Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl s duší ďábla - 4. kapitola

scarlett84


Anděl s duší ďábla - 4. kapitolaTáááááááák máte tu čtvrtou kapitolku! Původně jsem ji sem chtěla dát až zítra, ale řekla jsem si, to vám přece neudělám! =D Doufám teda, že se vám bude kapitolka líbit a necháte mi nějakej komentík ať vim, komu se líbila! Jinak totiž nepřibyde páta kapča! Vidírat se nemá, ale když já si nemůžu pomoct. =D

Anděl s duší ďábla

4. Kapitola

 

Isabellin pohled

Něco takového jsem snad ještě neviděla. Přede mnou totiž stála obrovská halda věcí, které zřejmě nakoupila v obchodě. Bylo tam snad všechno ze všech obchodů od nábytku až po nesčetné množství tašek naplněných nejspíše oblečením. Teda za celou dobu mé existence, a že je to už pěkně dlouhá doba, jsem neviděla většího šílence přes nakupování.

Z mého zasnění mě probralo až ostré trhnutí s mou paží. Rychle jsem upravila svůj výraz a podívala jsem se, co po mě ten šílenec chce.

Chvíli na mě koukal tim svým nic neprozrazujícím výrazem a pak promluvil už o poznání milejším tónem než v budově, ale na ostrosti hlasu bohužel zapomněl ubrat.

„Proč jsi sledovala mou sestru?!“ ukázal rukou k tý černovlásce.

„A proč jsi mě sledoval ty?!“ vím, že se nemá odpovídat na otázku otázkou, ale nemohla jsem si pomoct. Navíc splnilo to účel, zřejmě není zvyklý, že mu někdo odporuje. Alespoň jeho výraz tomu nasvědčoval. Věřila bych, že obyčejní lidé by se těch jeho černých očí museli bát, ale já ne. Proti mně by neměl ani tu nejmenší šanci.

„No… Odpověz na mojí otázku! Pokud vím tak jsi to ty, kdo se začal zajímat o mou rodinu.“ Mám mu jednu vrazit… Nemám mu jednu vrazit…

„A velkej brácha se snaží ochránit všechny z rodiny. No jasně,“ dodala jsem jízlivě „stejně ti to nevyjde, věř mi.“ Sama jsem na to přišla. Dokončila jsem už pro sebe.

Otočila jsem se na patě a chtěla jít pryč. S tím bohužel nesouhlasil zbytek tohohle upířího přemnožení. Přede mnou se totiž objevil kluk velký jako hora. Byl hodně osvalený, ale na obra neměl. Proti nim by si připadal hodně titěrně.

Sjela jsem ho kritickým pohledem a probodla ho jím. Trochu sebou cuknul. Zřejmě čekal, že se ho budu bát. Ha! Zrovna jeho i víly Zvoněnky bych se bála víc než jeho!

„Dovolíš?! Ráda bych prošla!“ vyjela jsem na něj trochu ostřejším hlasem. Kluk se jen pousmál, hodil významný pohled na toho, takzvanýho playboye a jak malá holka si dupnul s tím, že tu není od toho, aby každýmu uhýbal z cesty.

„Tak hele ty krasotinko! Posuň ten svůj tlustej zadek a uhni mi z cesty, protože nejsem zrovna v tý náladě, kdy sem ochotná se vybavovat s nějakým vegetariánským předkusem jako si ty!“ Já mám jenom jedny nervy. Celej dnešek mě někdo otravuje a jediný po čem toužím je klid, kterého se mi tady moc nedostává.

Celá rodina zatuhla na místě ze zjištění, že pravděpodobně vím, kdo jsou. Využila jsem tedy příležitosti, proklouzla kolem toho dřevoštěpa a než se vzpamatovaly, už jsem startovala mýho miláčka. Nevím, jestli čekaly, že zastavím, když se za mnou s mávajícíma rukama nad hlavou rozeběhly, ale já měla v plánu jet rovnou domů, do La Push.

Je až neuvěřitelné, jak jsem se těšila do mého nového domečku. Díky tomu, že byl schválně odstrčený dál od vesnice, jsem tam měla i klid a já mohla v klidu přemýšlet, jestli mi to tu stojí za ty problémy nebo jestli se mám odstěhovat.

Žádné auto jsem za sebou neviděla a tak jsem se ještě ve Forks zastavila pro nějakej žvanec, protože v autě jsem měla jen tašky s doplňky do pokojů, které jsem si tam odnesla, když jsem měla plné ruce.

Vjela jsem na moji příjezdovou cestu k baráčku, když jsem si v šeru všimla osoby sedící na mých schodech. Určitě jde zase někdo otravovat. Jenom doufám, že mě nenamíchne. Za celej den toho mam dost a na náladě taky zrovna nepřidá když víte, že zítra už má poprchávat. Mám déšť ráda a rozhodně se neřídím heslem Plakat se má v dešti, ale sluníčko mi vyhovuje o něco víc.

Vylezla jsem z auta a šla se podívat, kdo mi to sedí na schodech jak nějakej bezdomáč.

Osoba zvedla hlavu a já začala myslet na to, kdo by mi asi tak pučil lopatu, která se určitě bude hodit až se pudu někam zahrabat.


 

  5. Kapitola

Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl s duší ďábla - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!