Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl s duší ďábla - 5. kapitola

Lion and lamb...


Anděl s duší ďábla - 5. kapitolaMáte tady další kapitolku, tak si ji užijte a doufám že mi znovu odpustíte ten otevřenej konec kapitolky ; )

Anděl s duší ďábla

5. kapitola

 

Isabellin pohled

Byl to Sam.

Ty teda musíš mít pořádný nervy. Já na tebe ráno vystřelím, navíc tě zasáhnu a ty se tu ten samej den zastavíš?! Ne! Za dnešek toho mam dost a navíc nechci, abys mě kontroloval jak malou holku! Chci žít normální život! Beze všech mýtických potvor! To mam v sobě snad nějakej magnet že za mnou vždycky nějaký přilezou?!

„Ujišťuju tě, že soli mám pořád stejný množství! Takže jestli nechceš, abych si znovu došla pro brokovnici, tak okamžitě seber ten svůj chlupatej zadek a vypadni hned od mýho baráčku! A pamatuj si!“ Šťouchla jsem mu při těch slovech do hrudi. „Přiblížíš se k mému domu, je mi jedno v jaký podobě, přiblížíš se a skalpuju ti prdel!“ Proletěla jsem kolem zkamenělého Sama a rychle se zabouchla i s taškama z auta za vchodovými dveřmi. Sesunula jsem se po dveřích k zemi a poslouchala, jestli opravdu odejde nebo jestli mu má pomoct.

Asi po pěti minutách, kdy se Sam nejspíš vzpamatoval a odešel, jsem se zvedla a šla uklidit věci z toho nepodařeného nákupu.

Celý večer jsem se pak koukala na filmy, které dávaly v televizi, a jedla domácí popcorn.

Zhruba okolo jedenácté jsem se přemluvila, abych se přesunula do postele. Na gauči se mi opravdu spát nechtělo a navíc jakmile jsem se dotkla hlavou polštáře, okamžitě jsem vytuhla.

Další ráno jsem se probudila, ani nevím, jak sem se tam dostala, na zemi s peřinou schmoustanou pod sebou. Sebrala jsem se teda ze země a odešla se do koupelny opláchnout. Musím si už konečně zapamatovat, že po ránu něž se vykoupu, by měl vyset na zrcadle ručník. Aspoň bych se každý ráno ušetřila jednoho šoku.

Po podrobnější prohlídce jsem usoudila, že jít teď někam do lesa Sam by mě roztrhal na kousíčky s omluvou, že si mě spletl s upírem. Ty, skoro černé kruhy pod očima totiž vypadaly úplně stejně jako u vysušenýho upíra.

Můžu mluvit jenom o štěstí, že do školy nastupuju až příští týden. Nastupuju do druháku, protože sem tu chtěla zůstat dýl, ale s těmahle sousedama se možná odstěhuju dřív.

Ranní čaj sem dneska musela zvládnout v kuchyni, místo u otevřeného okna. Venku totiž bylo pod mrakem a schylovalo se k pořádnýmu slejváku.

I přes to počasí, jsem se rozhodla, že si dnes zajdu do knihovny, kouknout se na nějaký legendy tohohle kmene. Přece jenom chci vědět, s kým mám tu čest. Navíc, kvůli tomu jsem vlastně tady. Chtěla bych se dozvědět něco víc než, že se mění ve vlky.

Oblekla jsem si nepromokavou bundu a tenisky a vyrazila ven. Pršelo teda pořádně, ale cesta ke knihovně byla krátká, takže jsem tam byla hned. V budově jsem si pověsila bundu na věšák a šla si najít nějaké knížky.

Zašla jsem k jednomu regálu, když jsem na zádech ucítila něčí pohled. Otočila jsem, jestli se mi to nezdá, ale u jednoho stolku se na mě culil jeden kluk. Byl to indián a přísahala bych, že voněl podobně jako Sam ale ne tak moc. Třeba se teprve bude měnit.

Asi si dodal odvahy, protože když zjistil, že ho taky pozoruju, jeho úsměv se rozšířil tak, že by se mohl rovnat s velkým banánem. Vstal a štrádoval si to uličkou mezi stolky sebejistým krokem ke mě. No uvidíme, kolik ti toho sebevědomí zbude, až s tebou skončím. Přece jenom je lepší, když dostane přes čumák hned, než aby mě potom otravoval ve škole celý dny.

„Ahoj! Já jsem…“


 

6. kapitola

Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl s duší ďábla - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!