Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl s duší ďábla - 7. kapitola

Stephenie Meyer


Anděl s duší ďábla - 7. kapitolaPřemluvily jste mě! Máte tu další dílek! Na můj vkus je to docela dlouhá kapitolka tak doufám, že se vám bude líbit!!

Anděl s duší ďábla

7. kapitola

 

Isabellin pohled

Vyšla jsem z mého vyhřátého baráčku a vydala se po lesní cestě na obhlídku zdejšího okolí. Jsem ráda, že jsem si konečně našla čas na procházku po lesích a taky, že můžu konečně od všeho vypadnout. Nejsem tu ani tři dny a už mám starostí nad hlavu.

Po tomhle víkendu mě už čeká první den ve škole. Bojím se toho, že ve škole potkám další budoucí chlupáče nebo pro změnu něco jinýho a pro mě horšího. Sam je nejspíše pořád sám. Nikoho jinýho v okolí necejtím tak aspoň nějaká pozitivní věc. Budu odtaď ale muset vypakovat ty upíry nebo se začnou měnit další a já se budu muset stěhovat. Proč je pro mě tak těžký žít normální život?! Myslím, že už na to mám nárok! Sakryš vždyť je mi už přes tisíc let! Už jsem vlastně v důchodu! Jsem senilní a pořád mi nechtěj dopřát klid!

Vždyť přistěhovala jsem se do Skotska a na koho tam narazim?! Na příšeru Loch Ness! Jedu k Himálajím a na koho narazím u hor?! Na Yetyho!  Další bytosti radši nebudu vyjmenovávat, protože to bychom tu byly ještě hodně dlouho.

Zabraná ve svých myšlenkách jsem se procházela po tichém lese. Ani už nevím, jak dlouho sem šla, ale najednou se přede mnou vynořila malá kulatá loučka posetá spousty lučních květů. Byla kouzelná. Nic podobného jsem zatím neviděla. Pomalu jsem došla doprostřed tý loučky a lehla si na zem. Ležela jsem a bezmyšlenkovitě koukala na zamračené nebe. Užívala si každičký nádech, kdy jsem ucítila tu nádhernou vůni z okolních květů.

„Do háje!“ vyklouzlo mi z úst, když jsem si uvědomila, že ta nasládlá vůně není od těch kytek, ale od upírů, kteří se tu zdržujou! Bože tohle se může stát vážně jenom mně! Copak musím být tak nepozorná?! Už vím, proč mívám tolik problémů!

Bleskově jsem se zvedla a skoro utíkala zpět k rezervaci. Sem mě už nikdo nedostane! Už jsem pomalu cítila ten nezaměnitelnej pach vlkodlaků, kterej se vznášel téměř nad celou rezervací, a radovala se, že už bude všechno v suchu, ale to mě zase rychle přešlo, když jsem za sebou uslyšela šumící vítr a rychle se pohybující se osobu. Chtěla jsem ještě zrychlit, přece se nenecham chytit od toho parazita. Kroky se ale rychle přiblížily a zezadu mě čaply dvě studené paže v ocelovém sevření.

„Mám tě!“ Moc se neraduj! Kopala sem okolo sebe, ale tušila jsem, že to nejspíš nebude mít žádnej smysl. Chybělo ještě tak pět metrů a už by na mě nemohl!

„Prosím tě, nešij tak sebou! Nechci ti ublížit! V tom mi ale nepomáháš, když se takhle cukáš!“ upozornil mě ještě ten šílenec a odnášel mě pryč.

Co sem ti udělala?! Proč sis vybral zrovna mě?! No počkej! Do teď jsem byla věřící, ale po týhle zradě nejspíš spáchám atentát na Vatikán! Kam mě to sakra nese?!

To… to si ze mě děláš srandu ne?! On si mě přehodil přes rameno jak pytel brambor! Počkej, až mě sundáš, nejdřív ti jednu vlepím a pak si budu hrát na bobříka mlčení!

Povzdechla jsem si a nechala se vláčet kamsi… PRYČ!!!! Já ani nevím, kam mě to nese!

„Kam mě to neseš?!“ křečkovala sem. Já se necham odnášet pryč a ani nedávam pozor, kam mě ten předkus nese!

„Už se se mnou bavíš?“ uchechtl se.

„Ne nebavim, jenom chci vědět, kam mě to vláčíš!“ Člověk by řekl, že když má neomezeno kapacitu mozku, dojde mu to rychle, ale on se ptá, jako kdyby byl natvrdlej!

„Hele! Já nejsem natvrdlej! Za to ty asi jo! Už na tom parkovišti jsem ti říkal, že si chcem jenom promluvit, ale ty si na nás vyjela a ujela nám!“ To měl bejt jako vyčítavej tón?! No… povedl se mu. Aspoň už vím, kdo mě to nese pryč. Já věděla, že ten pach od někudy znám. Poslední dobou mívám zatmění mozku. A navíc já… já neřekla nahlas, že je natvrdlej!

„Ne neřekla, ale já mám dar. Čtu myšlenky,“ objasnil mi. No to leda cos vysvětluje. To abych si teď dávala pozor na myšlenky. Oh ne! NE, ne, ne, ne!! Bože, mně to dochází pomalu! On mě nese za ostatníma! Ale já tam nechci!!! Nechci s nima mluvit! Nechci, aby se oni bavili se mnou, a už vůbec nechci, aby věděli kdo sem!

„ A kdo jsi?!“ zeptal se. Trapnej pokus! Si myslíš, že ti to řeknu?! Tak blbá ještě nejsem. I když poslední dobou nevím. Od tý doby co jsem se přistěhovala do Forks respektivě do La Push dělám jednu chybu za druhou a navíc jednu blbější než druhou! No bezva teď už i ví, kde bydlím! Výborný! Nejde to vypnout?!

„Promiň, ale nejde. A to, že bydlíš v La Push má jistý výhody, který se ti budou stoprocentně líbit. Jo a už jsme tady,“ prohodil jen tak mimochodem a začal zpomalovat svůj běh. Šetrně mě sundal ze svýho ramene a otočil mě čelem k domu.

„Hu… No… Wow…“ Nebyla sem schopna slova. Přede mnou stál obrovitánský, luxusně zařízený dům obklopeným teď už ztemnělým lesem. Ani jsem si nevšimla, že už je tak pozdě. Jsem strašně nepozorná. Zakroutila jsem hlavou a podívala se na mého únosce.

„Ale no tak, nepřeháněj!“ smál se mi.

„Jenom si chceme promluvit.“ Jo a pak si dát svačinku… Chytil mě za rameno a vedl mě k tomu baráku. Už jsme byli skoro u schodiště a mně se zdálo, že pořád zpomaluju. To se toho fakt tak bojím?! Ježiši co by mi mohla udělat banda upírků?! Maximálně na mě vybafnout! No táák! Hlavu nahoru a jdeme na to!

 


 

8. kapitola

Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl s duší ďábla - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!