Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl s duší ďábla - 8. kapitola

KeLutz


Anděl s duší ďábla - 8. kapitolaOmlouvám se, ale nemůžu si pomoct, napnuté konce jsou prostě moje =D

Anděl s duší ďábla

8. kapitola

 

Isabellin pohled

Vešli jsme do toho luxusního baráčku. Ccc baráčku! Myslím, že jsem teď tu stavbu urazila! To není barák, to je vila! Došli jsme, počítám do obýváku. Byl krásně laděný do bílo - béžový barvy. Jedna celá stěna byla prosklená a na další – béžový stěně bylo pověšený obrovský, domácí kino. Uprostřed obýváku byla postavená velká, bílá pohovka, na které sedělo… Wow! Šest! Upírů! Kam já jsem se to dostala?! Postupně jsem si prohlížela všechny členy téhle famílie. Dva jsem už znala. Teda vlastně tři. Edwarda, tu malou černovlásku a toho Švarcenegra. Edward se nejspíš při tom oslovení vedle mě uchechtnul. Nevim, co mu vadí.

Jestli ti jde o tu přezdívku tak se neboj, že bych ti taky nějakou hezkou nevymyslela! Poslala jsem mu mou škodolibou myšlenku.

Dál na pohovce seděla nějaká blondýnka, která by v klidu strčila všechny modelky světa do kapsy. Vedle ní Švarcenegr, asi tvoří pár. Dál ta malá černovláska, která seděla na klíně nějakýho blonďáka. No jo voják se pozná… Tolik jizev jsem neviděla ani u tety Gertrudy, a to už je co říct, protože ta měla jizvy i na zadku! Vedle nich stála menší brunetka, vypadala tak na pětadvacet let. Poslední člen týhle rodinky jí objímal okolo pasu. Sakra! To je Carlisle! Co ten tu dělá?!

Rychle jsem si zakryla rukama tvář a v mžiku se otočila. Nesmí mě poznat! Rychle pryč!!

„Počkej! Nikam, nikam!“ ten šílenec vedle mě po mně čapnul a než jsem stihla udělat další krok ke dveřím tak mě rychle chytnul okolo pasu.

„Dej tu pracku pryč nebo ti ji urazim!“ zasyčela jsem na něj a dál se pokoušela o únik z tohohle baráku hrůzy.

„Kam se poděla ta vila?!“ pronesla ironicky ta skopčácká hlava.

„Hm… díky za přezdívku.“  Nemáš vůbec, zač hlavně mě už pusť! Á… že já se tu vůbec namáhám! Rychle než stihnul zareagovat na mé myšlenky, jsem se mu vší silou zahryzla do ruky. Ten skopčák vedle mě akorát bolestně zavyl bolestí, podobně jako Sam když jsem ho zasáhla tou střelou. Než jsem se nadála, no… spíš než jsem se stihla vytáhnout zuby z jeho ruky tak mě zezadu popadly dva páry silných paží. Ani jsem nemusela hádat, abych věděla, že je to nejspíš  Švarcenegr a tan voják. Odtahovaly mě od Edíčkovy ruky podobně jako když si chcete z kůže odstranit přisátou pijavici. Jaký paradox… Pravděpodobně poprvé a doufám taky, že naposled, jsem si s nima vyměnila místo. Statečně jsem se stále zakousnutá držela Skopčákovy ruky. Asi bychom se tak přetahovali ještě hodně dlouho, kdyby se za námi neozval klidný hlas plný autority.

„Okamžitě pusťte Isabelu na zem.“ Sakra! Poznal mě! Chjo… Všechna sranda skončila.

„Carlisle!“ zvolal zděšeně Edward

„Isabello? Prosím tě, pusť se.“ No když tak hezky prosíš. Opatrně jsem povolila stisk svých zubů a mé škodolibé já se zase projevilo, takže jsem mu do té rány zanesla trochu svých slin a docílila tím toho, že na mě bude mít hezkou památku. Pustila jsem se ho a o krok od něj, se zabodnutým pohledem v zemi odstoupila. Snažila jsem se, seč jsem mohla, abych se tu před nima neskácela v záchvatu smíchu. Věděla jsem, že on ten smích přes moje myšlenky slyší, ale přece se tu nebudu tlemit přede všema.

„Ukaž tu ruku synu.“ Doktor tělem i duší… Že ho to pořád baví. Když jsem ho potkala poprvé tak se doktorem teprve stát chtěl. Musím se ho zeptat, jestli mu to vyšlo. „Isabello to s tím otiskem tvého chrupu, sis mohla odpustit.“

„Nemohla Carlisle. Vždyť mě znáš.“

„No to je pravda,“ zabrblal si pro sebe.

Konečně jsem zvedla hlavu a zadívala se do jednoho nenávistného, jednoho smířeného, pravděpodobně s tím, že mě zase vidí a do pěti překvapených tváří. Jako první se vzpamatovala ta menší brunetka. Jak jsem se dověděla, tak Esme, a jako správná hostitelka mě vybídla k tomu, abych se u nich posadila. To zase bude vysvětlování…

„Jakto že se vy dva znáte?“ ptala se mě dál Esme. No jo. Manželka. Po mé pravici se ozvalo mírné zavrčení. Jak jinak tak od Edouše.

„No my se známe… je to už… dvěstě let! Potkali jsme se ve Skotsku. Zkoumal zrovna Lochneskou příšeru a měl to štěstí si prohlídnout i její dutinu ústní protože ho chudáka chtěla spolknout. Musela jsem jí přemlouvat, aby ho zase vyflusla ven. Vrátil se na zem, celej ožužlanej, ale vysmátej, že se mu podařilo sehnat vzorky jejích slin!“ Celá rodina najednou se náhle začala smát, akorát Carlisle se tvářil jako boží umučení, kvůli tomu, že jsem to na něj práskla. Zřejmě tahle událost nebyla tou, kterou by se rád chlubil. Povídali jsme si ještě asi dvě hodiny, když Švarcenegra, teda Emmetta napadla otázka, na kterou bych jim nejradši pro mé utajení neodpovídala.

„A co jsi vlastně zač?!“


 

9. kapitola

Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl s duší ďábla - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!