ním byly dvojčata, Felix a Chelsea. Malá Jane upírala pohled na Amuna.

Všichni jsme ztuhli až na Amuna, který se svíjel v písku.

Formace se zastavila asi dvacet metrů od nás. Jane na nás pohlédla a Amun se celý pošramocený postavil.

„Co od nás chceš, Jane? Neporušili jsme žádný zákon!“ vykřikl Amun.

Jane se sladce usmála.

„Ale ano, porušili.“ A usmála se ještě víc.

„Už jen odporovat nám je zločin a Volturiovi nedávají druhé šance“ řekla svým dětským hlasem.

Tak přece! Amun má pravdu. Přišli se nám pomstít. To je náš konec! Jejich schopnostem nemůžeme odolávat.

Pak jsem uviděla, jak se k nám blíží podivná mlha, mlha, kterou jsem už jednou viděla. Než jsme se stačili pohnout, mlha nás obklopila.

Rázem jsem ztratila všechny smysly. Neviděla jsem, neslyšela jsem, necítila jsem.

Necítila jsem, jak mi utrhli hlavu…

 

Jane:

 

Po tom, co Alec všechny zbavil smyslů, jsem požádala Chelsea, aby zjistila, jak silný je vztah Benjamina k Tie.

„Je celkem silný na to, že žijí v tak velké smečce,“ vyhodnotila Chelsea.

„Dokážeš ho přinutit, aby se k nám přidal, když ji zabijeme?“ zeptala jsem se.

„Myslím, že ano. Oslabím jeho city k ní. Když mu odpustíme a učiníme nabídku, přijme ji,“ odpověděla Chelsea s jistotou.

Čekala jsem to.

„Postarej se o to, Felixi,“ poručila jsem.

Felix vyrazil k nevidoucím a neslyšícím tělům, které vrávoraly v písku a zuřivě se oháněly rukama kolem sebe. Demetri odněkud vytáhl zvláštní kovový předmět, tepaný a zdobený. Podobný jako měl Caius, když zabil Irinu, a pomáhal naházet roztrhaná těla na hromadu. Pak na hranici namířil oním předmětem, z kterého vyšlehl mohutný proud plamenů.

Pozorovali jsme plápolající hranici, pak se naše pohledy upřely vpřed.

Před námi se potácela poslední postava. Kývla jsem na Aleca, aby stáhl svůj dar.

Postava před námi se narovnala, rozhlédla se kolem sebe.

„Ne! Tio! Tio!“ zaryčela postava.

Benjamin běžel k doutnající hranici. Podlomily se mu kolena a na kraji hromady popela se zhroutil.

Nabral ještě žhavý popel do dlaní. „Tio,“ zašeptal.

O několik minut později se postavil a zuřivě se proti nám rozběhl s pomstychtivým výrazem v očích. Alec ho znovu zastavil svou schopností. Neměl proti nám šanci.

Benjamin se potácel slepý před námi. Kývla jsem na Felixe. Ten k němu vykročil a za jeho zuřivého odporu mu zkroutil ruce za záda, aby se nemohl hýbat.

„Benjamine,“ oslovila jsem ho.

Přestal se prát s Felixem a poslouchal.

„Aro mě požádal, abych tě ušetřila. Volturiovi ti chtějí velkoryse odpustit, že jsi se postavil proti nám, a chtějí ti nabídnout místo ve své gardě. Tvá schopnost je tak jedinečná, že by byla velká škoda ji zničit.“

Vypadalo to, že se zklidňuje. Ohlédla jsem se na Chelsea, která se na mě povzbudivě usmála. Poutala ho k nám řetězy vděčnosti. Brzy se podvolí. Pak jsem se podívala na bratra a krátce kývla. Alec z něj sejmul mlhu a Benjamin viděl.

„Přijmi a budeš žít. Přijmi a budeš moct utvářet náš svět. Přijmi a staneš se jedním z nás,“ pokračovala jsem naléhavě.

Benjamin sklonil hlavu, jako by se rozmýšlel. Dala jsem mu čas.

„Přijímáš tedy naši nabídku?“ otázala jsem se po chvilce.

„Ano,“ vydechl odevzdaně.

 

2. kapitola <<< 3. kapitola >>> 4. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Arova odplata - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!