Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl s duší ďábla - 3. kapitola


Anděl s duší ďábla - 3. kapitolaTáááák máte tady konečně třetí dílek! =D Doufám, že jste na něj nemusely čekat moc dlouho a už teď vám slíbím, že okamžitě začnu pracovat na dalším dílku, protože mě asi posedla moje můzička. A jak jistě uznáte... toho musím využít! Doufám tedy, že se vám bude kapitolka líbit a prosím nechejte mi nějaký komentík! =D

Anděl s duší ďábla

3. Kapitola

 

Isabellin pohled

V nákupním centru jsem byla už přes tři hodiny a ještě jsem nebyla ani v polovině seznamu věcí, které jsem potřebovala.

 

Šla jsem zrovna do jednoho obchůdku s tričkama, když jsem někde v hale ucítila pach upíra.

 

„Sakra co ten tu dělá?!“ zamumlala jsem si pro sebe a otáčela se do kolečka jako řetízkovej kolotoč, s nadějí, že ho třeba zahlídnu. Přece jenom bych měla vědět, kdo se v okolí mého bydliště vyskytuje. Díky bohu jsem zatím narazila jen na vlkodlaky a teď na upíry, ale jestli se tu objeví i ten zbytek, začnu uvažovat, jestli se náhodou nepřestěhovat do městečka Sunnydale, protože pekelná brána mi v tomhle případě přijde bezpečnější než Forks a její obludky.

 

Už jsem to chtěla vzdát, ale najednou se v davu objevila čísi černá, střapatá hlava. No, ne čísi, ale nejspíš hlava té upírky. Vydala jsem se teda za ní. Byla docela malá, střapaté vlasy se jí ježily do všech stran a v obličeji mi připomínala spíš jako elfíka než upíra. A to, že se přátelím s hodně elfy!

 

Už sem za ní popocházela asi čtvrt hodiny a za tu dobu byla pěkně prosim jenom ve dvou obchodech! Chtěla jsem se jí držet, než vyjde ven a pak si s ní třeba u auta promluvit. Tady mezi lidma by asi nebylo nejlepší začít se bavit o tom, jestli plánuje si na někom z lidí smlsnout.

 

V jednom krámku, kde jsme se po nějaké době zase zastavily, jsem zrovna pozorovala tu maniačku, jak lítá mezi regály a bere všechny hezký kousky, co ji padnou pod ruku. Napadla mě otázka jak už jsem tu dlouho, tak jsem se koukla na hodinky. Wow! To už bude půl šestý?! Bože, ta holka je fakt maniak!

 

Podívala jsem se, jestli už náhodou nechce končit, ale když jsem se tam podívala, nebylo po ní nikde ani vidu. Rychle jsem vykoukla do haly, kam mi utekla, když mě najednou popadla za rameno něčí studená ruka.

 

S trhnutím jsem se otočila a myslela jsem, že asi dostanu infarkt. Za mnou totiž stál onen šílenec, kterého cestou sem zastavila policejní hlídka, ale o co hůř. Byl to upír. Koukal na mě přes nepřístupně tvrdý obličej, kterému dominovaly dvě uhlově černé oči. Bronzové vlasy se mu vlnily kolem obličeje a vsadím se, že kdyby to bylo možný vzteky by zčervenal jak zralá čili paprička.

 

„Pojď!“ zavrčel na mě, popadl mě za ruku a s pořádným škubnutím se rozešel k východu z obchodu.

 

„Taková neopatrnost! Mohla jsem přece začmuchat! Jako kdyby ty roky výcviku přišly vniveč! Jsem blbá, blbá!“ nadávala jsem si v duchu, když mě ten ignorant táhl z obchodu. „Co mu to přelítlo přes nos?! Asi pořádnej slon! Není možný, aby byl naštvanej kvůli tý hlídce. Vždyť já o ní ani nevěděla! A navíc jsem s ním nezávodila!“ Ke konci zvažování možností proč mě táhne pryč jsem už i fňukala. Napadlo mě sice, že bych se mu mohla vyškubnout a utéct, ale když zvážím, že bych kvůli útěku musela vytasit to, před čím už pěknou řádku let utíkám, pro zajímavost stále neúspěšně, radši se nechám odtáhnout tímhle nagelovaným předkusem.

 

Byli jsme už na parkovišti a on mě pořád táhnul dál. Chtěla jsem vznést protest, ale podle jeho pohledu jsem radši sklapla s myšlenkou, že i u nejvyššího soudu bych uspěla víc.

 

Zabočili jsme za obchod, kde čekalo pár aut a před nimi stála ta malá elfka. Netvářila se na mě, tak jak na ty hadříky v obchodě to se musí uznat, ale co mě překvapilo víc, byla ta obrovitánská hora něčeho… nepopsatelného.

 


 

4. Kapitola

Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl s duší ďábla - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!